גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"

שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם

שגיא חמץ / צילום: איל יצהר
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר

לפני עשר שנים, כששגיא חמץ, איש תוכן ועיתונאי בעל ותק, החליט להקים חברה לפרסום ברשתות החברתיות, זה לא היה עדיין תחום - בקושי היו רשתות חברתיות. היום התחום הזה מהווה 11% מהפרסום בדיגיטל, והנתח שלו גדל והולך בזכות כסף המוזרם אליו מאגפים בדיגיטל שנחלשו, כמו באנרים, וגם כי הרשתות עצמן החלו לשווק כלי תוכן ותוכן שיווקי.

כדי להבין עד כמה דרמטי הגידול בהיקפי הפרסום ברשתות החברתיות די להתבונן בנתון הבא: ב-2017 הושקעו 35 מיליארד דולר בפרסום ברשתות החברתיות - לעומת 10 מיליארד דולר ב-2013, יותר מפי שלושה, וכל האינדיקציות מראות שהיד עוד נטויה.

דווקא עתה, כשהשוק מתחיל להפנים את היתרונות שבשיווק תוכן, וכשבלינק הוא המשרד הכי גדול בתחום - חמץ מכר לפני כחודש חלק ממנו לקבוצת הפרסום הבינלאומית Havas. אם היה מדובר במשרד פרסום "מסורתי", המהלך היה כמעט מתבקש - מעבר לאפשרות להכניס כסף לחשבון הפרטי יש גם עניין של חיבור אסטרטגי, המתבטא בכוח של קבוצה ברכישת מדיה ואפשרות לקבל תקציבים בינלאומיים הקשורים אליה - אך בחברות כמו בלינק הפעילות נתפסת כמקומית יותר ואין צורך בכוח מדיה. אולם, אצל חמץ מדובר בצעד מתבקש למי שרוצה להתפתח בארץ וגם מחוצה לה.

"אין עוד מדיה שהכפילה את היקפיה פי שלושה, והקצב נשמר. זה גם מה שקרה לי בעסק", מסביר חמץ. "עשר שנים החברה לא מפסיקה לצמוח, ואני לבד בעסק הרבה שנים על כל הגזרה - בירידות ובעליות. אני הגב, הבנק. מבחינה עסקית חשבתי שנכון יהיה להכניס שותף וגם מבחינת המורכבות. מדובר בעסקים שחיים מריטיינר, לא מעמלות מדיה. זה אומר שמרוויחים יפה, אך יש תקרה ביכולות להרוויח. בנוסף, ככל שגדלים נדרש יותר כוח אדם, ומצד שני השוק קטן ודי מהר מגיעים למצב של תקציבים מנוגדי אינטרסים. גם התקציבים שהמפרסמים מוכנים להשקיע בארץ, מעצם היותה שוק קטן וסגור, קטנים משמעותית מתקציבי העתק בחו"ל".

לא אותה אבולוציה

חמץ אינו מסתיר כי לשאיפה להשתלב בעבודות בחו"ל הייתה השפעה על ההחלטה למי למכור. "היו לי כמה הצעות, גם מקומיות וגם מגופים בינלאומיים. חיפשתי אנשים חכמים לעבוד איתם והזדמנויות להוציא דברים שלנו החוצה".

- ההתמחות ברשתות חברתיות תחזיק מעמד כעסק או שבסוף היא תיבלע בעסקי פרסום גדולים יותר?

"אני לא יודע. זו הפעם הראשונה שאנחנו לא באותה אבולוציה עם משרדי הפרסום כי היום השיח מתנהל על פני זמן, לא רק כשמישהו החליט לעשות מהלך למוצר חדש. אין קמפיין, אבל עדיין צריך לתמוך ולנהל את זה. הכוח התפזר בין המון מקומות וזה ההבדל משמעותי. פעם תרגמו מודעה סופר-חזקה לפרסומת סופר-חזקה ואז לבאנר סופר-חזק. הדיגיטל הוא יותר תהליכי ולכן גם ארגונים משתנים בצורה משמעותית.

"משרד הפרסום הגדול בעולם עומד להיות לא WPP ולא פובליסיס, אלא חברות ייעוץ כמו Accenture או דלויט. אקסנצ'ר עשה להערכתי 30 רכישות בתחום השיווק הדיגיטלי בשנה האחרונה. רכישה כל שלושה ימים. וכל הרכישות הן לא מה שאנחנו התרגלנו לראות כשיווק, אלא חברות שעוסקות בניהול לקוח, או שיוצרות מערכת המתחברת ל-CRM, אנשי טכנולוגיה שמנתחים דאטה.

