החופש הגדול כבר כאן, ובין שלל האטרקציות שייפתחו, בחרנו לספר לכם על 3 פארקים שבהחלט שווים ביקור.

במעלות-תרשיחא יושק בחודש הבא פארק האקסטרים הגדול בישראל. הפארק מוקם על-ידי אחת מחברות מתקני האקסטרים הגדולות בעולם ותוכנן בהשראת פארקי ענק מגרמניה וארה"ב שזוכים לפופולריות עצומה.

הפארק ישתרע על פני 8 דונם, יוקם בהשקעה של קרוב ל-10 מיליון שקל ויכלול מעל ל-120 אלמנטים אקסטרימיים לכל הגילאים. כחלק מהקמת הפארק יותקן מתקן המתנשא לגובה של 22 מטר על גבי מערכות חבלים, שבנוי מ-4 קומות.

אטרקציית קיץ נוספת היא הסלייד פארק בפתח-תקווה. הפארק יציע למבקרים מתנפחים אתגריים רטובים ויבשים במשקל של כ-10 טון בסגנון וויפ-אאוט אקסטרים, מסיבות קצף והופעות של נועה קירל ורוי בוי, כמו גם מגלשת ענק בגובה של 12 מטר. הכניסה: בחינם באמצעות הרשמה מראש באתר העירייה. מדובר באירוע חד-פעמי ב-6 ליולי בין השעות 4 אחר הצהריים ועד 11 בערב.

גם פארק המים הוותיק "שפיים", עבר מתיחת פנים לקראת הקיץ ומציע את מתחם הפיראטים הרטוב החדש, שכולל ספינת פיראטים שנבנתה ויובאה במיוחד מהולנד על-ידי חברה המתמחה בייצור מתקני מים לפארקים המובילים בעולם. הספינה בגודל של 17 מטר ומעניקה תחושה של ספינת פיראטים אמיתית שעוגנת בבריכה. לצורך הקמתה נפרד הפארק מבריכת השחייה המיתולוגית ששירתה את הפארק נאמנה ב-40 השנים האחרונות. לספינה יש 8 מגלשות חדשות לפעוטות ובוגרים, תותחי מים, דליי ענק המתיזים מים לכל כיוון במחזוריות של 3.5 דקות, כשלמבוגרים מוצעים גם 5 מסלולי שחייה ואזור סילוני מים מיוחד.