גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סיכום 2017 | האנליסטים מספקים תחזית ורודה לשנה הבאה

בבתי ההשקעות ממשיכים להיות אופטימיים לגבי השנה שבפתח ■ רק גוף אחד חוזה עליית ריבית בישראל ■ בין המניות המומלצות: בנק הפועלים והפניקס ■ וגם: פספוסי האנליסטים ב-2017

בורסת תל אביב  / צילום: רויטרס - Baz Ratner
בורסת תל אביב / צילום: רויטרס - Baz Ratner

למרות העלאת הריבית האחרונה בשוק האמריקאי, רמות הריבית הנמוכות גם בארה"ב וגם ביתר מרבית מדינות העולם והיעדר אלטרנטיבות השקעה, תמכו בסיכום שנה מוצלח בשווקים רבים, בארה"ב, באירופה ובאסיה, כשבעליות השערים שהגיעו לרמות דו-ספרתיות בחלק מהבורסות הגדולות תמכו גם סימנים חיוביים שעלו מנתוני הפעילות הכלכלית.

בעניין זה, הבורסה בישראל מציגה תמונה מורכבת יותר, עם תשואת חסר במדד ת"א 35, שהסתפק בעלייה שנתית מינורית של כ-2% בלבד, ולעומתו בולט מדד ת"א 90, שקפץ השנה בכ-20%.

על רקע נתונים אלה, משדרים הכלכלנים והאנליסטים של בתי ההשקעות הבולטים בישראל אופטימיות בנוגע לצפוי לנו בשווקים ב-2018 - בדומה לגישה שהפגינו בתחזיות גם בשנתיים הקודמות (2017-2016).

אופטימיות זו באה לידי ביטוי בצפי לתשואות חיוביות שיניבו המדדים המובילים הן בשוק המקומי והן בזה האמריקאי, וגם בזירת המאקרו המקומית עם צפי לצמיחה של יותר מ-3% שיציג המשק המקומי. זאת לצד המשך קצב אינפלציה נמוך וריבית אפסית.

אלה המספרים הבולטים העולים משקלול התחזיות של הגופים הבולטים בשוק המקומי לקראת 2018.

1617 נקודות - זוהי בממוצע הרמה בה צפוי לסכם מדד ת"א 35 את השנה הבאה, רמה המשקפת עלייה של כ-7% ביחס לרמתו הבוקר, שעמדה על כ-1505 נקודות.

בצד האופטימי בולטים בין היתר הראל פיננסים, לידר שוקי הון ואלומות, החוזים טיפוס שנתי של כ-10% בת"א 35, לרמה של כ-1,650, נקודות.

כמה גופים נוספים צופים עלייה שנתית בטווח של כ-5%-10% במדד המוביל של הבורסה, בהם מור בית השקעות, שם מציינים כי "אנו אופטימיים יחסית בנוגע לשוק המניות המקומי, בין היתר בשל עדכון המדדים בפברואר, שצפוי להביא להקטנת מרכיב הפארמה במדד. להערכתנו, עדכון המדד יגדיל את החשיפה לכלכלה הישראלית הצומחת ונתמך בצריכה פרטית חיובית".

בצד הפסימי של התחזיות בנוגע לת"א 35 נמצא בית ההשקעות אי.בי.אי, המעריך כי בשנה הבאה המדד יוסיף לערכו כ-3% בלבד, לרמה של כ-1,550 נקודות.

באי.בי.אי מעריכים כי "2018 תהיה שנה משופרת לכלכלה העולמית, תהליך שיגרור עלייה בסביבת האינפלציה והריביות בעולם". יחד עם זאת מוסיפים שם כי "מכיוון שהתמחור הנוכחי בשווקים נשען על התמהיל האופטימלי שנרשם בשנים האחרונות, כלומר צמיחה ללא אינפלציה, התממשות התרחיש שלנו ל-2018 תוביל לתשואות מתונות יותר של האפיק המנייתי בשנה הקרובה".