"להערכתי הדבר הגדול הבא בדיגיטל הוא קטן. ארגונים יידעו לייצר הרבה יותר מהלכים קטנים. הטלוויזיה תמשיך להיות מה שהיא ותניע צרכנים לקופות, אבל לפייסבוק יש היום יכולת להתחבר לקופות ואז הקונה מזוהה ויש תהליך שלם שיכול להתרחש בסניף בסן דייגו. או בפתח תקוה. בדקנו את זה בהקשר של לקוח שלנו - זה לא מסובך באופן כזה דרמטי אז אני מניח שלא ייקח הרבה זמן וזה יגיע לארץ. השיווק יהיה יותר טכנולוגי והרבה יותר בנגיעות על פני זמן".

- יש הרבה דיבור על שיווק פרסונאלי, אבל בסופו של דבר רוב החברות בישראל לא יודעות מי הצרכן שלהם.

"הדיבורים הגדולים על ביג דאטה ומהפכות טכנולוגיות עצומות מתרחשים כאן לאט והם גם רחוקים ומוגזמים. תמיד כשמתארים את התחום נוח לעלות חמש קומות למעלה במקום לדבר כאן ועכשיו. כשמפרסם יוצא במוצר חדש מספיק לראות מה אומרים עליו בפייסבוק בשביל לדעת מה התגובות. יוצאת במבה בטעם נוגט? אני יכול לתת בתוך ארבעה ימים ניתוח די מדויק אם אנשים אוהבים או לא, ומה הם אוהבים בזה ומה לא. אני לא יודע מה עם הברזלים - מה עושה ביג דאטה. אני לא עוסק בזה ולא חושב שזו השיחה הנכונה. אני יודע כמה נחשפו, כמה הגיבו, מה איכות השיחה, מה נאמר סביב סרטון שיצא ללקוח, כמה עלה הקליק וכמה הוא יקר או זול ביחס לזה שהגולש אהב או לא אהב את התוכן".

חמץ

- מה התפישה שלכם?

"אם מדברים על שיווק ועל מסע הלקוח, התוכן חייב להיות בחזית. זה אומר קודם להשקיע בתוכן ורק אז לדבר על ההפצה. לא רק בסכומים, אלא גם בהסתכלות. היום השכל, המשאבים והאנרגיה נמצאים במדיה כי המדיה היא רוב ההוצאה. גם בדיגיטל וגם באוף ליין החלוקה היא לרוב 10%-20% לתוכן ו-80% למדיה, וזה הכי לא נכון. אנחנו חיים בעולם שהוא רק תוכן וזה מה שחשוב בו. בעולם של מה אוכלים יותר חשוב מכמה אוכלים.

"כשהקמתי את בלינק עבדו אצלי שני עיתונאים מוכרים שהיו בין עבודות. באתי למותג שאז כתבנו לו תכנים והצעתי שהם יכתבו עבורו. כמובן שהם לא היו חותמים על התכנים, אבל היה ברור שהם יכולים לייצר תוכן מדהים והם ביקשו אלפי שקלים בודדים לכתבה. הלקוח צחק עליי: 'מי משלם סכומים כאלה לכתבה?'. האם מישהו יכול לדמיין שיחה שבה מישהו מדבר בסדרי גודל כאלה על מדיה? הרי שם מדברים במאות אלפי שקלים".

- אולי כי תוכן נחשב משהו שקשה לכמת.

"ארגון או מותג חייבים לייצר תוכן מצוין ומתאים - כזה שרוצים לשתף - וכשמשתפים אותו המחיר יורד. גם גוגל ופייסבוק זה הפצה. בבדיקה שעשו על כמה עשרות תכנים מקודמים ראו באופן חד-משמעי שאם עשיתי תוכן מספיק טוב ש-3% מהצופים עשו איתו משהו, מחיר ההפצה ירד פי 14".

- קליק ושיתוף זה נחמד, אבל זה לא בהכרח אומר משהו.

