על פי הנחייה שיצאה מטעם האחראית על הביטוח במשרד האוצר לפני כשנתיים כל סוכנות ביטוח מחויבת להפריד את שירותי הדרך מהביטוח עצמו ולאפשר ללקוח לבחור לבד עם איזו חברה הוא רוצה לעבוד, מה לקבל ואיך לשלם. אלא שבפועל זה לא קורה ויתרה מכך כאשר מגיע הלקוח ומבקש להוציא את שירותי הדרך מהביטוח המקיף נאמר לו לעתים על ידי הסוכן שהביטוח שלו יעלה כך יותר.

סוכני הביטוח מעדיפים שלא להיענות להנחיה הזאת ובתפר הזה נכנס סטארט אפ ישראלי חדש בשם גררנט שיוצא למאבק להחדרת המודעות בקרב הצרכנים בישראל שהכוח נמצא בידיים שלהם והם יכולים להתעקש ולקבל מהסוכן פירוט מדויק של העלות האמיתית עבור חבילת שירותי הדרך ולהשוות אותה עם כל חבילה אחרת.

לגררנט יש גם אינטרס עסקי כמובן. הבעלים והיזם יובל מור, מציע בעלות שנעה בין 170-340 שקל מגוון של חבילות שירותי דרך הכוללות החלפת גלגל, מילוי דלק בחירום, סיוע בבעיית מיגון אזעקה ,גרירה, רכב חילופי וכיסוי שבר שמשות. עלות החבילה המורחבת מוצעת על פי דבריו בכ- 100 שקלים פחות בהשוואה לחבילת שירותי דרך בחברות המתחרות הגדולות.

גררנט פועלת באמצעות אפליקציה דרכה מתבצעת כל הזמנת השירות ואם מדובר בגרר לדוגמא אז הלקוח יכול גם לעקוב באמצעות מפה אחר קצב ההתקדמות של הגרר, זאת כאשר החברה מתחייבת לזמן הגעה של עד 90 דק' בהזמנת שירות בין גדרה לחדרה. בנוסף יכול הלקוח להרכיב לעצמו גם לבד את חבילת השירות ולכלול בה אלמנטים שונים. לגררנט יש נותני שירות בפריסה ארצית והשירות ניתן 24/7 כאשר המודל העסקי הוא גביית כסף ישירה מלקוחות ולא גיוס הון ממשקיעים.