הקליפ המוזיקלי החדש של הצמד סטטיק ובן אל תבורי, "הכול לטובה", משלב מבט נוסטלגי לתמימות של הילדות עם סצנות מדע בדיוני, שנראה כאילו שנלקחו מתוך הסרט "בין כוכבים" (Interstellar) של הבמאי כריסטופר נולן משנת 2014.

בסרטון ניתן לראות אסטרונאוטים מרחפים בחללית בתנאי מיקרו-כבידה ושוכבים בתאי הקפאה שמזכירים את התאים ששימשו את האסטרונאוטים בסרט הקולנוע. בסצנה אחרת בן אל נופל אל תוך מערבולת שמזכירה את חלקו הפנימי של החור השחור שדרכו עובר גיבור הסרט. אותו חור מאפשר לו לחזור אחורה בזמן.

באתר של מכון דוידסון מספקים ניתוח מדעי לרעיונות הבדיוניים שעולים בקליפ של הצמד:

תאי ההקפאה למשל מופיעים בסרטי מדע בדיוני רבים, ומטרתם להאט את התהליכים המטבוליים בגוף בדומה לשנת החורף של הדובים, אך לטווחים הרבה יותר ארוכים, כך שהחללית שבה הוא שוהה ממשיכה לנוע למרחק שנות אור רבות, מסע שעלול להימשך מאות או אלפי שנים.

כיום הטכנולוגיה המתוארת אינה קיימת עדיין, אולם היא מתבססת על ידע קיים, ואפשר לדמיין כיצד פריצת דרך ביולוגית או כימית תהפוך את ההמצאה הזו ממדע בדיוני למציאות.

בעניין החזרה בזמן, באופן תיאורטי, חורי תולעת יכולים לספק אמצעי למסע בזמן או למסעות במהירות הגבוהה ממהירות האור. המרחב-זמן שבו אנחנו חיים יכול להימתח ולהתכווץ בתגובה לתנועה של מסה ושל אנרגיה, עיקרון שעומד בבסיסה של תורת היחסות הכללית של איינשטיין. אם מדענים יצליחו לצבור מספיק מסה ואנרגיה ולארגן אותן בצורה מתאימה, הם יוכלו לעוות את המרחב ואת הזמן, עד כדי כך שנקודה אחת תתחבר לנקודה מרוחקת אחרת, אולי גם בזמן אחר, אלא שלאף אחד אין רעיון איך אפשר לגרום למסה ולאנרגיה להתנהג בצורה כזו.

אז יכול להיות שזה רק שיר, אבל ייתכן שסטטיק ובן אל מנסים לעודד אותנו לחקור טכנולוגיות כמו תאי הקפאה או מסע ברחבי היקום דרך חור תולעת כדי שנצא וניישב כוכבים אחרים, לפני שיהיה מאוחר. אנחנו רוצים לחשוב שזו האפשרות השנייה, שנשמעת הרבה יותר מגניבה.