המפרק הזמני, עו"ד איתן ארז, הגיש היום (ב') שתי בקשות חדשות נגד ענבל אור.

בבקשה הראשונה עו"ד ארז דורש לחייב את אחיה של אור, חיים קריאף, להשיב לקופת הפירוק כ-325 אלף שקל, כספים שלטענת עו"ד ארז, קריאף נטל כהלוואות. 

בבקשה השנייה דורש המפרק לחייב את אור להשיב עשרות צ'קים שלקחה לכאורה מכספת החברה לאחר שניתן צו הקפאת ההליכים. לדברי המפרק, אור התחייבה למסור את ההמחאות באמצעות עורך דינה, אולם לא עשתה כן, וקיים חשש שפרטה אותן במשרדי נכיון צ'קים.

בנוגע לצ'קים נכתב בבקשת המפרק: "ביום 27.3.2016 , קרי ימים ספורים לאחר שניתן צו הקפאת ההליכים הן ביחס לחברות והן ביחס לחייבת, ניגשו נציגים ממשרד הח"מ למשרדי חברת אור סיטי נדל"ן שבמגדלי עזריאלי בתל-אביב. בתום פגישה שנערכה במשרדי החברה, בה נכחו עוה"ד רז ושחם ממשרד הח"מ יחד עם החייבת ועו"ד אבי ששו, ניגשה החייבת לכספת שבחדר של מנהל החשבונות ונטלה תיקייה ובה עשרות המחאות.

"כאשר נשאלה החייבת על-ידי נציגי הח"מ לפשר ההמחאות, טענה כי מדובר בהמחאות של רוכשים וחייבים שונים של החברות. נציגי הח"מ ביקשו לקבל לידם את תיקיית ההמחאות, אולם נענו בסירוב מצידה של החייבת, אשר מסרה כי בכוונתה למסור את ההמחאות באמצעות בא-כוחה דאז, עו"ד ראובן בילט, וזאת לאחר שתתייעץ עימו. למותר לציין כי מאז אותה פגישה פנו למשרד הח"מ מספר רוכשים וטענו כי החייבת פועלת למסירת ההמחאות לגורמים עלומים, לרבות למשרדי ניכיון צ'קים".

כאמור, לטענת עו"ד ארז, אור עדיין לא החזירה את הצ'קים. 

בנוגע לאחיה של ענבל אור, חיים קריאף, המפרק טוען כי האח נטל הלוואה בסך 152,359 שקל. כמו כן, הייתה הלוואה נוספת על שמו על סך 161,581 שקל, שלא ברור אם הוחזרה. בכרטיס נוסף יש יתרת חובה על שמו של האח על סך 172,502 שקל.