7% הוא שיעור העלייה הממוצע אותו צופים הכלכלנים והאנליסטים שיציג מדד ה-S&P 500 האמריקאי בסיכום שנתי, לרמה של כ-2,880 נקודות, לעומת רמתו הנוכחית של כ-2,685.

גם בפרמטר הזה בולטת האופטימיות של לידר שוקי הון, החוזה קפיצה של כ-15% במדד, וקצת אחריו אפסילון, החוזה עלייה של 12% - עליות המשקפות ל-S&P 500 רמה של 3,000 נקודות וצפונה לכך.

באפסילון סבורים כי "רפורמת המס בארה"ב מהווה גם את הסיכוי וגם את הסיכון לשוק ההון בשנת 2018. הסיכון לשוק ההון נובע מן האפשרות שהכלכלה בארה"ב תתחמם יותר מדי וייווצרו לחצי שכר ואינפלציה. במצב כזה, ייאלץ הפד להעלות את הריבית מהר יותר משהשוק מעריך, וההשפעה עלולה להיות שלילית, הן על אפיק המניות והן על אפיק האג"ח".

כמה גופים נוספים חוזים למדד האמריקאי עלייה שנתית דו-ספרתית של כ-10%, בהם פעילים תיקי השקעות ולאומי שוקי הון, שם מציינים כגורמים העשויים לתמוך במגמה החיובית בשוק המניות האמריקאי את רפורמת המס שמקדם הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ, נתונים כלכליים חיוביים וכן "ריכוז של חברות טכנולוגיות גלובליות מובילות וצפי להמשך התעצמות כוחן".

מנגד, בין גורמי הסיכון שהזכירו בלאומי שוקי הון בעניין זה ציינו עליית תשואות אפשרית, השלב המאוחר בו נמצא הסייקל הכלכלי בשוק האמריקאי ביחס לעולם וביחס להיסטוריה וזאת לאחר 9 שנות צמיחה, וכן "מחירי מניות גבוהים יחסית לגיאוגרפיות אחרות ולהיסטוריה".

2.5% הוא שיעור העלייה בשער הדולר שצופים בתי ההשקעות ביחס לשוויו כיום, לרמה שתתקרב ל-3.6 שקל, לעומת פחות מ-3.5 שקל בו הוא שוהה כיום. בצד הנמוך, בפעילים תיקי השקעות סבורים כי רמת הדולר לא תשתנה בסיכום שנתי, ולעומתם בבית ההשקעות תמיר פישמן צופים עלייה של כ-8% למטבע האמריקאי, שיגיע לשווי של 3.75 שקל.

בסיכומה של 2017 בלטה ההתחזקות של השקל ביחס לדולר, עם עלייה של כ-9%, וזאת כחלק מהחולשה היחסית של הדולר בעולם והעוצמה שהשקל הפגין מול מטבעות נוספים רבים, כשבסך הכול הוא מציג התחזקות של כ-5% מול סל המטבעות.

לפי נתוני בנק ישראל שפורסמו מוקדם יותר החודש, יתרות המט"ח לסוף חודש נובמבר עמדו על כ-112 מיליארד דולר - סכום שהיווה כ-33% מהתמ"ג, וזאת לעומת 60 מיליארד דולר יתרות שהיו ב-2010.

לפי הבנק, "הגידול בהיקף יתרות המט"ח והירידה בתשואות בעולם הובילו לפיזורן על מגוון נכסים" וכי אותו גידול "איפשר לוותר על מידה מסוימת של נזילות ולהגדיל את משקל נכסי הסיכון בתיק".

1 הוא מספר הגופים הצופים ששיעור הריבית בישראל יעלה - אלטשולר שחם. וגם זאת באופן מתון, לרמה של 0.25% לעומת שיעור ריבית נוכחי של 0.1%.

עוד בין הגופים, בבית ההשקעות אקסלנס סבורים כי אם כבר יחול שינוי ברמת הריבית בשנה הקרובה, יהיה זה לכיוון מטה ובמקרה שכזה היא תגיע לרמת האפס המוחלט.

