חברת נייקי, שהיא כידוע חברה אמריקנית, תחל בקרוב למכור חליפות המיועדות לנשים מוסלמיות. החליפות נקראות Nike Pro Hijab והן מיועדות לנשים מוסלמיות שעוסקות אמנם באתלטיקה, אבל ככל הנראה כל אשה שתרצה להתהדר בחליפה תוכל גם כן להשיג לעצמה אחת כזאת.

החליפה עשויה מפוליאסטר קל משקל ובצבע שחור כמובן. הבד שמכסה את כל הגוף מרושת באינספור חורים קטנים שדואגים לכך שעור הגוף יוכל לנשום, כשאת הראש מעטר החיג'אב של נייקי. תהליך התכנון של החליפה ארך 13 חודשים, והמוצר הסופי יוצע למכירה בעונת האביב 2018.

פיתוח החליפה של נייק הוא גם המשך ישיר לסרטון שהוציאה חברת נייק ובו נראות 5 נשים ערביות מצליחות מאזורים שונים של העולם כשהן עוסקות בספורט ואינן מוותרות על החלום על אף הסביבה בה הן חיות. ברקע של הסרט נשמע קול הקריין שאומר " מה הם יאמרו עלייך?" שזאת בעצם שאלה רטורית שבאה להדגיש את הנושא של הדרת נשים מוסלמיות בקרב החברה המסורתית בה הן חיות.

הסרטון הזה של נייק הפך לוויראלי וגרף מיליוני צפיות. כעת כאמור יוצאת החברה גם עם חליפת החיג'אב החדשה, כשמי שמדגימה אותה בסרט הווידאו היא רוכבת הסקייטבורד מאיחוד האמירויות זאהרה לארי.