בחודש שעבר, אחרי שהמשטרה התחילה לחקור את פרשת טובות ההנאה לכאורה של איש העסקים והמפיק ארנון מילצ'ן לראש הממשלה בנימין נתניהו, ריכזו אנשיו של מילצ'ן את כרטיסיות הזמנת המשקאות האלכוהוליים שרכש. בחנות ברחוב גלגלי הפלדה בהרצליה ריכז מילצ'ן את קניותיו על-פי החשבוניות - בעשרות אלפי שקלים.

כרטיסיות ההזמנות חושפות את תדירות ההזמנות ואת התאריכים בהן התבצעו. כך למשל מתואר כיצד לעתים רוכש מילצ'ן את המשקאות בשווי אלפי שקלים מדי חודש. לעתים ישנן הפסקות ממושכות של מספר חודשים בהזמנות, ולעתים ניתן לראות גם הזמנות המתבצעות יום לאחר יום.

בסך-הכול בין השנים 2010-2012 הזמין מילצ'ן בחנות משקאות בסכום כולל של יותר מ-57 אלף שקל.

כעת המשטרה, שקיבלה את כרטיסיות ההזמנה לפי בקשתה, תנסה להבין האם כל המשקאות שנרכשו נשלחו לבית משפחת נתניהו ושימשו לכאורה כטובת הנאה. 

בתוך כך, כתב חדשות 2 עמית סגל דיווח הערב (ה') במהדורה המרכזית כי למרות שנעשו ניסיונות להקמת ממשלה חלופית לא נתניהו - אריה דרעי, הנחוץ למהלך, מתנגד לכך. "אם החקירה תוביל לכתב אישום ולפרישת ראש הממשלה - ש"ס לא תיתן את ידה לאף ממשלה חלופית או מועמדת חלופי", הודיעו בש"ס. "אנחנו כולנו נלך לבחירות".

 

בשבוע הבא: מוזס ייחקר פעם נוספת

בשבוע הבא יוזמן לחקירה נוספת מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס, לחקירה נוספת. קו ההגנה של מוזס מתמקד בטענה כי ההקלטות שבידי המשטרה אינן משקפות את מערכת היחסית ואת מכלול הפגישות שהתקיימו בין שני האישים מאז שנת 2009.