אחרי שלל הדיווחים שפרסמה בשבועות האחרונים מפתחת אפליקציית ההלבשה בסלולר מיי סייז בנוגע להסכם מול דואר ישראל - שתוך זמן קצר התברר כי בפועל מעולם לא נחתם - כעת עומדת על הפרק בקשה לתביעה ייצוגית נגדה בנושא.

מיי סייז עדכנה הבוקר (א') כי אחת מבעלות המניות בחברה, חברת לייטקום (Lightcom), הגישה למחלקה הכלכלית של בית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה לאשר תביעה ייצוגית בהיקף של 18 מיליון שקל בגין הטעיה, נגד החברה ונגד חלק מחברי הדירקטוריון, ובהם המנכ"ל ומבעלי השליטה, רונן לוזון.

מניית מיי סייז   הגיבה לעדכון בצניחה, שעמדה בשעות הצהריים על 16%, והשלימה צלילה של כ-40% מאז תחילת הדיווחים בנוגע להסכם עם הדואר לפני פחות מ-3 שבועות, ומחירה משקף לחברה שווי נוכחי של כ-90 מיליון שקל.

תחילת הפרשה הייתה עם דיווח של מיי סייז על הסכם על שיתוף-פעולה עם הדואר, אשר תוך זמן קצר התברר כדיווח מוטעה וגרר הבהרה של מיי סייז על חוסר דיוק באותו דיווח. בהמשך עדכנה מיי סייז באופן סופי על סיום ההתקשרות שלא השלימה מול הדואר.

עניינה של התביעה שהוגשה נוגע ל"דיווח כוזב הקשור למסחר במניות החברה בבורסה ושנועד להשפיע על שערה", והתובעת, לייטקום, מציינת כי היא "נפלה קורבן למחדלי ומעשי הנתבעים, בכלל זה בדיווח מטעה במכוון שאינו אמת, שגרם לפגיעה קשה בחברה ולירידה חדה בשוויה".