"יש בלבול בין מה מודדים למה רוצים למדוד. אומרים 'אני רוצה שכמה שיותר אנשים יראו את הסרט כדי ליצור מודעות למוצר החדש', ואז שואלים 'כמה זה מכר?'. אבל זה לא עובד ככה. רצית למכור? מה אתה מוכר? איפה עמוד הנחיתה? נתת קופון? מבצע? זה מאוד מאפיין מפרסמים, בעיקר בדיגיטל, כי חושבים שאפשר בו הכול ובזול. אבל כמו בכל דבר, לא נכון לצאת בלי מטרה. צריך למדוד מול מה שהמפרסם רצה להשיג. צפיות? מכירות? הורדות? לייקים? שיידעו שאתה ראשון לפני המתחרים? יכולה להיות מטרה ומטרה משנית, אבל לא יכולות להיות יחד כל המטרות שבעולם כי גם בפייסבוק וגוגל יש כלים שונים למטרות שונות".

אין תוכן למובייל

- לשיטתך, סוג הפעילות הזה צריך לשבת בסופו של דבר בתוך הארגון?

"בסופו של דבר ארגונים צריכים להשתנות, אבל אני לא יודע איפה ה'בסופו' ואיפה ה'דבר'. דווקא הארגונים הכי מתקדמים בעולם משתמשים בסוכנויות מתקדמות. לדעת לעשות תוכן זה מקצוע".

- מה זה תוכן שיווקי נכון?

"זה תוכן שמחבר בין מה שהגולש אוהב וצריך ובין מה שהמותג צריך, וזו המורכבות הגדולה. האתגר הוא להחזיר את המותג לאמצע. מותג פיין צריך לייצר תוכן פיין, ומותג זול משדר משהו אחר. ג'נרל אלקטריק עושים עבודה מדהימה של תוכן, וזה ברור שזה הם. התוכן מדעי וברמה גבוהה, והבלוג מוצלח. ואז האנשים מגיבים לו ואפשר לצבוע אותם ולהמשיך לדבר איתם. להגיב להם. מותג גדול לא יכול עכשיו למשל לא להיות ב-stories. יש שם 250 מיליון איש. אז מה זה להגיד 'אנחנו לא שם - אין לנו זמן לזה'.

"אצל הרבה מפרסמים הפרסום ברשתות עדיין יושב בתור הדובדבן, החדשנות. אבל זה לא, זה הלחם. שכל אחד יבדוק עם עצמו כמה הוא שם וכמה במקומות אחרים. 80% מצריכת המדיה שלנו היא דיגיטלית, אבל הארגונים עוד לא מוכוונים לשם.

"זה לא שהישן לא עובד. טלוויזיה עובדת, הפרסום עובד, אבל כולם מרגישים שמשהו זז. הקטנים יותר מהגדולים כי אין להם ברירה. לדוגמה, כל העבודה עם קהילות מניעה מהר מאוד לחנות. חנות קטנה, למשל חנות פרחים או מתנות לאימהות, שמתחילה לעבוד בקבוצות הנכונות מרגישה את זה למחרת בבוקר.

"צריך להפריד בין להשיק מותג - שזה לא קורה הרבה, ושם צריך תותחים כבדים - לשאר המהלכים, ששם הכול התהפך. הנרטיב נמצא בחוץ. צריך להבין על מה אנשים מדברים ולבנות סביב זה.

"בנייקי עברו מ-just do it ל-just doing it. מפאסיב לאקטיב. המציאו צמיד. פוגשים את הצרכן בריצה - יש מדריכת ריצה שנמצאת בכל מרתון. יש בלוג לכדורסל. לכדורגל. עושים את זה. האמירה חייבת להיות מגובה במעשים. בנק הפועלים - למה הם הקימו עמוד פייסבוק? כי הם לא יכולים להיות 'אישי אנושי טכנולוגי' בלי עמוד פייסבוק, אפליקציה שעובדת ראשונה, צ'טבוט. זה לא זה או זה".

- בשנים האחרונות הווידיאו תופס חלק משמעותי מהפרסום הדיגיטלי.

"כי וידיאו הוא הכלי הטוב ביותר לספר סיפור. ב-2013 לא היו צפיות וידיאו ברשתות בכלל, וב-2015 כבר נרשמו 8 מיליארד צופים. כבר היום כ-60% מהקריאייטיב שאנחנו מייצרים הוא וידיאו".

- איך עושים תוכן טוב למובייל?

