מעט מאוד דברים מצליחים להפחיד את אנשי ארגון דאע"ש, אבל הלוחמים הללו ללא ספק מצליחים לעשות את זה: עם מסכה של גולגולת על הפנים והרבה אומץ, "לוחמי הגולגולת" מנסים להשתלט על העיר מוסול שבעיראק ולסלק ממנה את אנשי ארגון המדינה האסלאמית. לוחמי היחידה המיוחדת של צבא עיראק הצליחו להרוויח מעמד של סלבריטאים מקומיים הודות למראה המאיים שלהם, וכמובן מסכות הגולגולת שהפכו לסמל שמזוהה איתם יותר מכל.

"לוחמי הגולגולת" משתייכים ליחידה שמכנה את עצמה "אוגדת הזהב" ומאומנת על ידי ארה"ב. לטענתם, ההכשרה שלהם מקבילה לריינג'רס האמריקאים. גם הם לוקחים חלק במאמץ הכיבוש מחדש של העיר מוסול, לצד הכורדים ויתר הלוחמים של צבא עיראק. ה-Sun הבריטי אף דיווח שהלוחמים הללו היו הראשונים להיכנס לשטחי העיר הנצורה. "לוחם אחד אצלנו מקביל לאלף אנשי דאע"ש", מתפארים ביכולותיהם אנשי היחידה.

כחלק מהמעמד שלהם ככוכבים מקומיים, יחידת "אוגדת הזהב" מחזיקה בלא פחות מ-2 מיליון עוקבים בפייסבוק. בסוף השבוע שעבר למשל, הם היו אחראים לכיבוש של שש שכונות במוסול בניסיון להשתלט על העיר כולה. מדי יום הם מעדכנים על ההצלחות המבצעיות שלהם בעמוד הפייסבוק וזוכים ללייקים, שיתופים ותגובות. בכלל, נראה שגאוות יחידה לא חסרה לחבר'ה האלה.

בינתיים, הקרב על העיר מוסול נמשך: שר החוץ הבריטי, בוריס ג'ונסון, הצהיר במהלך סוף השבוע כי "מנהיג דאע"ש אבו בכר אל-בגדדי נמלט ממוסול". קצין בכיר ביחידה הוסיף ש"מחבלי דאע"ש ספגו אבידות כבדות". עד כה, דווח על עשרות פעילי דאע"ש שהוצאו להורג על ידי הארגון עצמו כי ערקו, וכן על יותר מ-1,000 אזרחים שמשמשים כמגן אנושי.