סאגת ניימאר בדרך לסיומה הצפוי: ברצלונה אישרה היום (ד') שהכוכב הברזילאי שהגיע הבוקר לברצלונה, שוחח עם נשיא המועדון וביקש לעזוב את הקבוצה לטובת פריז סן ז'רמן. אחרי המסע שלו בארה"ב וסין, ניימאר נחת הבוקר בברצלונה והגיע למתחם האימונים של המועדון, אך שוחרר ממנו ועזב את המתחם אחרי כרבע שעה. בספרד דיווחו שהברזילאי רק הגיע כדי להיפרד מהשחקנים, מה שהתברר כנכון ומעשית הברזילאי סיים את דרכו בקבוצה.

"לפני תחילת האימונים ניימאר הודיע לנשיא על רצונו לעזוב את הקבוצה, ולכן הוא קיבל אישור להשתחרר מהאימון כדי לטפל בעתידו", כך נכתב באתר הרשמי של הקבוצה.

עוד נכתב באתר כי: "המועדון הודיע לניימאר ואנשיו שזו הפרת חוזה ופריז תצטרך לשלם את סעיף השחרור במלואו כדי לרכוש אותו (222 מיליון אירו)".

יש לציין כי בזמן שניימאר נמצא בברצלונה, סוכנו ואגנר ריביירו נחת היום בפריז וצייץ: "פריז נהדרת, מגדל אייפל, יין משובח, גסטרונומיה וכדורגל". ריביירו יסגור כעת את פרטי העסקה היקרה בהיסטוריה, כאשר ההודעה הרשמית על כך צפויה להתקבל ביום חמישי בערב או לכל המאוחר ביום שישי.

כעת, כשהעסקה כבר כמעט סגורה, השאלה שנותרה פתוחה היא מי ייכנס לנעליים הגדולות של ניימאר בברצלונה. ברתומאו הנשיא עובד חזק על מחליף לברזילאי לא רק בשל הצורך המקצועי אלא בעיקר בשל הנזק התדמיתי שגרמה למועדון סערת ניימאר. בקטלוניה מדווחים שרוברט פרננדס המנהל המקצועי מעוניין בעוסמאן דמבלה הקיצוני הצרפתי של בורוסיה דורטמונד ונבחרת צרפת כאשר במקביל המועדון ממשיך בניסיונות ובמו"מ עם ליברפול על רכישתו של פיליפה קוטיניו. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא הצרפתי הנהדר של אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן.