השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התראיין הבוקר (א') לתוכניתם של נועם פתחי ויותם זמרי ברדיו דרום וגלי ישראל ואמר: "אני מאמין שהציבור הישראלי הוא יותר חכם מהשקרים של ליאור שליין או אחרים, שמעדיפים לטמון את הראש בחול אל מול המציאות".

לדבריו, "הנתונים מוצגים לציבור, חוקרי השרפות של ראשות הכבאות קובעים שמדובר בהצתות על רקע לאומני. לגבי אום אל חיראן, עברו ארבעה ומשהו חודשים, ועובדה שאף גורם חיצוני לא מסוגל עדיין לקבוע משהו אחר, כלומר קביעת המשטרה היא לא משהו תלוש מן המציאות". 

כנשאל על סוגיית עדכון הנשיא טראמפ על האירוע הדריסה בתל-אביב שהתרחש במקביל לביקורו בארץ, שנחשד בתחילה כפיגוע, ולאחר מכן נשלל החשש לאירוע על רקע לאומני, אמר ארדן: "אז ערד ניר שקרן, והמשטרה הרי הוציאה הודעה ברורה (...) שעד השעה 15:00 היא לא יכלה לקבוע, בגלל שהיא עשתה עוד פעולות חקירה, כי אותו דורס ערבי, נדמה לי תושב יפו, שהיו כל מיני נתונים לגביו שכן עדיין העלו חשש שיש רקע לאומני. (...) וזה הכי הגיוני ולגיטימי שאני אספר לנשיא טראמפ את הדילמות שיש היום בעידן של טרור יחידים למשטרה".

לדבריו, "רק מי שמעדיף באופן עיוור להאשים תמיד את העם שלו ולהגן אוטומטית על מאיפה מגיעים רוב הפיגועים, מעדיף שבשיקולים פוליטיים, לנסות ולבלבל את הציבור בעניין הזה - אני לא מתכוון להיבהל מהשקרים הללו".