במגזין הרכב השנתי של גלובס שיצא החודש, כתב הרכב הבכיר של גלובס, דובי בן גדליהו, מפרט על כל המכוניות החדשות שיעלו על כבישי הארץ השנה. את הרשימה המדויקת תוכלו למצוא במוסף המודפס, אך קבלו טעימה קלה מהצפוי לנו בשדרת החלומות עבור רובנו.

לא כך עבור לקוח אחד, שכבר הזמין את המכונית המשפחתית והסדרתית החדשה ביותר של מותג פרארי. ג'י.טי.סי פור.לוסו, מחליפת אף.אף ששומרת על תצורת 3 דלתות ו-4 מושבים של קודמתה. השלדה חזקה וקלה יותר ובאגף המנועים קיימות שתי גרסאות, האחת עם מנוע V12 אטמוספרי, שמייצר 689 כ"ס ומניע את כל הגלגלים, השנייה עם מנוע V8 טורבו-בנזין עם 611 כ"ס והנעה אחורית בלבד. שתי הגרסאות מצוידות בתיבת מרוצים כפולת מצמדים, ולשתיהן לא חסר מאום באגף הביצועים, כאשר הגרסה החזקה מאיצה מאפס למאה קמ"ש ב-3.4 שניות ומגיעה ל-335 קמ"ש.
באגף האקזוטי הגרמני, פורשה תביא אל הליין ההולך ומתרחב של 911 את גרסת ג'.טי.אס, מעין גרסת ביניים שמקשרת בין 911 קאררה הרגילה לבין הגרסאות הקרביות, שמכוונות למסלול המרוצים. החידוש המרכזי במכונית הוא מנוע טווין טורבו חדש לחלוטין בנפח שלושה ליטרים, עם 450 כ"ס, שיהיה אחד המנועים הירוקים והחסכוניים ביותר של המותג אי פעם. מצד שני לגרסה זו אין מחסור באגף הביצועים עם תאוצה מאפס למאה ב-3.7 שניות ומהירות מרבית של 315 קמ"ש.
המותג הבריטי האריסטוקרטי, אסטון מרטין, פתח את השנה בסערה עם מספר יחידות די.בי אחת עשרה, שכבר נמסרו ללקוחות. העיצוב קלאסי ועתידני בו זמנית, השלדה עשויה מחומרים אקזוטיים והמנוע הוא V12 חדש בנפח 5.2 ליטר עם טורבו כפול, שמייצר 608 כ"ס ומאיץ את המכונית למאה קמ"ש בכמעט 4 שניות, וכל הדרך ל-322 קמ"ש.