"אין דבר כזה תוכן למובייל - הכול מובייל, במיוחד כשעובדים על פלטפורמות כמו יוטיוב ופייסבוק. הדסקטופ הוא משני. לא לחינם צוקרברג הגדיר את פייסבוק כחברת מובייל. ואם אני עובד על הפלטפורמה שלו אז אני עובד על מובייל, חושב מובייל וסופר מובייל".

- הכוח של גוגל ופייסבוק בעייתי בעיניך?

"להסתכל על זה ככה זה מאוד רומנטי. כך עובד העולם: ענקים שבולעים ענקים. יש הרבה טראפיק שמגיע מפייסבוק, ומי שיודע לעבוד איתו, כמו באזזפיד, עושה עסקאות טובות. אפשר לשאול אם זה נכון או לא, אבל זו לא השאלה הנכונה. צריך לשאול מה עושים הצרכנים ואיפה זה מתנהל".

- עכשיו אתה מכוון לחו"ל?

"זה משהו שאשמח אם יקרה. היינו פה ראשונים בהרבה דברים, ויש לנו מה לתת ועם מה לצאת החוצה. קשרו אותי יותר חזק לכיסא, אז שלא יתפלאו אם אני מגיע עם הכיסא לפגישות. יש לי יעדים שאפתניים קדימה. זו עסקה שמשאירה אותי".

עוד כתבות

אמיר כהנוביץ' / צילום: יח''צ

הכלכלן הבכיר שעשה את המעבר המפתיע של השנה מדבר

אמיר כהנוביץ' הפתיע את שוק ההון בספטמבר כשעזב את חברת הביטוח הגדולה ביותר בישראל, הפניקס, ועבר לסוכנות הענק פרופיט ● בראיון לגלובס הוא מסביר את שינוי הקריירה הדרמטי שעשה, מציע את הפרשנות הייחודית שלו להתנהלות בשוק ההון, ומערער על התחזית של בנק ישראל לגבי הצמיחה של הכלכלה

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילום: Shutterstock

להפסיק לרוץ על הגלגל. מה יקרה לכם אם תרוויחו פחות

המעבר למשרה עם משכורת נמוכה יותר, כרוך בדרך-כלל בקיצוץ בהוצאות ● יחד עם זאת, הוא עשוי להגיע עם עלייה ניכרת בזמן הפנוי ובאיזון בין העבודה והחיים

מה צפוי בדוחות מטא? / צילום: Shutterstock

מניית מטא מתרסקת ב-10% למרות נתונים חזקים, ואלו הסיבות

מטא, שמנייתה עלתה בכ-45% מתחילת השנה, היכתה את התחזיות בתוצאותיה הכספיות הן בשורת הרווח והן בשורת ההכנסות ● האנליסטים היו אופטימיים לגבי הדוחות הערב אך התחזית שפרסמה החברה להמשך השנה אכזבה את המשקיעים

ד''ר נטע מימון, מנכ''לית Neuro-Fi, חוקרת מוזיקה ומוח / צילום: יונתן בלום

החוקרת שיכולה להשפיע על המוח שלנו, בלי שנשים בכלל לב

ד"ר נטע מימון משלבת בין מוזיקה לחקר המוח כדי לסייע לחולי אלצהיימר ופרקינסון ● היא גם הקימה חברה שרוצה להפוך את מה שאנחנו שומעים באוזניות לגירוי מוחי שיעזור לנו להירגע ● 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס 

תערוכת הרכב בבייג'ינג, לפני שנתיים / צילום: ap, Andy Wong

החל מ-170 אלף שקל: הרכבים שיוצגו השבוע על הבמה החשובה בעולם ובקרוב יגיעו לישראל

כלי רכב חדשים יוצגו על בימת התערוכה הבין־לאומית מהחשובות בעולם שנפתחת השבוע בבייג'ינג, ואמורים לבסס החל מהשנה את אחיזתה של סין בשוק הרכב האירופי והישראלי ● בדקנו מי עשויים להגיע לישראל כבר בעתיד הנראה לעין

מטבע דני עתיק. האוסף של ברון מוערך בכ-72 מיליון דולר / צילום: Shutterstock, ABARONS

בעשרות מיליוני דולרים: אוסף המטבעות העתיק שעומד למכירה

מתוך חשש לעתיד התרבות הדנית, יצרן החמאה לארס אמיל ברון, שאסף מטבעות, מדליות ושטרות חוב אסר על מכירתם במשך מאה שנים ● כעת האוסף מותר למכירה והוא שווה סכום עתק

