גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מחקר: משרדי עורכי הדין הגדולים בארץ כובשים את פייסבוק

מחקר של "נישליס ליגל מרקטינג" בדק את קצב ההתפתחות והגידול במספר העוקבים ברשת של 50 פירמות עוה"ד הגדולות במשק, ומצא: זירת הפייסבוק נכבשה בסערה ע"י המשרדים המובילים בארץ, המנצלים את הרשת גם כדי לגייס מתמחים

עורכי דין / צלם: יוסי זמיר
עורכי דין / צלם: יוסי זמיר

כל מי שיש לו חבר בפייסבוק שהוא עורך דין במקצועו, נתקל לא פעם בפוסט "ניצחון" או "הצלחה" של עורך הדין, שבמסגרתו האדיר את פועלו כמשפטן מהשורה הראשונה, צירף לפוסט פסק דין שניתן לטובתו או אפילו תייג את עצמו בחדרי חקירות של רשות כזאת או אחרת וכתב: "שוב מייצג לקוח בחקירה" או "עבודתו של עורך דין אף פעם לא נגמרת".

בשנים האחרונות הפכה התופעה לנפוצה במיוחד, כמו גם השימוש של עורכי הדין בכל הכלים הקיימים במדיה הדיגיטלית כדי לשווק את עצמם, לקדם את משרדיהם ואף לצורך גיוס עובדים. המהפכה הדיגיטלית לא פסחה על עורכי הדין, שהבינו שאת המקום של הררי הניירת וערימות הספרים תפסו מחשבים, והמרחב הווירטואלי הפך לזירת עבודה לא פחות חשובה מאולמות בית המשפט. כך, בשנים האחרונות גדל בהתמדה מספרם של משרדי עורכי הדין המקימים אתרי אינטרנט, דפי פייסבוק ייעודיים ואפילו פועלים באינסטגרם.

בין המשרדים שגילו את החשיבות של הזירה הזאת בשנים האחרונות נמצאים גם המשרדים הגדולים והמובילים במשק, שכובשים את הזירה הזאת בסערה ומותירים את מתחריהם מאחור - כך עולה ממחקר כמותי שערכה חברת "נישליס ליגל מרקטינג" לסיכום שנת 2016.

על-פי המחקר, משרדי עורכי הדין הגדולים ממשיכים להתפתח ולהגדיל את הנראות שלהם במדיה הדיגיטלית, אך בניגוד לארה"ב ולאנגליה, הרשת החברתית פייסבוק פופולרית בישראל יותר מרשת לינקדאין. נתון בולט נוסף העולה מן המחקר הוא שהמשרדים הבינוניים בגודלם עדיין לא מדביקים את הפער מול משרדי הענק.

עוד מגמה שהתגברה השנה, על-פי המחקר, היא השימוש בדפי פייסבוק ייעודיים למתמחים, שתופסים תאוצה בקרב המשרדים הגדולים והופכים לכלי חיוני בארגז הכלים לצורך גיוס מתמחים איכותיים

לאור המרכזיות של הרשתות לינקדאין ופייסבוק בפעילות המקומית, המדד במחקר משקלל את הפעילות בשתי הרשתות הללו כפרמטרים המרכזיים. המחקר עקב אחרי קצב התפתחותן והגידול במספר העוקבים ברשת של הפירמות הגדולות במשק, והשנה לראשונה בחן המחקר את מצבם של 50 המשרדים הגדולים בארץ, ולא את 20 הפירמות הראשונות בלבד. נושא נוסף שנבחן לראשונה הוא התפתחות עמודי הפייסבוק למתמחים. 

הרצוג פוקס נאמן / צילום: מתוך הפייסבוק

פלטפורמה לשיווק

מהמחקר עולה כי את זירת הפייסבוק כבשו בסערה המשרדים המובילים בארץ, אך אין בהכרח התאמה בין מי שמככב בדירוגי הגודל והאיכות במקומות הראשונים (כמו דירוג Dun's 100 ואחרים) למיקומו בדירוג המדיה הדיגיטלית.

