מדפסת כסף ושמה ערן זהבי: לאחר שעבר לשחק בליגה הסינית בעסקת המיליונים הגדולה ביותר שנראתה בכדורגל הישראלי, יקים זהבי חברה משותפת עם קבוצת chinabuy הסינית, בחלוקת בעלות שווה (לא במסגרת של תמלוגים אלא כשותפות עסקית).

הקמת החברה נאמדת בהשקעה של מאות אלפי שקלים משני הצדדים. החברה תהיה בעלת הזכויות למותג EZ7, ראשי-התיבות של זהבי והספרה המתנוססת על חולצתו.

אם הרעיון מוכר לכם, זה לא במקרה: הדמיון לראשי-התיבות של המותג החדש של זהבי מוביל הישר למותג אחר שהקים ומפתח זה מכבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו. המותג בשם CR7 כולל שלל פריטים ומוצרים מעולם האופנה, הטיפוח ואפילו מוצרים לבית.

קו המוצרים של זהבי כולל בשלב זה חולצות-טי (במחיר של כ-100 שקל), חליפות כדורגל לילדים (כ-80 שקל), צעיפים (כ-60 שקל), כובעים (במחיר של כ-80 שקל) ועוד.

בשלב הבא הרעיון הוא להתפתח לכיוון של פריטי אופנה, ביגוד והנעלה, מוצרי טיפוח, גאדג'טים לסלולרי ועוד. עוד ישווקו דרך החברה מדי קבוצת גוואנז'ו שבה משחק זהבי לשוק הישראלי. 

בשלב ראשון המוצרים יימכרו באתר chinabuy ולאחר מכן בסניפי אופיס דיפו ובפלטפורמות נוספות. הביקושים לשוק הישראלי נשענים על החסד שזוכרים אוהדי מכבי תל-אביב לכוכב העבר שלהם, אולם הפוטנציאל הגדול יותר, כפי שמסביר יובל אטד, יו"ר ומייסד אתר chinabuy, הוא השוק הסיני, בהנחה שזהבי ימשיך במסלול ההצלחה והבקעות הגולים בו החל וירכוש לעצמו קהל אוהדים מקומיים.

chinabuy לא מפעילה אתר מכירות בסין, והמוצרים של זהבי יימכרו בפלטפורמות מסחר מקומיות, בהן של האתרים Tmall ו-Taobao. לדברי אטד, היקפי הקניות באונליין בסין הגיע לשיעורים של 35% מסך ההוצאה למשקי-הבית (לעומת כ-5% בישראל), ומכאן שהפוטנציאל הוא עצום.

ג'ו זאנג, מנכ"ל chinabuy group, מסר כי "על אף האהדה האדירה של הקהל הישראלי לערן זהבי, אנו צופים כי הקהל העיקרי למוצרים שלו יהיה בהמשך בסין, שכן ערן הופך שם אט-אט לאייקון ספורט. האהבה לזהבי ברחוב עצומה. אנחנו מאוד שמחים על שיתוף-הפעולה עם ערן וצופים להמשך מבטיח גם בעתיד ביוזמות עסקיות נוספות בינינו".  

זהבי מסר כי "אני שמח ונרגש לצאת לדרך עסקית חדשה ומאתגרת. הקהל בישראל ובסין אוהב ומפרגן בלי סוף, ואני מרגיש חיבור אמיתי בין ישראל וסין, ושזה הזמן המתאים לקדם את את האהבה הזאת צעד קדימה. השאיפה שלי היא לגדול ולהתפתח עם הליין החדש". 

קבוצת chinabuy העולמית הוקמה ב-2012 ומפעילה כיום רשת אתרים בינלאומית בישראל, קניה, פולין, קרואטיה, רומניה, צ'כיה, טנזניה וטורקיה.