קהל רוכשי המכוניות בארצות הברית הכי מרוצים מרמת האמינות של מכוניות מתוצרת לקסוס ופורשה - כך על פי סקר האמינות השנתי של מכון המחקר החשוב, ג'י.די פאוור.

אנשי המכון מציינים כי לא רק בעלים של מכונית ממותג יוקרה נהנים מרמת אמינות טובה של מכוניתם, ולראייה ניתן למצוא את המותג העממי של לקסוס, טויוטה, במקום ה-3.

יונדאי הקוריאנית מציגה גם היא רמת אמינות טובה עם המקום ה-6 , ועלייה מטאורית מהמקום ה-19 בו הייתה החברה בשנה שלפני כן. סקר האמינות נסמך על ניסיונם של לקוחות שרכשו מכונית בשנת 2014, אשר נשארה בבעלותם 3 שנים, ומתייחס למספר התקלות שחוו בשנה האחרונה.

פורשה ולקסוס שנמצאות כאמור בראש טבלת האמינות, רשמו בממוצע 110 תקלות ל-100 מכוניות. בתחתית הרשימה ניתן למצוא את פיאט עם לא פחות מ-298 תקלות, או ג'יפ שמציג נתון לא מחמיא של 290 תקלות ל-100 מכוניות.


הסקר השנתי של ג'יי.די פאוור מציף נתון שמאוד רלוונטי עבור כולנו, והוא שרמת האמינות הכללית של המכוניות בארה"ב, יורדת באופן קבוע ומדאיג. הממוצע השנה עומד על 156 תקלות ל-100 מכוניות. ב-2016 הממוצע עמד על 4 תקלות פחות, ושנה אחת קודם עמד הנתון על 147 תקלות ל-100מכוניות. אנשי המכון אומרים כי מרבית התקלות שהתווספו הנן על רקע טכנולוגי, במרבית המקרים במערכות בידור מידע וניווט, במיוחד בתחום ממשקי הבלוטות'.