גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

חברת SentinelOne הישראלית מגייסת 70 מיליון דולר

חברת הסייבר סקיוריטי, שהוקמה ע"י שני חברי ילדות ללא השכלה אקדמית, מנסה להוביל מהפכה בשוק האנטי וירוס

אשטון קוצר (רויטרס)
אשטון קוצר (רויטרס)

נכון, אתם עומדים לקרוא עוד כתבה על עוד חברת טק ישראלית שקיבלה צ'ק שמן, ממש שמן - משהו שבשנה האחרונה קורה די הרבה, כלומר הופך לדבר שבשגרה ולכן אולי פחות מרגש. אבל, וזהו אבל די גדול, כל גיוס גדול כמו זה שתיכף נספר עליו חושף עוד חברת טק ישראלית מצליחה, עוד סיפור הצלחה מתוצרת מקומית. ונכון, גיוס גדול הוא רק שלב בדרך של חברה להיות שחקן משמעותי בשוק שלה, אבל הוא שלב מאוד מהותי שמאותת על הפוטנציאל העתידי שלה.

הסיפור היומי הוא של חברת הסייבר סקיוריטי SentinelOne שהשלימה סבב C במסגרתו גייסה לקופתה 70 מיליון דולר (!), והשלימה מאז הקמתה בתחילת 2013 גיוס כולל של 110 מיליון דולר. נכון לרגע זה זהו הגיוס השני בגודלו מתחילת השנה. SentinelOne מעסיקה 200 איש, מחציתם (100 בערך) בארץ, והתוכנית היא לגייס בארץ עוד 70 עד סוף השנה.

SentinelOne הוקמה על ידי שני חברי ילדות בני 35, תומר וינגרטן (מנכ"ל) ואלמוג כהן (סמנכ"ל טכנולוגיה) והיא מנסה לבצע מהפכה בשוק האנטי וירוס (Anti Virus או בקיצור AV) - לא פחות ולא יותר. את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון של RedPoint, לקוחה של החברה הישראלית שזוהי השקעתה הראשונה בה, בדומה לקרן ההון סיכון של שחקן הקולנוע אשטון קוצ'ר ומנהל הכשרונות הישראלי לשעבר, גיא עוזרי.

"רמת הביטחון שלנו נותרת נמוכה כשמדובר ביכולת של מוצרי אנטי וירוס מסורתיים להתמודד עם כל איום שאינו השגרתי והיומיומי ביותר. גם ספקי פתרונות אנטי וירוס הנוקטים בגישות של סריקת קבצים או אינדיקטורים שמתבססת על למידת מכונה ובינה מלאכותית מסתכלים בפועל בצורה מאוד צרה על בעיה מאוד רחבה", מציין וינגרטן. "הגיע הזמן להתקדם הרחק ממוצרי האנטי וירוס והפתרונות הסטנדרטיים הקיימים בשוק ולאמץ פלטפורמת הגנת נקודות קצה מקיפה, אוטומטית, ומותאמת להתקפות מתקדמות, שנבדקה והוכחה כיעילה ביותר אפילו נגד איומי הסייבר המתוחכמים ביותר".

כהן מחזק את דבריו ואומר: "הגיוס הנוכחי מהווה צעד חשוב בדרך להגשמת החזון שלנו - ליצור לראשונה מזה 4 עשורים מהפכה בשוק אבטחת נקודות הקצה והשרתים עם דור מוצרים חדש המתבסס על טכנולוגיית הדור הבא שתשים סוף להגמוניה של מוצרי האבטחה הקיימים".

- אלמוג כהן, תסביר לנו במה SentinelOne שונה מחברות סייבר סקיוריטי אחרות. יש הרבה חברות והרבה טכנולוגיות, ונראה לנו שאין הרבה שמסוגלים להבדיל ביניהן.

