אחד הכוכבים הבולטים השבוע ברשת היה הסופר-מון שבזכותו ראינו גם כמה סופר סטטוסים וממים. לפי נתונים ממכון ויגו, המתמחה בניתוח השיח במדיה החברתית, הירח הגדול גרף שלושת אלפים שיחות מתוכן אלפיים גולשים שהעלו תמונות של הירח, כל אחד והסופר מון שלו. 

ואם כבר אור ירח, אז השבוע אי אפשר היה להתעלם מענבל אור, שהתעלתה אפילו על עצמה עם הראיון הבלתי נשכח שהעניקה לחיים אתגר, בו הראתה לכולם את כישוריה במכירת כוס. הראיון עם ענבל אור עורר אלף ומאה שיחות ברשת כאשר תשעים ושלושה אחוז מתחו עליה ביקורת. הגולש שגיא לוי העלה סרטון עם גירסה משלו למכירת הכוס. ענבל אור לא מסתפקת במכירת כוסות כידוע, יש לה שאיפות קצת יותר גבוהות והיא הצהירה שהתפקיד שבאמת מתאים לה הוא ראשות הממשלה.

מרבית הגולשים דווקא חושבים שהיא יותר מתאימה לבית הלבן.

הגולש קובי רז עשה מחווה לענבל ולמגזין שלנו ליידי גלובס עם תמונת הגוף של ענבל ופניו של טראמפ. גולש נוסף בשם עופר גזית הפיק סרטון של טראמפ ואור ביחד: כמה רומנטי.

כוכב נוסף שזהר ברשת השבוע הוא שר החקלאות שלנו, הנדבן הידוע, אורי אריאל, אחרי הרחפן שהעניק במתנה לראש ממשלת רוסיה דמיטרי מדבדב. הרשת לא סלחה. אוריאל כיכב עם שלושת אלפים ומאתיים שיחות. ארבעים ושישה אחוז מתוכן היו הומוריסטית. אנחנו אספנו כמה דוגמאות כמו המם הזה של ג'ון בראון והמם של נמרוד צוק עם הכיתוב: "ואז אני אומר לאהבל הזה שהם מינו לשר החקלאות: איזה מסוק יפה, יש מצב אני לוקח אותו הביתה מתנה לילדים?

אבל כרגיל מי שהאפיל מעל כולם הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. ראש הממשלה הוא הדמות המאוזכרת ביותר ברשתות החברתיות בישראל עם יותר משלושים אלף אזכורים מידי שבוע. אבל השבוע בעקבות התחקירים של רביב דרוקר ואילנה דיין גרף ביבי ארבעים אלף אזכורים ומשחק אחד שהטריף את הרשת. מדובר במחולל התגובות האוטומטי של ביבי נתניהו. כל מה שעליכם לעשות הוא להזין במחולל את שמכם ומכתב תגובה זועם מראש הממשלה בדרך אליכם. אני לא התאפקתי והזנתי את שמי למחולל. שימו לב לתגובה: "עדי רם רוצה להפיל את ממשלת הימין ולהחליף אותה בממשלת שמאל שתרצח תינוקות יהודים".

פחות משתי יממות מאז שיצא המשחק הספיקו כבר להישלח מעל לשבעים ואחד אלף בקשות למכתבי תגובה חריפה של ראש הממשלה.

זה מה שהיה לנו השבוע. אם אהבתם את התכנית שתפו, צייצו, הגיבו ורגע לפני שאנחנו שולחים אתכם לדרך אל תשכחו גם להתקשר ל"ידידרך" שלכם שכמו שהגדיר חן אשכנזי בפוסט ויראלי בפייסבוק השבוע , ידידרך הוא האדם שאתם רק משוחחים איתו בטלפון הסלולרי אך ורק במהלך הליכה או נסיעה על מנת שיעביר לכם את הזמן.