החל מיום ראשון הקרוב יחלו עשרות אלפי מכוניות בת"א לנסוע על רמפות שהונחו על דרך מנחם בגין, בזמן שתחתיהן תימשך בניית התחנה התת-קרקעית של הרכבת הקלה בעומק של כ-30 מטרים מתחת לפני האדמה. באותו יום ישונו גם הסדרי הנסיעה באזור.

בקטע הווידיאו ניתן לראות בהילוך מהיר את חודש העבודות, במהלכן הונחו הרמפות, שיטה חדשה שמיושמת בישראל אולם נהוגה בערים גדולות אחרות כמו סינגפור וברלין בהן התבצעו עבודות דומות.

שיטה זו של הנחת "דק" והמשך חפירת התחנה מתחתיו תיושם במרבית התחנות התת קרקעיות של הקו האדום בצירים הראשיים (דרך בגין וז'בוטינסקי), מלבד ארלוזורוב, קרליבך ואלנבי. הדק שנבנה כעת ברחוב יהודית נפרס על שטח של אלף מ"ר ומורכב מ-160 טון ברזל ו-300 מ"ק בטון.

בשלב הבא בתחנת יהודית - יעברו למרכז הכביש ויתחילו בעבודת הקמת יסודות הצד המזרחי של התחנה - קידוח והטמנת כלונסאות ענק שיתמכו ברמפות. במקביל יוקם "דק" נוסף שישלים למעשה את התקרה הזמנית כשרכבים ייסעו מלמעלה והעובדים ימשיכו לעבוד מתחת.