"נכון. יש הרבה באזז בתעשייה הזו שלנו. הרבה טוענים את אותו הדבר, וקשה מאוד להבחין בין חברות וטכנולוגיות. אני אנסה לעשות סדר: יש פתרונות מסורתיים, כמו פתרונות אנטי וירוס שכולנו מכירים מהמחשב של סבתא כמו אלו של סימנטק (Symantec) או של מקאפי (McAfee) שהן כבר 40 שנה בשוק, ויש להן פתרון אנטי וירוס שמבוסס על חתימות סטטיות. חתימות סטטיות זה אומר שלמוצר שלהן יש רשימה של פרצות אבטחה, וכשמישהו מנסה להריץ תוכנה זדונית במחשב, הפתרון שלהן בודק האם זה רע או טוב לפי הרשימה. זו הטכנולוגיה של העולם הישן, וכותבי הווירוסים כבר למדו לעקוף את הרשימה הזו. בשבילם זו כבר בעיה פתורה. בשנים האחרונות נוצר דור חדש של חברות אנטי וירוס לא על ידי חתימות סטטיות. יש כרגע בעולם 5 חברות, כולל אנחנו, שטוענות שהן יכולות להחליף את האנטי וירוס, ויש להן אישור רגולטורי לכך. אלו החברות שמובילות את הדור הבא של פתרונות אנטי וירוס.

"שוק האנטי וירוס עבור End Point (נקודות קצה, כלומר המחשב של כל אחד ואחד מאתנו, ט.צ) הוא שוק מאוד תחרותי ורווי. הפתרון שלנו אינו משלים לפתרונות אנטי וירוס קיימים אלא מחליף אותם. הטכנולוגיה אותה מפתחת SentinelOne שייכת לדור חדש של טכנולוגיות לזיהוי מאלוור (תוכנה זדונית), שבניגוד לדור הקיים של המוצרים (אנטי וירוסים) שמזהים מאלוור על ידי מאפיינים קבועים מראש, יודעות לזהות התנהגות חשודה באופן דינמי על ידי ניתוח ההתנהגות על נקודות הקצה ויכולת תגובה בזמן אמת. יתרון משמעותי נוסף הוא היכולת להגיב לסוגים שונים של איומים בזמן קצר ללא תלות באופן החדירה של האיום דוגמת מסמך, גלישה באינטרנט, תמונה וכו'".

- אתה טוען שתובילו מהפכה לראשונה מזה 4 שנים. לא קצת יומרני מצדכם לערער הגמוניה של חברות כמו סימנטק?

"אולי, אבל אנחנו מתכוונים לזה, ולא אנחנו אלו שהמצאנו פתרון חלופי לאנטי וירוס. שוק פתרונות האנטי וירוס הוא שוק ענק שמשתנה לאט. זה ברור מזמן שהאנטי וירוס אינו יעיל, אבל זהו שוק שלוקח לו זמן להטמיע שינויים. השוק הבין את זה לבד מזמן, ולא בגללנו. המהפכה החלה כשיוצרי המאלוור הצליחו להתגבר על הפתרונות הקיימים (אנטי וירוסים) בצורה סיסטמית ואלה איבדו אפקטיביות. השוק, ובמיוחד הארגונים הגדולים, איבדו אמון בפתרונות הקיימים, אך ללא אלטרנטיבה אמיתית, נאלצו לחפש מוצרים משלימים כדי להחזיר את האפקטיביות של מערך ההגנה שלהם. היום קיימת אלטרנטיבה בדוקה שמהווה תחליף ראוי ומייתרת את השימוש במגוון מוצרים כדי להשיג מטרה אחת - הגנה על נקודות הקצה והשרתים בארגון מפני חדירה זדונית. כן אני יכול להגיד שהגענו לשוק בעיתוי הנכון עם טכנולוגיה בשלה ומאוד יעילה. אז אולי ההכרזה שלי מעט גרנדיוזית, אבל אנחנו כן ננסה להוביל את השינוי הזה".

כהן מדגיש שהוא ועמיתו להקמת החברה כן רוצים לבנות חברה גדולה. "אחרי סבב C זה ברור שאנחנו בדרך לעשות משהו גדול. היו לנו במהלך הדרך אפשרויות לעשות אקזיט וסירבנו. אנחנו כבר לא נמדדים לפי החזון שלנו אלא לפי היכולת שלנו להוציא אותו לפועל, כלומר לפי מספרים. לחברה יש כרגע מאות בודדות של לקוחות ואלו מטמיעים את הפתרון של החברה במאות אלפי נקודות קצה - מספר שעשוי לעלות למיליון בשנה הקרובה. "מה שמהותי הוא לא מספר נקודות הקצה אלא ההכנסות, ואותן אנחנו מתכננים להגדיל השנה פי 5 ולהגיע לעשרות מיליוני דולרים".

- ממה שחוויתם במהלך סבב הגיוס, קרנות הון סיכון כן מצמצמות השקעות בחברת סייבר סקיוריטי?

