חובבי סדרת הנוט של סמסונג התאכזבו בשנה שעברה עם ביטול הנוט 7, לאחר שהתברר שהוא מתלקח ומתפוצץ בידי המשתמשים אך סמסונג חזרה ובגדול. באמת גדול, כי הגלקסי נוט 8 החדש שלה שהוצג היום בניו יורק, הוא מכשיר הנוט עם המסך הכי גדול שיצרה עד כה.

המסך, בגודל של 6.3 אינץ מסוג סופר AMOLED מגיע עד שולי המכשיר, מה שלא משאיר כמעט מסגרת בנוט 8. המסך הגדול אינו מפריע לאחיזה בו, הודות ליחס המסך העומד על 18.5x9, כלומר מכשיר צר וארוך המאפשר לאחוז בו בצורה נוחה. הצג הגדול מאפשר לבצע ריבוי משימות ופתיחת שני חלונות במקביל, כשאפשר לצפות בסרטון בחלון אחד תוך כדי הקלדת דוא"ל בחלון השני.

סימן ההיכר של סדרת הנוט, העט החכם, ממשיך איתנו גם לדגם הזה ואף זוכה לשיפורים. מלבד שיפורי דיוק בכתיבה, ניתן היום לכתוב עם העט על המסך גם כשהוא כבוי, לשרבט מסמכים, לתרגם מסמכים על ידי סימון הטקסט הרצוי ואפילו לשלוח הודעות לחברים תוך כדי כתיבה עם העט.

בכל הקשור לצילום, סמסונג מציגה בנוט 8 שיפור משמעותי. בגב המכשיר נגלות שתי עדשות באיכות של 12 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי בשתיהן, המאפשר להוציא תמונות חדות יותר הן בתמונות בסטילס והן בוידאו. בעזרת שתי העדשות נקבל גם אפשרות זום X2 ומצב חדש בשם Live Focus שיפיק תמונות עם עומק שדה, כמו במצלמות המקצועיות.

הגלקסי נוט 8 יהיה זמין החל מאמצע ספטמבר בגווני שחור חצות, אפור סחלב, זהב מייפל וכחול ים. המכשיר צפוי להגיע לישראל ב-25.9.