מגזין הצרכנות האמריקאי הנחשב "קונסיומר ריפורט" פרסם לאחרונה את רשימת המכוניות הגרועות ביותר וגרם לכאבי בטן בקרב יצרניות הרכב לנוכח התוצאות. הסקר בוצע לפי קטגוריות שונות, כאשר הפרמטרים היו תוצאות של נסיעות מבחן, רמת בטיחות, שביעות-רצון ומידת האמינות שלהם.

להלן הרשימה על-פי הקטגוריות:

בקטגוריית הסופרמיני הוכתרה בתואר המפוקפק המיצובישי מיראג' המוכרת כאן אצלנו כמיצובישי אטראג'. בקטגוריית הקומפקט SUV ועם הציון הנמוך ביותר מבין כל הקטגוריות ולא רק בקטגוריה שלה, דורגה הפיאט 500L. הקרייזלר 200 זכתה לציונים הגרועים ביותר בקטגוריית דגם סדן בינוני.

ומה בקטגוריית היוקרה? גם שם לא חסו המבקרים והבעלים על המכוניות ותופתעו לדעת כי מרצדס CLA 250 היא זו שחטפה ביקורת ודורגה ראשונה מבין הגרועות. הלינקולן MKS היא מכונית הסדאן הבינונית הכי פחות מוערכת בארה"ב, ואילו הדודג' ג'רני הוא ה-SUV המשפחתי בעל הציונים הגרועים ביותר. גם דגם ה-SUV בפלח הפרימיום נכנס למשוואה, והדגם הכי פחות מוערך הוא הלנדרובר דיסקאברי ספורט.

מבין כל דגמי ה-SUV הגדולים באמריקה, ה"קונסיומר ריפורט" קבע כי הקדילאק אסקלייד הוא בעל הציון הכי נמוך ולא מחמיא בכלל. בקטגוריית המיני וואן מדורג בראש הרשימה השחורה הקרייזלר טאון אנד קאנטרי. אחרונה חביבה וקטנטנ היא המיצובישי איי מיאב החשמלית, שדורגה עם הציונים הגרועים ביותר בקטגוריית המכוניות הירוקות.