"יש מטוטלת, ולא רק בשוק הסייבר סקיוריטי. בשנים האחרונות נפתח חלון גדול להשקעות בסייבר סקיוריטי ואכן הרבה חברות גייסו, אבל עכשיו המטוטלת נעה לכיוון של קונסולידציה, וזה אומר להשקיע בטכנולוגיות שהן אכן מיוחדות ולא טכנולוגיות נישתיות".

וינגרטן וכהן, כאמור, הם חברי ילדות מכיתה ב'. "גדלנו ביחד ויש לנו כימיה מעולה, התנסו במיזמים שונים, ביחד ולחוד, אך SentinelOne היא החברה הראשונה והרצינית שלנו", מספר כהן. כהן עבד בעברו במשך 7 שנים בצ'ק פוינט. וינגרטן עבד בעברו, בין היתר, בחברה הישראלית Toluna. "שנינו חסרי השכלה אקדמית", מספר כהן. "דילגנו על זה. הרגשנו שאין לנו צורך", הוא אומר ומדגיש שהחברה ממיינת עובדים לפי ניסיון ופחות לפי השכלה אקדמית.

SentinelOne

שנת הקמה: 2013

מה החברה עושה: אבטחת סייבר; מתמקדת בפתרונות אנטי וירוס

מייסדים: תומר וינגרטן (מנכ"ל); אלמוג כהן (סמנכ"ל טכנולוגיה)

סך גיוסי הון עד כה: 110 מיליון דולר

מספר עובדים: 200, מחציתם בארץ

בעלי מניות עיקריים: קרנות ההון סיכון RedPoint, Sound Ventures (אשטון קוצ'ר וגיא עוזרי); Granite Hill, Data Collective, Third Point , Westly Group, SineWave; UpWest Labs של גיל בן ארצי ושולי גלילי

מקור: IVC אונליין והחברה עצמה

"אשטון קוצ'ר די מרשים כמשקיע. הוא קפץ לבקר במשרדים שלנו"

אחת המשקיעות החדשות בחברה של וינגרטן וכהן היא קרן ההון סיכון של שחקן הקולנוע אשטון קוצ'ר (38) ומנהל הכישרונות הישראלי לשעבר, גיא עוזרי (44), Sound Ventures. קוצ'ר, וזה לא חדש, כבר אינו רק שחקן קולנוע, רק האקס של דמי מור או מייקל קלסו מ"מופע שנות השבעים". לפני 7 שנים הוא חבר לעוזרי, המנהל המוזיקלי של מדונה ו-U2, ויחד הם הפכו 30 מיליון דולר לפורטפוליו של השקעות ששווה, לפי "פורבס" לפני שנה, 250 מיליון דולר, כלומר כמעט פי 9. פורטפוליו זה כולל חברות כמו אובר (Uber), Airbnb ואחרות. באובר, לדוגמה, השקיעו הצמד חצי מיליון דולר והשקעה זו שווה כעת פי 100, לפי "פורבס". אגב, שנה שעברה כיכב קוצ'ר על שער ה"פורבס" במסגרת דירוג ה"מידאס" (משקיעי ההון סיכון הכי מוצלחים) השנתי של המגזין.

כהן מספר כי קוצ'ר קפץ לבקר במשרדי SentinelOne שבפאלו אלטו שבקליפורניה במסגרת השקעתו בה. "הוא משקיע קטן יחסית, ובאופן מפתיע יש לו חשיבה עסקית וחוש מפותח ליזמות. הוא שאל שאלות נכונות ומראש זיהה פוטנציאל בחברה שלנו", אומר כהן. "הוא די מרשים כמשקיע. מבין עניין. די רחוק מהתדמית שיש לו", הוא מוסיף אך מדגיש כי הקרן של קוצ'ר ועוזרי מבצעת השקעות קטנות, של מיליוני דולרים בודדים. "במקרה של SentinelOne, ההשקעה של קוצ'ר חשובה למיתוג של החברה בקרב משתמשי End Point".

חברות טק ישראליות גייסו 400 מיליון דולר מתחילת החודש

לא הספקנו להתאושש מרמת השיא בגיוסי הון של חברות טק ישראליות שנקבע אשתקד (4.8 מיליארד דולר), וכבר הקצב של ינואר 2017 מעיד כנראה על שמירת רמת השיא. מבדיקת "גלובס" עולה כי 17 חברות ישראליות הודיעו על סבבי גיוס (2 מהן יוצאות לגייס וכנראה ישלימו את הגיוס בקרוב) ואלו גייסו 367 מיליון דולר. מכיוון שנותר עוד שבוע עד לסוף ינואר, סביר מאוד להניח כי הסך יגיע למשהו כמו 400 מיליון דולר.