כך למשל, משרד הרצוג-פוקס-נאמן, הממוקם במקום הראשון בדירוג Dun's 100, כובש את המקום הראשון גם בדירוג המדיה הדיגיטלית עם 2,796 עוקבים; את המקום השני בדירוג הדיגיטל, עם 1,953 עוקבים, כבש משרד יגאל ארנון, הממוקם במקום השישי בדירוג Dun's 100; את המקום השלישי בדירוג הדיגיטל כבש משרד גורניצקי עם 1,002 עוקבים, בעוד שהוא ממוקם במקום השביעי בדירוג Dun's 100. 

למקום הרביעי בדירוג הדיגיטל הגיע משרד זיסמן-אהרוני-גייר ושות' עם 791 עוקבים (מקום 19 ב-Dun's 100); ואת החמישייה הראשונה סוגר משרד עורכי הדין נשיץ-ברנדס, המתחזק עמוד פייסבוק עם 655 עוקבים (מקום 9 ב-Dun's 100).

גם בזירת הלינקדאין מככב משרד הרצוג-פוקס-נאמן עם 1,693 עוקבים; ואחריו, שוב, משרד גורניצקי עם 1,572 עוקבים. במקום השלישי ממוצב משרד עמית-פולק-מטלון עם 1,233 עוקבים; במקום הרביעי ממוקם משרד עוה"ד מיתר-ליקוורניק, עם 1,130 עוקבים; במקום החמישי משרד יגאל ארנון עם 1,096 עוקבים; ובמקום השישי משרד גרוס-קלינהנדלר-חודק-הלוי-גרינברג עם 1,011 עוקבים.

לדברי המנכ"ל ובעלים של "נישליס ליגל מרקטינג", עידן נישליס, "בחו"ל השימוש בפייסבוק נועד בראש ובראשונה לגיוס עובדים ומתמחים למשרד. נכון שמשרדים בינלאומיים עושים שימוש בפייסבוק גם כפלטפורמה לשיווק באופן כללי, אך בישראל התופעה הרבה יותר רחבה, וזה נובע מ-3 סיבות עיקריות: בישראל פייסבוק הרבה יותר חזק מלינקדאין, בגלל התחרות הגדולה והרצון לחקות את המתחרים ובגלל הנגישות (שפת העבודה בלינקדאין היא אנגלית)".

גיוסים ברשת

המחקר בחן באופן ייחודי גם את זירת "פייסבוק מתמחים" - שבמסגרתה מוקמים דפי פייסבוק ייחודיים לצורך גיוס מתמחים וחילופי מידע. בזירה זו מובילים את דירוג הדיגיטל משרד גרוס-קליינהנדלר עם 901 עוקבים בדף ה"פייסבוק מתמחים".

משרד מיתר-ליקוורניק, מהמשרדים הגדולים בארץ (מקום שני בדירוג Dun's 100), ממוקם במקום השני מבחינת כמות העוקבים שיש לו בדף ה"פייסבוק מתמחים" שלו עם 883 עוקבים - זאת לעומת 299 עוקבים בדף הפייסבוק המשרדי.

במקום השלישי מבחינת כמות העוקבים שיש לו ב"פייסבוק מתמחים", ממוקם משרד הרצוג-פוקס-נאמן עם 785 עוקבים; אחריו מדורג משרד יגאל ארנון עם 690 עוקבים; ומשרד גורניצקי סוגר את החמישייה הראשונה עם 643 עוקבים.

עוד עולה מנתוני המחקר כי למשרדים הפעילים בפייסבוק וב"פייסבוק מתמחים" הצטרפו בחצי השנה החולפת לא מעט משרדים מובילים, שהבינו שהם לא יכולים להישאר מאחור, וביניהם: משרד פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ, משרד אגמון-רוזנברג-הכהן ומשרד מיתר-ליקוורניק. המשרד היחיד בעשיריית המשרדים המובילים בארץ שאין לו דף פייסבוק משרדי הוא משרד ש. הורוביץ.

