כדי לסייע לשני מיליארד המשתמשים שלה, פייסבוק החלה לבחון פיצ'ר חדש שיגיע כנראה בקרוב מאוד לכלל המשתמשים - איתור רשתות Wi-Fi בבתי עסק ובמקומות ציבוריים. האפשרות החדשה, שזמינה כבר גם בישראל לחלק מהמשתמשים, חבויה כרגע כהגדרה חדשה, בשם Find Wi-Fi, הנמצאת תחת סעיף ההגדרות הכללי באפליקציה.

אם אתם עדיין לא רואים את הפיצ'ר, כנראה שאתם לא בקבוצת הבדיקה ותצטרכו להמתין כמה שבועות עד שתראו אותו.

לחיצה על הפיצ'ר החדש תפתח בפני המשתמשים מפה ובה מסומנות כל נקודות ה-Wi-Fi הציבוריות בקרבת מקום. נציין כי האפשרות החדשה אינה חלה על נקודות Wi-Fi אישיות הדורשות סיסמה כדי להתחבר, אלא אך ורק על נקודות חמות ציבוריות, ללא סיסמה, שבעלי העמוד בפייסבוק ציינו כי קיימת כזו. כלומר, בעלי עסקים שרוצים למשוך אליהם לקוחות רשאים לפרסם בעמוד העסקי שלהם כי הם מציעים רשת חינמית וכך להופיע על המפה של פייסבוק.

בעת בחירת נקודת Wi-Fi על גבי המפה, תאפשר למשתמש לבחור באחת מהאפשרויות הבאות: ביקור בעמוד העסקי של המוסד או ניווט למקום ישירות באמצעות אפליקציית המפות המובנית באפליקציה.

הבעיה היא שבעוד האפשרות החדשה עשויה להיות יעילה במיוחד בעיקר בעת שהות בחו"ל, השימוש בפיצ'ר הזה דורש את הפעלת שרותי המיקום בסמארטפון באופן קבוע - מה שמוביל באופן טבעי להתרוקנות מהירה של הסוללה. אז מה חשוב לכם יותר - חיי סוללה או אינטרנט חינם?