מתוך אותן 17, 7 הודיעו על סבבי גיוס של מעל 20 מיליון דולר, ורק 2 הודיעו על מעל 50 מיליון דולר, SentinelOne בגין סבב C ו- Kaminarioבגין סבב חמישי. הגיוס השלישי בגודלו מתחילת השנה הוא של AppsFlyer, סבב C - נתון המעיד על מספר גדל והולך של חברות ישראליות שלא ממהרות לאקזיט, וכן רוצות ומוכיחות יכולת להיות מובילות בתחומן.

המשך מגמת הגאות בטכנולוגיות ישראליות פורצות דרך מתרחש כעת במקביל להתעוררות השוק הראשוני בארה"ב. IC power של עידן עופר עומדת בפני הנפקה די גדולה, חברת הסייבר סקיוריטי Checkmarx תהפוך השנה לציבורית בנאסד"ק, וקורנית דיגיטל, הודות לאמזון, משלימה כעת הנפקה משנית כשנה וחצי לאחר הנפקתה הראשונית וכשהיא שווה חצי מיליארד דולר. מבדיקת "גלובס" עולה כי מתחילת השנה, ומלבד קורנית דיגיטל, בוצעו בוול סטריט 2 הנפקות משניות נוספות, שתיהן מסקטור הביומד: כן פייט גייסה 5 מיליון דולר בעוד Pluristem גייסה 15 מיליון דולר.

מי גייסה וכמה מתחילת 2017

עוד כתבות

דיזנגוף סנטר / צילום: גיא חמוי

מעל 3 מיליון שקל בדקה: זינוק בהוצאות בכרטיסי אשראי לעומת ערב פסח אשתקד

לפי נתוני חברת שב"א, בין השעות 8:00-14:00 הוציאו הישראלים סכום של 735 מיליון שקל • מדובר בזינוק של 14% בהוצאות בכרטיסי אשראי לעומת ערב פסח אשתקד • בשנה שעברה בשעות אלה נרשמו הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 645 מיליון שקל • ומה הייתה הדקה העמוסה ביותר היום?

לוטרה. דגי בריכות הנוי חוסלו כמעט לחלוטין / צילום: Shutterstock

קרבות על טריטוריה, פלישות וחיסולים: משפחות הפשע של סינגפור הן בכלל לוטרות

הסגרים שהונהגו בקורונה נתנו לבעלי חיים רבים הזדמנות להשתלט על שטחים אורבניים ● בתום המגפה הם נדחקו בחזרה לשיפולי הערים, אבל לא הלוטרות בסינגפור: אלה עושות שם שמות אפילו על חשבון קרוקודילים

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילום: Shutterstock

להפסיק לרוץ על הגלגל. מה יקרה לכם אם תרוויחו פחות

המעבר למשרה עם משכורת נמוכה יותר, כרוך בדרך-כלל בקיצוץ בהוצאות ● יחד עם זאת, הוא עשוי להגיע עם עלייה ניכרת בזמן הפנוי ובאיזון בין העבודה והחיים

הפגנה מחוץ לאוניברסיטת קולומביה / צילום: Reuters, Cristina Matuozzi

"אני זועם, זה לא ייאמן מה שקורה באוניברסיטת קולומביה"

כשהמחאות האנטי־ישראליות בקמפוסים בארה"ב רחוקות מלדעוך, חוקרים יהודים וישראלים מאוניברסיטאות העלית מאחדים כוחות כדי להגיב באופן יצירתי בכל הזירות - האקדמית, המשפטית והכלכלית ● "זו חזית כמו כל חזית במלחמה", הם אומרים בשיחות איתם

גבול לבנון / צילום: ap, Hassan Ammar

בלבנון מדווחים על עשרות מטרות שהותקפו בבת-אחת בדרום המדינה

פגיעה ישירה בשני בתים באביבים, קרוואן אחד נשרף - אין נפגעים בגוף • צה"ל: סוכל פיגוע ליד חברון, מחבלת חוסלה אחרי שהסתערה עם סכין לעבר כוח • פגיעה ישירה בלול במרגליות; חיזבאללה: "שיגרנו עשרות קטיושות" • תיעוד מהתקיפה הלילית בלבנון: מחבל ירד מאופנוע, נכנס למבנה וחוסל מהאוויר • אלפי בני אדם מחו יחד עם משפחות החטופים מחוץ לקריה בת"א • עדכונים שוטפים