ומי נותרים מאחור בזירה הדיגיטלית? לפי המחקר, מדובר במשרדים הבינוניים. "למרות שהמשרדים הגדולים כבר הפנימו את העובדה שפייסבוק ולינקדאין הפכו לזירות לגיטימיות לשיווק משרדי, ושיש משרדים של 'one man show' המתחזקים עמודי פייסבוק מצליחים עם חשיפה אדירה - דווקא המשרדים הבינוניים עדיין לא מורגשים בזירת המדיה והדיגיטל, וזה פספוס אדיר", אומרת ראשת תחום מדיה ודיגיטל ב"נישליס ליגל מרקטינג", עו"ד בלה סטולר.

לדבריה, "מהמחקר בולטים מספר דברים עיקריים שצריך להפיק מהם לקחים, כשהמרכזי הוא שהמשרדים הגדולים נכנסו חזק לזירות של פייסבוק ושל לינקדאין, והם ממשיכים להתחזק ולגדול בהן, והמשרדים הבינוניים בגודלם צריכים לנצל את הפלטפורמה כדי להעלות את רמת המודעות למשרד ולהיחשף ברשת, בנוסף למדיה המסורתית.

"הניו-מדיה היא כמעט המקום היחיד שבו יש למשרדים אלה הזדמנות לבוא לידי ביטוי, בעלות נמוכה יחסית. דווקא משרדי הבוטיק צריכים להסתער על פייסבוק ועל לינקדאין, ואפילו על אינסטגרם, ולבלוט בפלטפורמות אלה באמצעות כלים יצירתיים".

תחזוק מקצועי

פתיחת דף פייסבוק ופרסום בו אינם עולים כסף, ולכן מדובר במהלך שיווקי ופרסומי אטרקטיבי גם עבור המשרדים הקטנים. אולם על-מנת למקסם את התועלת שמשרד עורכי דין יפיק מדף ברשת חברתית - יש צורך בתחזוק מקצועי של דפים אלה.

"חייבים להפנים שניהול עמודי פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואינסטגרם משרדיים דורש תחזוקה שוטפת ומקצועית. זאת, מאחר שבכוחו של תוכן יזום, איכותי וממומן לייצר יותר עוקבים וחשיפה", אומרת עו"ד סטולר.

לדבריה, "זה נכון שזה בחינם, ואפשר לנהל את דפי הפייסבוק והרשתות לבד, אבל זה בדיוק השינוי שהיינו עדים לו לפני יותר מעשור בכל הקשור לתקציב יחסי הציבור במשרדי עורכי דין. בעבר, רק מתי מעט לקחו משרד יחסי ציבור או הקציבו לכך תקציב שנתי, ואם הקציבו, אז לא דיברו על זה בגלוי.

"כיום זה נהוג ומקובל. נדיר היום שמשרד גדול או בינוני מטפל ביחסי הציבור בכוחות עצמו ומייעד לצורך העניין עורך דין מהמשרד, שאמור להכניס אייטמים לעיתונות על חשבון העבודה. אני בטוחה שבתוך זמן קצר זה יחלחל למשרדי עורכי הדין, שגם את תחום המדיה והדיגיטל עדיף להשאיר לאנשי מקצוע שינהלו את הערוצים האלה בצורה מקצועית". 

הלשכה צועדת עם הזמן: תגמיש את כללי הפרסום ברשת

כניסתם של עורכי הדין לזירה הווירטואלית בשנים האחרונות העסיקה רבות גם את לשכת עורכי הדין, שניסתה להדביק את הקצב המסחרר שבו התפתחה המדיה הדיגיטלית. בינואר 2015, על רקע השימוש הגובר של עורכי דין ברשתות החברתיות כמקום מפגש עם לקוחות פוטנציאליים וכקרקע פרסומית פורייה, פרסמה הלשכה גילוי דעת חדש המטיל מגבלות על הפרסום של עורכי דין ברשתות החברתיות באינטרנט.

