בשנים האחרונות הורגלנו לראות יצרניות רכב בעלות עבר מפואר, דוגמת פונטיאק האמריקנית או סאאב השבדית, נעלמות אל דפי ההיסטוריה, מה שרק גורם לנו יותר לשמוח נוכח הידיעה הבאה; אלפיין הצרפתית פותחת את פנקס ההזמנות, ל-1,955 לקוחות זריזים במיוחד, לציון שנת הקמת המותג.

לאלו שקצת פחות מכירים, אלפיין הוא מותג כלי רכב ספורטיביים שהתבסס על מנועים מבית רנו, ונקנה על-ידה במהלך שנות ה-70 של המאה הקודמת. לאחר שרנו סגרה את אלפיין באמצע שנות ה-90, הגיעו הצרפתים למסקנה כי מותג סקסי שכזה לא יכול להזיק לחברה, והחליטו להחזיר את אלפיין לחיים.

באלפיין לא מפרטים אודות המכונית החדשה, שעל פי הערכות בעולם הרכב העולמי תזכה לשם I-120, כדי לקשור אותה לאחד הדגמים האגדיים של החברה, ה-I-110. הנתון היחיד שכן מספקים שם הוא נתון ההאצה שעומד על 4.5 שניות, ממצב עמידה ל-100 קמ"ש.

בעולם הרכב מנחשים כי בדומה למכונית הקונספט אלפיין ויזן, I-120 תהיה בעלת מנוע מרכזי, אידיאלי למכוניות מסוגה. תמורת הזכות לרכוש מכונית שאת נתוניה אתה כלל לא יודע, תצטרך להיפרד מ-55 עד 60 אלף יורו.

ובאיזה צבע תהיה המכונית החדשה שלכם? אין לכם הרבה ברירה, היא תוצע ב-3 צבעים בלבד. אנחנו ממליצים על כחול אלפיין, בכדי לשמור על המסורת של המותג המחודש.