עובדת לשעבר ברשת רמי לוי תקשורת הגישה היום (ג') לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים תביעה בסך כ-546 אלף שקל נגד בכיר לשעבר ב"רמי לוי תקשורת", ונגד החברה, בטענה כי הטריד אותה מינית.

נתבעים נוספים הם רמי לוי; אופיר אטיאס (חתנו של רמי לוי הנשוי לבתו), המכהן כמנהל תפעול בחברה; ושלומי גוליאן, שכיהן בתקופה הרלוונטית כקב"ט החברה. 

לפי טענות התובעת, מדובר במקרה חמור בו עובדת צעירה זוטרה הוטרדה מינית באופן גס ובוטה על-ידי הבכיר. בתביעה מצוין כי מדובר באישה דתייה, שבעקבות המקרה עולמה חרב עליה, ועד עצם היום הזה היא נושאת עמה צלקות נפשיות קשות. 

אם לא די בכך, העובדת טוענת כי היא "דיווחה על המקרה לממונים עליה במקום העבודה, והמקרה הובא לידיעתו של רמי לוי עצמו, אולם תלונתה נפלה על אוזניים ערלות, לא ננקפה אצבע כדי לסייע לה, והם בחרו לעצום עיניים נוכח מעשיו הבזויים". 

התביעה הוגשה בידי עורכי הדין נעמי לנדאו ואורן גרוס, ממשרד נעמי לנדאו ושות'.

עו"ד נעמי לנדאו, המייצגת את התובעת, מסרה כי "מדובר בצעירה אמיצה שעברה הטרדה מינית ובחרה שלא לשתוק ולדווח על המקרה לממונים עליה. במקום שאלה יפעלו כמצופה מהם ויטפלו במהירות המתבקשת במקרה, הם הוסיפו חטא על פשע והפקירו אותה להתמודד לבדה עם הטראומה הקשה שחוותה, כאילו לא התחרש המקרה מעולם".

לדבריה, "לא יעלה על הדעת כי בישראל שנת 2016 הטרדות מיניות יהפכו את מקום העבודה למסוכן עבור נשים, כיוון שהנושא לא מטופל ביד קשה על-ידי מעסיקים כפי שמתבקש על-פי חוק, שלא לדבר על-פי עקרונות המוסר הבסיסיים. ההתעלמות מזעקתה לא הותירה בפניה כל ברירה מלבד לפנות לעזרתו של בית הדין לעבודה, שהפך למעוז האחרון של העובדים".