בין היתר נקבע כי עורכי דין יימנעו מפרסום תוכן "המערב תוכן מקצועי ושאינו מקצועי העלול ליצור הטעיה, שידול אסור, פגיעה בכבוד המקצוע או הפרה אחרת של כללי האתיקה המקצועית"; וכי "עורך דין לא יתבטא באופן הפוגע בכבוד המקצוע או באופן החורג מהוראות כל דין. בכלל האמור, עורך דין לא יעשה שימוש במידע (כגון תמונות) אם יש בו כדי לפגוע בכבוד המקצוע או לפגוע בחובותיו של עורך הדין (כגון, אך לא רק - חיסיון עורך דין-לקוח)".

ההנחיה המחייבת של ועדת האתיקה של הלשכה אסרה גם על הצגת דברי שבח עצמיים, דברים מטעים או דברים שיש בהם משום שידול, בדף של עו"ד ברשת החברתית. "עורך דין רשאי להביא לידיעת חבריו ברשתות החברתיות ידיעות משפטיות, לרבות ידיעות אודות פסקי דין ומאמרים, בין שנטל בהם חלק ובין שלאו", נקבע.

דברי שבח עצמיים

אולם המציאות מוכיחה כי עורכי דין לא תמיד עומדים בכללים הללו, בעיקר בכל הנוגע לאיסור על "דברי שבח עצמיים". עורכי דין נוהגים לחגוג את ניצחונותיהם מעל דפי הרשתות החברתיות ואף "לחלק לעצמם ציונים" ולכתוב "שוב ניצחתי במשפט" או משפטים בסגנון זה.

על רקע זאת מינתה המועצה הארצית של הלשכה ועדת רביזיה שתפקידה לגבש כללי פרסומת חדשים, המותאמים לעידן הדיגיטלי והרשתות החברתיות. ועדה זו צפויה לסיים את מלאכתה בחודשים הקרובים, והמלצותיה יוגשו למשרד המשפטים, זאת כדי לעדכן את כללי הפרסומת הקיימים.

לדברי ראשת תחום מדיה ודיגיטל בחברת "נישליס ליגל מרקטינג", עו"ד בלה סטולר, "גם בלשכת עורכי הדין מבינים את השינוי הדרסטי שהביאו איתן הרשתות החברתיות, ובכוונת הלשכה להגמיש את כללי האתיקה הנוקשים בעניין פייסבוק ולינקדאין. עם סיום הריביזיה שמתכננת הלשכה בכללי הפרסום המיושנים, נראה בשנה הקרובה יותר ויותר משרדים משתמשים בפלטפורמה של הרשתות החברתיות ומתחזקים אותן בצורה מקצועית". 

כללי המותר והאסור - פרסום ברשתות חברתית:

■ הדף של עורכי הדין ברשת יכול לכלול תמונות שלהם, קישורים לאתרים של עורכי דין או ארגוני עורכי דין או אתרים מקצועיים משפטיים. 

■ חל איסור על ליווי הפרסומת בדף הפייסבוק במלל קולי ועל הכללת פסי פרסומת (באנרים) לאחרים. 

■ חל איסור על פרסום תוכן המערב תוכן מקצועי ושאינו מקצועי העלול ליצור הטעיה, שידול אסור או פגיעה בכבוד המקצוע. 

■ חל איסור על הצגת דברי שבח עצמיים, דברים מטעים או דברים שיש בהם משום שידול. 

■ עורך דין רשאי להביא לידיעת חבריו ברשתות החברתיות ידיעות משפטיות, לרבות ידיעות אודות פסקי דין ומאמרים, בין אם נטל בהם חלק ובין אם לאו. 