חופית באטה, חוקרת בינה מלאכותית ב-AI21 / צילום: יונתן בלום

היא התגייסה ליחידת מודיעין, צוללת עם כרישים ועובדת בתחום הכי חם בעולם

היא שובצה במודיעין אך התעקשה להתגייס לקרבי, שימשה אלגוריתמאית במובילאיי ויש לה תואר במתמטיקה ● כיום חופית באטה היא חוקרת ב-AI21 Labs, שנתמכת בידי ענקיות הטכנולוגיה ● 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס

אילון מאסק, יו''ר טסלה / צילום: Shutterstock

התוצאות בשפל אבל הבטחה אחת של מאסק מלהיבה את המשקיעים

טסלה פרסמה ביום שלישי בלילה את אחד הדוחות הרבעוניים השליליים ביותר שלה בשנים האחרונות, אבל המניה זינקה במסחר המאוחר ב־13% ● הסיבה: ההודעה על ייצור דגם חדש ומוזל החל מ־2025, הרבה יותר מהר מהצפוי ● אבל ייתכן שהפעילות המבטיחה תתגלה כהפסדית בטווח הקצר

בארה"ב שואלים: איך "יהודים הם נבלים ומחבלי חמאס הם גיבורים"?

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה ● והפעם: איראן חותמת על שמונה הסכמים כלכליים וביטחוניים עם פקיסטן ● התקשורת בלבנון דנה בשאלה איך תיראה המדינה ביום שאחרי הלחימה ● והמחאות נגד ישראל בקמפוסים תופסות את הכותרות בארה"ב ● כותרות העיתונים בעולם

הירידות הנוכחיות מגיעות אחרי שנה ורבע חלומיות למשקיעים בשווקים בחו''ל / צילום: Shutterstock

אפריל האדום: וול סטריט יורדת בחדות, וזה מה שצפוי לקרות לחיסכון שלכם ולשקל

הבורסה האמריקאית פתחה את 2024 בסערה עם תשואות מרשימות במדדים המובילים ● אלא שכעת הקערה התהפכה, ומתחילת אפריל נמחקה יותר מחצי מהתשואה ● מי החוסכים הישראליים שייפגעו במיוחד, ומהן ההשלכות של המגמה השלילית על שער הדולר?

מתנדבי משלחת של Jewish National Fund USA / צילום: ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה''ב

כך הגיעו לישראל משלחות של 3,000 מתנדבים בזמן המלחמה - לא כולם יהודים

ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב הוביל 11 משלחות שהתנדבו ביישובים כמו שדרות, ארז, גבולות ואורים ● טלי צור־אבנר, ראש המטה בישראל: "הביקוש גבוה, יש רשימות המתנה" ● ישראל מתגייסת

בית קיץ בשבדיה. המחיר הממוצע במדינה עומד על 840 אלף שקל / צילום: Shutterstock

המטבע התרסק ומחירי הדיור ירדו: בגרמניה מעודדים לקנות בתי קיץ בשבדיה

חופשה בבית נופש נפוצה בצפון אירופה ● תמורת בקתה ללא חימום ומים זורמים, ליד אגם בצפון שבדיה, תשלמו רק 195 אלף קרונות שבדיות, כלומר כ־62 אלף שקל ● הבעלות פתוחה בפני זרים, ולא רק לתושבי האיחוד האירופי

הסופרקמפיוטר של חברת Cerebras בחוות שרתים בקליפורניה / צילום: Reuters, REBECCA LEWINGTON/CEREBRAS

בחסות אלטמן ומשקיעים מישראל, המתחרה באנבידיה יוצאת להנפקה

סריבראס, יצרנית "השבב הגדול בעולם", בה מושקעים מייסדי OpenAI וכן ישראלים ואמירותים רבים, מתקדמת להנפקה ● בינתיים היא גייסה 723 מיליון דולר

צילומים: יריב כ''ץ (ידיעות אחרונות), יח''צ, shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המילון העכשווי של ענף השיווק, הפרסום והמדיה

גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה ● מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה

