חברת הכנסת  מרב מיכאלי (המחנה הציוני) תקפה היום (ה') את חוק ההסדרה שאושר בכנסת והשוותה אותו לחוק המתיר קיום יחסי מין עם ילדים. בראיון שקיימה ח"כ מיכאלי ברדיו 101.5FM, אמרה: "בואו נגיד שנעביר היום חוק שלמבוגרים מותר לקיים יחסי מין עם ילדות וילדים מתחת לגיל 5. האם כל חוק אפשר להעביר?

"אם נעשה 20 שנה של הסתה שאומרת שמי שמתנגד לזה הוא עוכר ישראל ונוגד את הדת, בהלכה נניח אין איסור על קיום יחסי מין עם ילדים. בואו נגיד, אם 20 שנה יהיה קמפיין שאומר 'למה צריך לאסור על זה, בהלכה זה לא אסור, בואו נעביר את זה גם בחוק', אז יכול להיות שזה יוכל לעבור. אני אומרת שלא כל חוק אפשר להעביר", אמרה חברת הכנסת.

לשאלה האם אין מדובר בחוק שמייצג את מדיניות ההנהגה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות, השיבה מיכאלי: "זה ממש עיוות, אני לא רוצה לתת דוגמאות היסטוריות קשות לדברים שקרו באופן דמוקרטי".


חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון (כולנו), יו"ר הוועדה לזכויות הילד, זעמה על דבריה של מיכאלי ומסרה בתגובה: "ההשוואה של מרב מיכאלי בין חוק ההסדרה לפדופיליה מעוררת גועל. כשבצלאל סמוטריץ' התבטא על פינוי עמונה כאונס, חברות כנסת רבות כעסו עליו ובצדק רב. מרב חצתה קו אדום בהשוואה הנלוזה הזו ומוטב שלא הייתה נאמרת. אני מצפה ממנה שתתנצל בהקדם מההשוואה שמרתיחה את הדעת. די לזילות של קורבנות עבירות המין, די לזילות של פגיעה בחסרי ישע, די לזילות של פגיעה בילדים קטנים".