מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, איים היום (ה') כי "בכוחנו לאיים על כל חלק בישראל". הוא התייחס, בנאום משודר לציון יום השנה למהפכה האסלאמית באיראן, להחלטה על ריקון מכל האמוניה בחיפה, בין היתר בשל האיום הביטחוני שבפגיעת טילים בו במהלך לחימה, וקרא: "אני מציע לאויב הישראלי לא רק לרוקן את מכל האמוניה, אלא גם לפרק את הכור בדימונה".

"יש כאלה שרואים בריקון מכל האמוניה סימן למלחמה, אך זה גם סימן לכך שהאויב מודע ליכולותיה של חיזבאללה", הוסיף נסראללה, והבטיח "להמשיך להילחם" בזירות השונות במזרח התיכון. "התנאים השתנו", הבהיר. "ההתנגדות לא יכולה להישאר במקומה. אסור לנוח וצריך להתכונן לתרחיש הגרוע ביותר. ידה של ההתנגדות על ההדק".

לדבריו, "בחודשים האחרונים קראנו תחזיות רבות מצד ישראל לגבי תרחישים שונים בנוגע ל לבנון . חיזבאללה הפך לאיום הראשון במעלה - ואיראן השנייה". נסראללה הוסיף: "אני מציע לכולם לקחת בערבון מוגבל את הדברים מישראל. שמענו איומים כאלה מאז 2006. גם אחרי 111 שנים האיום וההפחדה ממשיכים, אולם תושבי דרום לבנון חיים בביטחון ובשקט".

הוא התייחס לממשל האמריקאי החדש ולנשיא דונלד טראמפ, וטען כי פגישתו אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו "מסמנת את תום עידן המשא-ומתן". לדבריו, "יש כאלה שאומרים שטראמפ יאפשר לישראל לתקוף בלבנון ולחסל את ההתנגדות. תמיד הייתה תמיכה ערבית להתקפות ישראל על חיזבאללה, כי משטרים אלה רואים בהתנגדות הפרעה לתוכניות שלהם באזור".

נסראללה הבהיר: "מדינות ערב נוהרות לנורמליזציה עם ישראל, בגלוי ובסתר. איפה התגובה הערבית לאויב הציוני?".