יהודה זיסאפל ז''ל וזהר זיסאפל ז''ל / צילום: כדיה לוי, איל יצהר

"לא היו להם יאכטות ומטוסי פאר": לאן פניה של אימפריית ההייטק שהקימו האחים זיסאפל

האחים יהודה וזהר זיסאפל היו מאבות ההייטק המקומי ● הם הלכו לעולמם בתוך פחות משנה והשאירו מאחור את קבוצת רד בינת, הכוללת עשרות חברות ● גלובס שוחח עם מקורבים, בכירים בתעשייה וקולגות, וצלל להיסטוריה ולעתיד של אחת מאימפריות ההייטק הראשונות בישראל: "הם עבדו עד הימים האחרונים, אך לא מינו דור המשך מקצועי שיכול לקחת את זה הלאה"

כוחות צה''ל ברצועת עזה / צילום: דובר צה''ל

הותר לפרסום: רס"ל במיל' סאלם אלכרישאת נפל בצפון הרצועה

אלכרישאת, גשש בן 42 מאבו רובייעה, נפל בקרב בעזה ● דובר צה"ל לעזתים שבבית לאהייא: "עזבו את האזור מיד" ● צה"ל תקף בדרום לבנון; רקטות שוגרו למרחב מרגליות שבאצבע הגליל ● שני בכירי חיזבאללה חוסלו בדרום לבנון בתגובה על הפלת הכטב"ם הישראלי אתמול ● לפחות שתי מטרות יורטו בשמי נהריה ● כל העדכונים

טסלה מודל S ''פלייד'' / צילום: יח''צ

טסלה פספסה את התחזיות ורשמה את הירידה החדה ביותר בהכנסות מאז 2012

למרות שפספסה את התחזיות המוקדמות בשורת הרווח וההכנסות, מניית טסלה מזנקת במסחר המאוחר ● האנליסטים בוול סטריט חזו כי החברה תציג ירידה בהכנסות ברבעון הנוכחי לאחר שורה של חדשות רעות

קשת שביט, חוקרת בפרויקט Candle של נאס''א / צילום: שמוליק עלמני

"ניצלתי בנס": הצעירה שהגיעה עד לפרויקט השאפתני של נאס"א

בגילה הצעיר במיוחד קשת שביט הספיקה להיות חתומה על מאמר פורץ דרך בשער מגזין Science היוקרתי, ועובדת בפרויקט של נאס"א על מחקר שעתיד לדייק את המידע שיש לנו על כוכבים ● ב-7 באוקטובר היא הייתה בביתה בקיבוץ בארי, כשמחבלים ניסו לחדור אליו: "הוא ספג הרבה כדורים, ניצלתי בנס" ● 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס 

הבורסה בפריז, צרפת / צילום: Shutterstock

מגמה חיובית באירופה; ענקית מוצרי היוקרה הצרפתית קרינג צוללת ב-10%

מדד הנג סנג עלה ב-2% ● בנק פיקטה: "שוק המניות בארה"ב תלוי ברווחי החברות הגדולות" ● יו"ר UBS: "הבנק אינו גדול מכדי ליפול" ● טסלה פספסה את התחזיות, אך המניה זינקה במסחר המאוחר; תאיץ השקת דגמים מוזלים • דריכות בשוק לקראת דוחות מטא לאחר הנעילה בוול סטריט • בנק אוף אמריקה ממליץ על שתיים מ"שבע המופלאות"

סקטור השבבים יורד / צילום: Shutterstock

אנבידיה יורדת למקום החמישי בשווי שוק: מה עובר על הסקטור הלוהט בוול סטריט?

ביום אחד איבדה החברה הלוהטת של וול סטריט 10% מערכה, והיא רק דוגמה לסגמנט השלילי שאפיין את שוק השבבים כולו ● אנליסטים מנתחים את הסיבות: מנתוני מאקרו בעייתיים שמכבידים על השוק כולו ועד ל"תיקון" בתחום, שנהנה מפריחה משמעותית בשנה האחרונה

ד''ר נטע מימון, מנכ''לית Neuro-Fi, חוקרת מוזיקה ומוח / צילום: יונתן בלום

החוקרת שיכולה להשפיע על המוח שלנו, בלי שנשים בכלל לב

ד"ר נטע מימון משלבת בין מוזיקה לחקר המוח כדי לסייע לחולי אלצהיימר ופרקינסון ● היא גם הקימה חברה שרוצה להפוך את מה שאנחנו שומעים באוזניות לגירוי מוחי שיעזור לנו להירגע ● 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס