המסחר בוול סטריט ננעל היום (ג') במגמה חיובית , ברקע מבול דוחות כספיים חשובים שפורסמו ויפורסמו היום לפני ואחרי הפתיחה. גם זירת המאקרו סיפקה היום שני נתונים מהותיים. באסיה הבוקר נרשמה מגמה מעורבת, ובאירופה נרשמו עליות. 

 

ועדת השוק הפתוח החלה היום את ישיבתה בת היומיים שבסופה תצא הודעה הריבית והמדיניות המוניטרית, כשרוב ההערכות לא צופות העלאת ריבית בהחלטה הקרובה. 

"אמנם לא צפוי שינוי במדיניות, אבל הפדרל ריזרב בהחלט מכשיר את הקרקע לצמצום המאזן המפלצתי בהיקף טריליוני דולרים כבר מספטמבר - ועשוים להיות לכך רמזים בהודעת הפד", להערכתו של קרייג אלרם, אסטרטג שווקים בכיר ב-Oanda. 

בזירת המאקרו פורסם מדד קייס שילר למחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות לחודש מאי, שעמד על עלייה של 5.7% (שנתית). כן פורסם מדד בטחון הצרכנים לחודש יולי, שהפתיע ועלה ל-121.1 נקודות, בהשוואה ל-118.9 בחודש הקודם.  

בזירת הדוחות לפי הפתיחה דיווחו 3M , AT&T , דופונט ביוג'ן , קטרפילר , דומינוס פיצה, אלי לילי , ג'נרל מוטורס , קימברלי קלארק , ומקדונלד'ס   - שהכתה את התחזיות ועלתה לרמתה הגבוהה בכל הזמנים. אחרי הסגירה ידווחו צ'יפוטלה מקסיקן גריל , וטקסס אינסטרומנטס .   

אמש אחרי נעילת המסחר חברת אלפאבית , החברה האם של גוגל, דיווחה על התוצאות לפיהן הקנס שספגה מהאיחוד האירופי בסך 2.7 מיליארד דולר השפיע לרעה על הרווחים. המניה יורדת היום, למרות שהתוצאות עקפו את התחזיות.