יכול להיות שאם אתם אחד המתחרים של ג'ף בזוס, הבעלים של אמזון וחברת החלל בלו-אוריג'ין כדאי לכם להתחיל לחשוש, כי הבעלים של החברה מסיאטל העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה בה הוא נראה בתוך קוקפיט של רובוט ענק, שנראה כאילו הולך לכבוש את העולם.

אז ידוע שלבעלי החברות הגדולות ישנם לעתים תחביבים וצעצועים יקרים, רכבי יוקרה מהירים ויאכטות, אבל רובוט ענק זה באמת משהו מיוחד. את התמונה המחויכת של בזוס בתוך רובוט הענק צולמה בתערוכה חשאית אשר קרויה MARS, שנערכה בחסותה של אמזון בצפון קרוליינה.

למי שלא מכיר נוכל לספר שהרובוט האימתני, ה-מת'וד גירסה 2 Method-2 robot, שהוצג לראשונה בדצמבר 2016, הוא פרי פיתוח של חברת HANKIIK MIRAE הממוקמת ליד סיאול, בירת דרום קוריאה. הרובוט מתנשא לגובה של כמעט 5 מטרים, שוקל טונה וחצי ונשלט על-ידי "טייס" שיושב בבטן הרובוט כפי שבזוס נצפה בתמונה.

הרובוט נבנה בשיתוף עם מעצב הרובוטים ההוליוודי ויטאלי בולגרוב ובהשראת סרטי הרובוטריקים ורובוקופ. לא מדובר ברובוט שיילחם בחייזרים ואפילו לא כזה שיעבוד במחסנים של אמזון אך לפי יו"ר החברה, הרובוט הוא אב טיפוס לרובוטים דומים שיוכלו לבצע משימות באזורים אליהם בני אדם לא יכולים להיכנס כמו למשל אזורים נגועים בקרינה. כשיצא יש שטענו שמדובר ברובוט המיועד לבצע משימות הגנה בגבול שבין דרום וצפון קוריאה. אלו היו רק שמועות אולי מבודחות אפילו, בכל אופן מנכ"ל החברה היפנית יאנג ז'ין הו Yang Jin-Ho אמר כי הרובוט מתוכנן לצאת לשוק בסוף 2017 בעלות של 8.3 מיליון דולר.