תערוכת אירו-אינדיה 2017 תיפתח היום (ג') בבנגלור שבהודו בחסות משרד ההגנה ההודי ועם לא מעט נציגויות ישראליות. התערוכה מתקיימת מאז 1996, ומיטב החברות הביטחוניות של ישראל יציגו בה חשיפות חדשות של אמצעי לחימה מעודכנים ושלל מערכות שונות לים לאוויר וליבשה, כמו גם מערכות חלל וסייבר.

התערוכה היא כר פורה להעמקת היחסים הביטחוניים ושיתופי-הפעולה בין החברות הישראליות לחברות ההודיות המקומיות, בדגש על תחום הסייבר שסומן באגף ליצוא ביטחוני כאחד התחומים העיקריים לפיתוח בשנה הקרובה. ישראל ניצבת במקום הראשון ביצוא נשק להודו, והיא השביעית בגודלה ביצוא נשק לעולם. ב-2015 הסתכם היצוא הביטחוני מישראל בכ-5.7 מיליארד דולר.

בתערוכה יציגו 11 חברות ישראליות שונות ביניהן התעשיה האווירית, אלביט מערכות, רפאל, ארונאוטיקס ועוד. התעשייה האווירית תציג מערכות חימוש משוטטות כמו ה-"הארופ", ה-"הארפי", הברקן הירוק ומשוטט הרותם, כלי טייס לא מאוישים שונים כמו ה- BIRD EYE400 וכן תחשוף את ה"הארון" TPXP גרסת היצוא של ה-הארון TP. אלביט תציג את ההרמס 900, מערכת לגילוי רחפנים ואת קסדות הטייסים המתקדמות שלה למטוסים ומסוקים, קסדות שכבר היום משולבות במטוסי ה- F-35. רפאל תציג טילי אוויר אוויר שונים, את שרביט קסמים וכיפת ברזל שכבר נעשו בעבר מספר ניסיונות לשווקה למדינות זרות.

מלבד החברות הגדולות יציגו עוד מספר חברות ישראליות קטנות את תוצרתן, חברות כמו אירו מעוז, אל סיאלו, לוג'יק וארונאוטיקס שתציג את ה-ORBITER1 וה- Orbiter4 הכטבמ"ים הטקטיים שלה. החברות הישראליות מישרות קו עם מדיניות ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, להעדפת שיתופי פעולה בין חברות זרות לחברות הודיות בתנאי לקיום היצור בהודו יחד עם העברת ידע.