עולם הנדל"ן של השנים האחרונות הפך לדינמי ותזזיתי, ולמרות ש'חומר הגלם' הינו נכס דלא ניידי, בפועל מדובר על תחום נייד לחלוטין, בועט וחדשני, אשר נראה כי ממציא עצמו בכל תקופה מחדש. התנאים הסביבתיים המשתנים, לצד נכסי הבסיס ונגזרותיהם המוצגים לראווה ומגוון כלי ההשקעה המתוחכמים, ישירים ועקיפים, מצריכים את העוסקים בתחום, להתעדכן ולהיאחז במידע עדכני ומהימן, וכן להקדיש זמן ואנרגיה ללמוד ולהתמקצע במגוון תחומי הענף.

מרכז גלובס לנדל"ן, הוקם במיוחד לצורך מטרה זו, ותכליתו לשמש זירה קהילתית מבוססת ידע לעוסקים בענף, וזאת על מנת להעשיר את המידע המקצועי מחד ולשמש פלטפורמה מתאימה לאיחוד אינטרסים ולקידום שיתופי-פעולה בין הגורמים המקצועיים העוסקים במלאכה מאידך. מרכז גלובס לנדל"ן, שהינו תולדה של שיתוף-פעולה פורה ועמוק בין עיתון "גלובס" והאוניברסיטה העברית בירושלים, מהווה למעשה בית עיוני וחברתי המרכז בחובו את כלל הידע הנדרש, אקדמי לצד מעשי, ובמקביל יוצר דינמיקה חברתית מעשירה ומקדמת שותפויות.

"בחזוננו רצינו להקים בית המשמש לא רק כמוסד אקדמי להקניית ידע ולהרחבתו, כי אם גם זירה דינמית דרכה יוכלו החברים במרכז להעשיר את הידע המקצועי ולהעמיק את הקשרים החברתיים-עסקיים שלהם", מספר דן קצ'נובסקי, מנכ"ל מרכז גלובס לנדל"ן. "שילוב נכון של אקדמיה ועסקים מאפשר לנו להציע לחברים מוצר יוצא דופן, חדיש ומרענן בו יוכלו להפיק את המיטב הן בכל הקשור להקניית ידע עכשווי ודינמי וכן בכל הקשור להרחבת הלידים והמעגלים העסקיים שלהם", מוסיף קצ'נובסקי, אשר המרכז שבניהולו.

"מרכז גלובס לנדל"ן מהווה זירה קהילתית מבוססת ידע לעוסקים בענף ומוביל את השיח המקצועי בתחום הנדל"ן בישראל", מוסיף איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס". "המרכז שם לעצמו כמטרה להקנות לאנשי הענף את הידע המעשי ביותר לצורכיהם השוטפים, כמו גם לאפשר לנציגי הענף לקיים דיאלוג פתוח עם בין אנשי המקצוע ועם מקבלי ההחלטות ומאגד בתוכו אנשי מקצוע ומומחים מובילים מתחום הנדל"ן ומהווה פלטפורמה לפיתוח תחומי הליבה המרכזיים ובהם לימודי נדל"ן מתקדמים, טיפוח קהילת נדל"ן איכותית וחזקה, תוכניות להכשרת מנהלים וכמובן השפעה על השיח הציבורי", מספר מדמון על החזון.

בין שלל תוכניות הלימודים שמציע המרכז ניתן למצוא קורסים מעמיקים בנושאים ובתחומים האקטואליים ביותר בשוק, כדוגמת קורס דגל בתחום ההתחדשות העירונית עם דגש על ענף התמ"א 38, קורס ייחודי בנושא הפינוי בינוי, לצד קורסים רבים נוספים במגוון ענפי הנדל"ן על חתכיו השונים מבוססי ידע אקדמי ומעשי-פרקטי. לצד הקורסים, ישולבו במרכז גלובס לנדל"ן, השתלמויות עומק מרתקות בנושאים בוערים שיעסקו בסוגיות מיסוי, מימון, השקעות ועוד, אשר מטרתן להעניק ללומדים כלים פרקטיים מוחשיים, וכן טיפים להתנהלות נבונה, אשר בעזרתם יוכלו ליצור לעצמם יתרון יחסי בעולם תחרותי זה.

"על מנת להעביר את החומר בצורה הברורה ואפקטיבית ביותר, גייסנו את ראשי הענף, אלה אשר עומדים במרכז העצבים העסקי מדי יומיום ולמעשה מנווטים את ספינת הנדל"ן המקומית והגלובאלית אל מחוזותיה העכשוויים והעתידיים", מספר דרור מרמור, עורך הנדל"ן של גלובס, באשר לפאנל המרצים בקורסים ובהשתלמויות השונות. בנוסף לקורסים ולהשתלמויות, נערוך ערבי הרצאות ודיאלוג עם בעלי המאה בשוק הנדל"ן הישראלי, ובהם פוליטיקאים, ראשי רשויות מוניציפאליות, פרסונות מחו"ל", מוסיף מרמור. 

"יצרנו מוצר ייחודי, מעין מועדון מודרני לאנשי הנדל"ן, בו למעשה יוכלו לשלב business & pleasure, knowledge תחת קורת גג אחת", מסכם קצ'נובסקי.