■ על עורך דין להזדהות כעורך דין כאשר ההתבטאות שלו ברשת החברתית מביעה את נכונותו להציע את שירותיו. 

■ על עורך דין המבקש לפרסם את עצמו ברשת חברתית בתשלום, להבהיר כי מדובר בפרסומת. 

■ עורכי דין המשתמשים ברשתות חברתיות כדי לתקשר עם לקוחותיהם, ישתמשו בממשקים המאפשרים שיח בין שני אנשים בלבד, באופן שלא תתאפשר צפייה של אחרים בשיחה. 

עוד כתבות

היועצת המשפטית לממשלה, עו''ד גלי בהרב-מיארה / צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

היועמ"שית מתייצבת לטובת וולט: יש לדחות את התביעה הייצוגית להכרה ביחסי עובד-מעביד

לעמדת בהרב-מיארה לא היה מקום לאשר את התביעה הייצוגית מאחר וזו אינה הדרך היעילה וההוגנת להכריע במחלוקת לאור גודלה של הקבוצה הכולל כ-10,000 שליחים ● עוד  נטען כי לא ניתן להכריע בעניינם של כל השליחים על בסיס נתוניו של התובע הייצוגי

וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock

נאסד"ק ננעל בירידות יום שישי ברציפות; מניית אנבידיה צנחה ב-10%

ה-S&P 500 רשם את השבוע השישי ברציפות של ירידות - ברצף ההפסדים הארוך ביותר שלו מזה למעלה משנה, הנאסד"ק סגר יום שישי ברציפות של ירידות לראשונה מאז אוקטובר 2022 ● הדיווחים על תקיפה ישראלית באיראן שלחו את בורסות אסיה לירידות: הניקיי ננעל בירידה של כ-2.5% ושנזן ננעל בירידה של אחוז ● הזינוק במחירי הנפט התמתן ● בורסות אירופה ננעלו במגמה מעורבת

סלט קרעי לחם ב''נעה אפייה מקומית'' / צילום: חיים יוסף

רגע לפני שנפרדים מהחמץ: מסעדה מעולה בהרי ירושלים שמנסה לחבר את כל המנות ללחם

"נעה אפייה מקומית" של אלדד שמואלי רק התחילה לרוץ והשף גויס למילואים ● עכשיו היא מתרוממת, והקו המנחה: מנות שהולכות טוב עם לחם, והלחם מצוין

 

אחרי שבוע על המדף: בכמה נמכרה וילת יוקרה בהוד השרון?

בשכונת הדר בהוד השרון נמכרה וילת יוקרה בשטח בנוי של 280 מ"ר לאחר שעמדה כשבוע בלבד על המדף, תמורת 11 מיליון שקל ● "שוק היוקרה במצב קשה כרגע - הקונים מאוד בררנים כי יש להם היצע גדול" ● ועוד עסקאות נדל"ן מהשבוע האחרון 

נטפליקס / צילום: Shutterstock, Vantage_DS

נטפליקס עקפה את הציפיות; המניה יורדת במסחר המאוחר

ענקית הסטרימינג דיווחה על הכנסות של 9.37 מיליארד דולר לעומת צפי של 9.28 מיליארד דולר ● הרווח זינק ב-86%, לעומת צפי לעלייה של 56% ● החברה הוסיפה כ-9.3 מיליון מנויים ברבעון, ב-80% יותר מהצפי ● למרות התוצאות המדהימות, התחזית המאכזבת של החברה מפילה את המניה במסחר המאוחר

דיקלה כהן שיינפלד, ראשת הסגל של נשיא המדינה / צילום: קובי גדעון, לע''מ

מהילדות בבית שמש והלימודים בפנימייה דתית, לפגישות עם הנשיא ביידן

אחרי אחד הנאומים של יצחק הרצוג, אי שם ב־2010, ניגשה אליו דיקלה כהן שיינפלד  וביקשה להתנדב אצלו ● גם היא לא האמינה ששנים אחר כך היא תקבל שיחת טלפון שתהפוך אותה לראשת הסגל של נשיא המדינה:"ברגעים היסטוריים, אני שואלת את עצמי איך הצלחתי להגיע לזה. בפעם הראשונה שלי בבית הלבן, הייתי צריכה לסגור פה פעור"

