הקרב המשפטי סביב קמפיין "שוקה" בכיכובה של שני כהן נמשך: יומיים לאחר שביטוח 9 מיליון העלתה לאוויר סרטון מצונזר בכיכובה של כהן, הגישה לשכת סוכני הביטוח בקשה לביזיון בית משפטלאור העובדה שהקמפיין נמשך - זאת למרות החלטה של בית משפט המחוזי, שקבע כי יש להוריד את הקמפיין.

השופט אליהו בכר, שהיה גם זה שפסק כנגד שידור הקמפיין, הורה ל-9 מיליון להגיב תוך 10 ימים על בקשת הביזיון והודיע כי החלטתו תתקבל 5 ימים לאחר מכן.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", ב-9 מיליון הוחלט לא לשנות בינתיים את הקו הפרסומי שלה - למרות שבחברה הבינו כי המשך הפרסום כרוך בסיכון שתוגש נגדם בקשה לביזיון בית המשפט.

החברה החליטה להותיר על כנו את הקמפיין עד דיון בבקשה לעיכוב ביצוע גזר הדין - בקשה שהגישה החברה מחדש כחלק מהערעור לעליון על פסק הדין של בית המשפט המחוזי.

כזכור, פסק הדין של המחוזי קבע כי 9 מיליון תיאלץ להיפרד מהקו הפרסומי נגד הסוכן הדמיוני "שוקה". כבר עם היוודע החלטת השופט הוגשה בקשה לעיכוב ביצוע, אך היא נדחתה. ב-9 מיליון החליטו להסתכן ולהעלות מחדש את הקמפיין, תוך ביצוע התאמות לרוח פסיקת שופט המחוזי, שקבע כי עיקר הפגיעה בסוכני הביטוח היא סביב הצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית.