התגובות לפסיקת בג"ץ נגד סעיף היציבות במתווה הגז לא פוסקות. נדב פרי, לשעבר עיתונאי ערוץ 10 והיום אחראי תקשורת ויחסי חוץ בשותפות דלק קידוחים, אומר היום (ב') כי בקבוצת דלק "כמהים" לפתח את מאגר "לוויתן", כשברקע החששות שמא "לוויתן" לא יפותח ממילא בגלל הצניחה במחירי הנפט והגז בעולם.

"חד-משמעית - אנחנו רוצים לפתח את 'לוויתן'", אמר פרי בראיון לגלי צה"ל. "זה בהחלט המאגר שאנחנו רוצים לפתח, ואנחנו כמהים להגיע למצב שיתאפשר לנו לעשות את זה. אנחנו מוכרים 3 מאגרים קטנים יותר כדי להתמקד ב'לוויתן'".

מוקדם יותר, שר התיירות יריב לוין תקף בגלי צה"ל את בג"ץ וקרא לשנות את הרכב השופטים, כיוון שלטענתו יש "רוב שמאלני" בבג"ץ.

"זה לא סוד שבבית המשפט העליון יושב רוב שופטים שהם בעלי אג'נדה מאוד שמאלית", אמר לוין. "המערכת בוחרת את עצמה באופן כזה שקשה מאוד להכניס לתוכה אנשים בעלי ראייה אחרת".

עו"ד אביגדור פלדמן, אחד העותרים נגד מתווה הגז, הוסיף כי "הבעיה במתווה היא שבסעיף היציבות הממשלה הנוכחית כובלת את הממשלות הבאות. אם היו עושים את זה בחוק, אז החוק הוא זמני, כמו שהכול זמני, ותבוא ממשלה אחרת שיכולה לבטל את החוק. אבל הבעיה היא שההסכם עם חברות הגז הוא נצחי. המתווה לא תקוע כעת, כי כל הכנסת סעיף היציבות הייתה עז מיותרת. מדינות מקיימות הסכמים גם בלי סעיפים כאלה".