השקל נחלש אל מול הדולר והאירו | עיצוב: טלי בוגדנובסקי (נוצר בעזרת AdobeFirefly)

הדיווחים על תקיפה באיראן הביאו לצלילת השקל, אך לא לאורך זמן

שני אירועים שהתרחשו הלילה הובילו לפיחות בשער השקל מול הדולר: הורדת דירוג האשראי של ישראל על ידי חברת S&P ודיווחים על תקיפה ישראלית באיראן ● אלא שלאורך שעות הבוקר השקל החל להתייצב ● מה הוביל לשינוי ומה ניתן ללמוד מהעבר?

גבול לבנון / צילום: Shutterstock

דיווחים: לפחות 3 הרוגים בתקיפה ישראלית בדרום לבנון

כלי תקשורת לבנוניים מדווחים על לפחות 3 הרוגים בתקיפה ישראלית באל-ג'בין • ראש הלשכה המדינית של חמאס נפגש עם נשיא טורקיה ארדואן • נמשך המבצע בנור א-שמס, עשרה מחבלים חוסלו •הפצצה בבסיס מיליציות פרו-איראניות בעיראק, גורמים ישראלים ואמריקנים: לא קשורים לתקיפה • שרי החוץ של מדינות ה-G7: נמשיך לפעול למניעת הסלמה של הסכסוך בין ישראל לאיראן • כל העדכונים

איל וולדמן / צילום: פרטי

איל וולדמן מגלה: "עברו עליי ימים כואבים וקשים מאוד"

"אני כל הזמן חושב מה דניאל הייתה עושה, איך זה היה אם היא הייתה פה עכשיו", מספר איל וולדמן על בתו דניאל שנרצחה בנובה. מאיפה הוא שואב כוח? ● פרויקט מיוחד 

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: Reuters, RONEN ZVULUN

לא רק בגלל איראן: S&P קנסו את ישראל גם על סימני השאלה בתקציב הביטחון

אם עד לפני התקיפה האיראנית על ישראל עוד הייתה תקווה מסוימת במדינה שהדירוג הגבוה יישמר, זו התמוססה בשבוע האחרון עם התרחבות מפת האיומים ● אלא שלא רק האיומים על ישראל נלקחו בחשבון בהורדת הדירוג ● מה נכתב בין השורות של הודעת S&P והאם ישראל עומדת בפני סכנה של הורדה נוספת?

שכונה ד' בבאר שבע / צילום: טלי בוגדנובסקי

מתל אביב עד באר שבע: השכונות עם הכי הרבה שוכרים בארץ

אמנם שיעור הבעלות על דירות בישראל גבוה, אולם יש אזורים שבהם שיעור השוכרים עולה כבר על 50% ● נתוני הלמ"ס מגלים איפה השכונות המבוקשות וכמה זה עולה למשקיעים ● כתבה שנייה בסדרה

מסורק תת קרקעי ועד רחפנים: הכירו את 10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2024

גלובס בוחר את הסטארט-אפים המבטיחים של ישראל השנה ה-18 ברציפות: חברות הייטק הצומחות והמסקרנות ביותר, אלה שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, ונמצאות על המסלול הבטוח להנפקה ● הרשימה מתבססת על בחירות של קרוב ל-70 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בהייטק הישראלי ● החשיפה המלאה

רחפן של Spear UAV / צילום: Spear UAV

"בעל 4 להבים מתוצרת ישראל": הרחפן שיכול לתקוף גם באספהאן

אחת מהאפשרויות שעלו היום, היא שישראל תקפה באיראן באמצעות חימוש משוטט של הסטארט-אפ התל אביבי "ספיר" (Spear UAV) - נשק בו היא משתמשת בזירות השונות של מלחמת "חרבות ברזל" ● כך משמש החימוש בעל יכולות AI את ישראל במלחמה