מתנדבי משלחת של Jewish National Fund USA / צילום: ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה''ב

כך הגיעו לישראל משלחות של 3,000 מתנדבים בזמן המלחמה - לא כולם יהודים

ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב הוביל 11 משלחות שהתנדבו ביישובים כמו שדרות, ארז, גבולות ואורים ● טלי צור־אבנר, ראש המטה בישראל: "הביקוש גבוה, יש רשימות המתנה" ● ישראל מתגייסת

שי ג'ינפינג, נשיא סין, עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בבייג'ינג / צילום: Reuters, LEAH MILLIS

סין והמערב: בינתיים ממשיכים לדבר ולחרוק שיניים

מזכיר המדינה האמריקאי מגיע לבייג'ינג עם הפתעה לא נעימה: טיוטת סנקציות על בנקים סיניים, התומכים בתעשיית הנשק הרוסית ● איך לדבר עם סין? איך לחזות את מניעיה ומהלכיה? ומה לעשות במרגליה, ביישומוניה ובסטודנטים שלה? הדמוקרטיות המערביות מוסיפות להתלבט

חופית באטה, חוקרת בינה מלאכותית ב-AI21 / צילום: יונתן בלום

היא התגייסה ליחידת מודיעין, צוללת עם כרישים ועובדת בתחום הכי חם בעולם

היא שובצה במודיעין אך התעקשה להתגייס לקרבי, שימשה אלגוריתמאית במובילאיי ויש לה תואר במתמטיקה ● כיום חופית באטה היא חוקרת ב-AI21 Labs, שנתמכת בידי ענקיות הטכנולוגיה ● 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס

בית קיץ בשבדיה. המחיר הממוצע במדינה עומד על 840 אלף שקל / צילום: Shutterstock

המטבע התרסק ומחירי הדיור ירדו: בגרמניה מעודדים לקנות בתי קיץ בשבדיה

חופשה בבית נופש נפוצה בצפון אירופה ● תמורת בקתה ללא חימום ומים זורמים, ליד אגם בצפון שבדיה, תשלמו רק 195 אלף קרונות שבדיות, כלומר כ־62 אלף שקל ● הבעלות פתוחה בפני זרים, ולא רק לתושבי האיחוד האירופי

מטוס B-52 שנושא עליו את טילי המיקרו־גל / צילום: Reuters, Michael Clevenger / Courier Journal / USA TODAY NETWORK

חודר בונקרים ומשבית כורים גרעיניים, ללא פגיעות בנפש: הנשק האמריקאי שיכול לשנות את מאזן הכוחות מול איראן

לפי חשיפת "דיילי מייל" הבריטי, ארה"ב פרסה בחשאי מערכת טילי מיקרו-גל, שהפעימות האלטקרו-מגנטיות שהם פולטים יכולים להשבית כל מכשיר אלקטרוני – כולל מתקני גרעין תת קרקעיים ● איך היא עובדת?

וול סטריט / צילום: Unsplash, Chenyu Guan

נעילה מעורבת בוול סטריט; אנבידיה ירדה בכ-3%, טסלה זינקה ב-12%

הנאסד"ק עלה ב-0.2% ● אירופה ננעל בירידות קלות ● מדד הנג סנג עלה ב-2% ● בנק פיקטה: "שוק המניות בארה"ב תלוי ברווחי החברות הגדולות" ● יו"ר UBS: "הבנק אינו גדול מכדי ליפול" ● טסלה פספסה את התחזיות, אך המניה זינקה במסחר המאוחר; תאיץ השקת דגמים מוזלים • דריכות בשוק לקראת דוחות מטא לאחר הנעילה בוול סטריט • בנק אוף אמריקה ממליץ על שתיים מ"שבע המופלאות"

עמית גל, הממונה על רשות שוק ההון, אסף גולדברג, מנכ''ל סלייס עד לאחרונה, אפי סנדרוב, המנהל המיוחד שמינתה רשות שוק ההון / איורים: גיל ג'יבלי

