בפברואר 2014, כארבעה חודשים אחרי ש-Wix  הונפקה לראשונה בנאסד"ק לפי מחיר של 16.5 דולר למניה, מנייתה הגיעה לשיא של כ-31.3 דולר. מאז היא התקשתה לשחזר את רמות המחירים האלו, עד שלפני כשבועיים, אחרי מומנטום חיובי במניה, היא עקפה את השיא הקודם.

המניה המשיכה לעלות, וקיבלה עוד רוח גבית עם פרסום דוחות הרבעון השני, ביום רביעי שעבר. באותו יום היא נסחרה בשיא של כ-36.5 דולר, וביומיים שלאחר מכן נחלשה מעט, למחיר של 35.6 דולר, שמשקף לה שווי של כ-1.4 מיליארד דולר.

Wix, בניהולו של אבישי אברהמי, מספקת פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט, בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. החברה נסחרת רק בנאסד"ק, אך יש גם גופים מוסדיים ישראלים שמחזיקים במניה ונהנים מהמומנטום החיובי בה. כך למשל, ילין לפידות הוא הגוף המוסדי הישראלי עם ההחזקה הגדולה ביותר בחברה (נכון לסוף מארס), כ-625 אלף מניות בשווי נוכחי של 22.2 מיליון דולר - כ-1.5% מהון המניות של Wix.

עוד מוסדיים ישראליים עם החזקה במניות Wix הם מנורה מבטחים עם כ-1.1%, מניות בשווי נוכחי של 16 מיליון דולר; ומגדל עם כ-0.8% מהחברה, מניות בשווי קרוב ל-12 מיליון דולר. בסך הכול, נכון לסוף מארס, המוסדיים הישראלים החזיקו ב-4.4% ממניות Wix.

בעלי המניות הגדולים בחברה כוללים את הקרנות Mangrove ובסמר שמחזיקות ב-Wix עוד מאז שהייתה חברה פרטית: מנגרוב עם 20.5% ממניות החברה, בשווי נוכחי של כ-295 מיליון דולר, ובסמר עם 9.6%, מניות בשווי נוכחי של 137 מיליון דולר. עוד מחזיקים במניה - T.Rowe שהגדילה לאחרונה החזקות ל-12.6% מ-Wix, וקרנות פידליטי עם 9.5%.

 

עליות של כ-10 דולרים במחיר

הדוחות הטובים והעלאת התחזיות, לצד העליות האחרונות במניה, הובילו בסוף השבוע לגל של העלאות מחירי יעד בקרב האנליסטים שמסקרים את החברה. רובם נקבו קודם במחירי יעד של 30 פלוס ועברו ל-40 פלוס: כך למשל באופנהיימר המחיר עלה מ-37 דולר ל-44; ב-RBC מ-35 ל-45; בדויטשה בנק מ-33 ל-40; ובנידהאם מ-30 ל-43.

בג'יי.פי מורגן מחיר היעד (לדצמבר 2017) עלה מ-40 דולר ל-46 דולר בהמלצת "תשואת יתר", והאנליסט סטרלינג אוטי כתב כי הוא מתרשם מאוד מהמומנטום במספר המשתמשים המשלמים, לאור העובדה שבדרך כלל הרבעון השני לא נחשב לחזק במיוחד. אוטי סבור ש-Wix בכיוון הנכון לקראת הצגת רווחיות תפעולית. "ראינו התרחבות גבוהה מהצפוי של שולי הרווח ברבעונים האחרונים, למרות המשך ההשקעה בשיווק ובפיתוח מוצרים", הוא כותב.

האנליסט מארק מהייני מ-RBC, שממליץ על מניית Wix בהמלצת "תשואת יתר", סבור שהרבעון השני היווה נקודת פיתול, עם האצה בצמיחה גם בהכנסות וגם בגבייה, תוספת-שיא של מנויים משלמים ושיאים ב-EBITDA ובתזרים החופשי. "Wix ממוצבת היטב לענות על הצורך הברור של עסקים קטנים ובינוניים לנוכחות און-ליין", הוא מציין.