מליאת הכנסת אישרה בתום דיון לילי את התיקון לחוק השידור הציבורי הישראלי, ברוב של 32 בעד ו-17 מתנגדים. המשמעות היא שתאגיד השידור החדש (כאן) יחל לפעול רק בסוף חודש אפריל, זאת למרות מוכנות התאגיד כבר עתה ועל אף הבג"ץ שהוגש בעניין.

לאחר דיון שנמשך שעות ארוכות ולאחר סיכומי ראש האופוזיציה יצחק הרצוג ויו"ר ועדת הרפורמות חה"כ אלי כהן, נערכו הצבעות על הסתייגויות האופוזיציה שנדחו כולן והתיקון לחוק אושר בקריאה שנייה ושלישית.

עלות המשך הפעלת רשות השידור - שאמורה להתפרק עם עלייתו לאוויר של התאגיד החדש - עד 30 באפריל, מוערכת על-ידי אגף התקציבים במשרד האוצר בכ-140 מיליון שקל.

הפיליבסטר שביצעה האופוזיציה נמשך כל הלילה התאפשר בעקבות הסתייגויות שהגיש ח"כ פרופ' יוסי יונה על חוק של הקואליציה, שביקש לדחות את מועד פתיחתו של תאגיד השידור.

יונה אמר לפנות בוקר, לפני שהתיקון לחוק אושר, כי "הקואליציה נרדמה בשמירה בזמן הדיון על החוק בוועדה, הבינה את הטעות מאוחר מדי, וניסתה לכופף את חוקי הדמוקרטיה. נסיונות אלו נדחו לשמחתי הן על ידי היועץ המשפטי של הכנסת והן על ידי יו"ר הכנסת. הלילה אני גאה להיות חלק מאופוזיציה נשכנית ואפקטיבית שנאבקת נגד עוד חוק גרוע של הקואליציה בראשות רה"מ נתניהו. אני מציע לממשלת ישראל וחברי הקואליציה להפסיק להתעסק בפוליטיקה קטנה ולהתחיל לשרת את הציבור בישראל".

כאמור, כל ההסתייגויות נדחו ודחיית עליית התאגיד אושרה. 

ח"כ מרב מיכאלי, מרכזת האופוזיציה, אמרה לפני ההצבעה, כי "האופוזיציה משתמשת בכל הכלים שיש לה כדי לסכל את הדברים הרעים שהממשלה הזו עושה. למרות שהקואליציה איימה לכפות עלינו סדרי דיון ולסכל בבריונות את הפיליבסטר, אנחנו פה וניצלנו את מלוא הזמן שהתקנון מאפשר לנו כדי למחות נגד מה שבקואליציה עושים כדי להעביר את החוקים שחשובים לנתניהו".