המנהל הממונה מצא: בסלייס לא החזירו ללקוחות 2 מיליון שקל

מבדיקת המנהל המיוחד שמונה לסלייס, עולה שחברת ניהול הקופות לא השיבה למבוטחים את כספם כפי שחויבה ע"י רשות שוק ההון, בגין ניהול לא תקין ● עוד התגלה שהסכומים שצריכים להיות מוחזרים גבוהים יותר ● אסף גולדברג, שעמד בראשות החברה: "לא נגרמה פגיעה בעמיתים"

טסלה מודל S ''פלייד'' / צילום: יח''צ

טסלה פספסה את התחזיות ורשמה את הירידה החדה ביותר בהכנסות מאז 2012

למרות שפספסה את התחזיות המוקדמות בשורת הרווח וההכנסות, מניית טסלה מזנקת במסחר המאוחר ● האנליסטים בוול סטריט חזו כי החברה תציג ירידה בהכנסות ברבעון הנוכחי לאחר שורה של חדשות רעות

רונן דר (מימין) ועמרי גלר, מייסדי Run:AI / צילום: Run:AI

עכשיו זה רשמי: אנבידיה קונה את החברה הישראלית הזו בסכום עתק

אנבידיה הודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ ראן איי.איי (Run:AI), בסכום המוערך בכ-680 מיליון דולר, ואף עשוי להגיע ליותר מכך ● החברה פיתחה מערכת הפעלה למעבדים גרפיים, המשפרת את יעילות פעילותם

שכונת אשכול ברובע שדה דב / הדמיה: משרד האדריכלים תכנון נוף

בשווי מעל 100 מיליון שקל: עיריית תל אביב מוכרת מגרש ענק בשדה דב

עיריית תל אביב מוכרת מגרש בן כ-4 דונמים בשכונת אשכול בצפון העיר, ששוויו הוערך בכ־115 מיליון שקל ב־2021 ● רמ"י ומשרד השיכון פרסמו מכרזים להקמת מעל 8,000 יח"ד ברחבי הארץ ● והוועדה הארצית לתכנון ולבנייה אישרה תוכנית ראשונה לפינוי-בינוי בעתלית ● חדשות הנדל"ן

טסלה ונטפליקס. תוצאות הפוכות ותזכורת / צילומים: Shutterstock

שתי ענקיות, תוצאות הפוכות ותזכורת לכלל החשוב של עונת הדוחות

טסלה פרסמה ביום שלישי בלילה דוח רבעוני מאכזב, אבל המניה זינקה בפתיחת המסחר ב־13% ● בשבוע שעבר קרה בדיוק ההפך לענקית טכנולוגיה אחרת, נטפליקס, שמנייתה צנחה למרות תוצאות חיוביות ● הסיבה: המלכות האמיתיות של עונת הדוחות הן התחזיות

הבניין ברחוב גורדון 22 בתל אביב / צילום: דנה אטיאס

2.5 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בבניין לשימור מחמיר בת"א

דירה במבנה היסטורי ברחוב גורדון בתל אביב, שתכנן האדריכל שלמה גיפשטיין, נמכרה לאחרונה ● לדירה יש זכויות בנייה נוספות בשטח של כ־40 מ"ר, אולם המחיר לא משקף אותן ● המתווכת בעסקה: "עסקאות במחירים של 2.3 מיליון שקל עד 3.1 מיליון שקל קיבלו 'בוסט' בשלושת החודשים האחרונים"

הרש גולדברג פולין

מחאה ספונטנית בירושלים אחרי פרסום הסרטון של הרש החטוף

המוחים יצאו לרחובות בקריאה להחזרת החטופים • מקור ביטחוני: צה"ל מוכן מיד להתחיל במבצע ברפיח • ביידן חתם על סיוע לאוקראינה וישראל בשווי עשרות מיליארדים • שר הביטחון גלנט: מחצית ממפקדי חיזבאללה בדרום לבנון חוסלו, החצי השני מתחבא • פגיעה ישירה בשני בתים באביבים, קרוואן אחד נשרף - אין נפגעים בגוף ● עדכונים שוטפים

צבי לנדו, מנכ''ל סולאראדג' / צילום: איל יצהר

מניית סולאראדג' הידרדרה לשפל של 5 שנים בעקבות תוצאות פושרות של המתחרה

דוחות אנפייז האמריקאית לימדו על התאוששות איטית מהצפוי בשוק הסולארי שבו פועלת החברה מישראל ● מניית סולאראדג' צנחה ב-41% מתחילת השנה