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילום: יוסי זמיר

משרד הכלכלה מציג: כשאין יעדים, אין כישלונות

במקום לעמוד ביעדים, משרדי הממשלה פשוט מוחקים אותם ● בפיקוד העורף שלפו הודעה לילית שהותירה את הילדים באוויר ● והמסעות לפולין התרוקנו מערך ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי / צילומים: AP, Shutterstock

אוקראינה על סף ייאוש וחור שחור ישאב אותנו ממרחק 2,000 שנות אור

אוקראינה מפתחת קנאת ישראל - גם היא רוצה קואליציה שתציל אותה מטילים באמצע הלילה ● הבריטים קובעים לוח זמנים להפסקה לאומית של העישון ● האקלים יעלה הרבה כסף, והמדינות העניות ייפגעו יותר ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם

מטה s&p בניו יורק / צילום: valeriy eydlin

חברת S&P הורידה את דירוג האשראי של ישראל: "המלחמה תימשך כל 2024"

בהודעה שלא מן המניין, הורידה החברה את הדירוג של ישראל מרמה של AA- ל-A+ ● התחזית להמשך נותרה "שלילית", כך שבחברה מאותתים שבעתיד הדירוג עשוי להיפגע שוב ● "רואים עלייה נוספת בסיכונים הגיאו-פוליטיים"

ניסוי שיגור בטילי SM-3 / צילום: Reuters, U.S. Navy/Handout

מספינה בלב ים: הכירו את המתחרה החדש של חץ 3

חברת עין שלישית ביצעה מסירה ראשונה של "חייל רפאים", רחפן זעיר בעל יכולות AI, שמטרתו לסייע לכוחות קרקעיים לגלות אויבים בשטח פתוח ● חץ 3 כבר אינו המיירט המבצעי היחיד מחוץ לאטמוספירה ● עשות אשקלון רוכשת את אי.די.סי ב-40 מיליון שקל  ● ארה"ב אישרה מכירה של מערכות תקשורת בסך כ־100 מיליון דולר לסעודיה, וחיל האוויר האמריקאי רוצה להקים טייסות שיורכבו ממטוסי קרב בלתי־מאוישים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות

ספינה צבאית איראנית נעה במימי איראן לפני תחילת תרגיל ימי משותף של איראן, רוסיה וסין באוקיינוס ההודי / צילום: Associated Press, ASSOCIATED PRESS

בחשש רב: כך נערכה איראן למתקפה הישראלית

בטהרן איימו כלפי חוץ והזהירו מתגובת ישראל, אך ביצעו שורת מהלכים המעידים על החשש מתקיפה ● גם בחיזבאללה ובסוריה נערכו

רה''מ בנימין נתניהו / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

"שחקנית מרכזית במזרח התיכון": למה הבכירים הישראליים מתייצבים לתדרך את התקשורת בארצות הברית?

משעות הבוקר המוקדמות, גורמים ישראליים בכירים מתייצבים בתקשורת האמריקאית כדי לתדרך על התקיפה באיראן ● כך בוחרים את גופי התקשורת מולם הם עובדים בארה"ב ומה הם מנסים להשיג?

שי-לי עטרי וינר / צילום: צילום: עוז שמש | איפור ושיער: שלומית פדידה | סטיילינג: בר פרידמן

שי-לי עטרי וינר: "שייה לא ילדה עצובה. היא בערך הדבר הכי מצחיק שיש"

בפסח שעבר שי-לי עטרי ויהב וינר היו אם ואב הסדר של קיבוץ כפר עזה. השנה היא מסרבת לחגוג ● אבל בדבר אחד היא מצליחה להיאחז ● פרויקט מיוחד