מלבד אותם גופים, בפרמטר זה הסכמת האנליסטים והכלכלנים כמעט גורפת, וזאת לאחר שבשנה שעברה תחזיות האנליסטים נעו בטווחים דומים, ברמות של 0.1%-0.25%.

עוד בזירת המאקרו, הגופים צופים בממוצע צמיחה של קצת יותר מ-3% שיציג המשק הישראלי בסיכומה של 2018, כשבין האופטימיים גם פה בולטים אפסילון ולאומי שוקי הון, עם הערכה לצמיחה שנתית של 3.8% ולעומתם באלטשולר שחם ובאלומות מעריכים כי הצמיחה תעמוד בשנה הנכנסת על כ-2.5% בלבד.

12 הוא מספר הגופים שבין ענפי הפעילות המומלצים שלהם נמנה ענף הבנקים המקומי (או הפיננסים לחלופין) - הסקטור הבולט ביותר בהמלצות החיוביות שקיבל מבין הגופים. בהתאם, לא פחות מ-8 גופים כללו בין המניות המומלצות שלהם מניות מסקטור זה, ובהן הפועלים, לאומי, הפניקס, איי.די.איי ביטוח וכן חברת המימון החוץ בנקאי אחים נאוי.

בהראל פיננסים ממליצים על מניית דיסקונט (וגם פרטנר - בניגוד למה שמופיע בטעות בטבלה המצורפת להלן).

בבית ההשקעות אלומות ציינו בעניין מניות הבנקים כי "התמחור הנוכחי של הסקטור בישראל מהווה השקעה אטרקטיבית לשנה הבאה. בפרט, מניית בנק הפועלים שהפגינה ביצועיי חסר בהשוואה לבנקים המתחרים בשנת 2017, שלא בהכרח בצדק, יוצרת הזדמנות ליהנות מסגירת הפער בשנה זו".

מלבד הפועלים מזהים באלומות פוטנציאל גם במניית הפניקס, לגביה ציינו כי "החברה צומחת בצורה עקבית וחדה בשנים האחרונות, ובנוסף מייצרת מזה תקופה ארוכה תשואת הון דו-ספרתית נאה, ועדיין נסחרת כמעט ב-20% מתחת להונה".

פספוסי האנליסטים ב-2017: הערכת יתר לעליית ת"א 35 והדולר והערכת חסר לגבי S&P 500

כמו בשנים קודמות, גם התחזיות הכלכליות שסיפקו בתי ההשקעות והכלכלנים ל"גלובס" בשנה שעברה, התממשו באופן חלקי בלבד, וחלקן התבררו (בממוצע) כרחוקות מאוד מהמציאות. פספוס אחד בולט היה מבחינת רמת האופטימיות, שהתבררה כזהירה מדי, בכל הנוגע לביצועי שוק המניות האמריקאי.

בעוד האנליסטים והכלכלנים שלקחו חלק בפרויקט אשתקד, ואשר מרביתם משתתפים בו גם השנה, צפו בממוצע עלייה של כ-6% במדד ה-S&P 500, המדד האמריקאי מסכם את השנה בתשואה דו-ספרתית מרשימה המתקרבת ל-20%.

בזירה המקומית, התחזיות התבררו דווקא כאופטימיות מדי, כשהצפי השנתי לביצועי מדד ת"א 35 (שהתחיל את השנה כמדד ת"א 25) היה עלייה של כ-8%, בעוד בפועל הוא התחזק בכ-3% בלבד.

תחזית מול מציאות

גם בזירת המט"ח התחזיות היו רחוקות מהמציאות, והעריכו בממוצע שער דולר של 3.9 שקלים - שער ששיקף לדולר עלייה של יותר מ-1% ביחס לשערו אז (בסוף 2016), בין היתר על בסיס ההערכות להתחזקות משמעותית של המטבע האמריקאי ופתיחת פער ריביות בין ארה"ב וישראל. בפועל, שער הדולר הנוכחי עומד על קרוב ל-3.5 שקל - רמה המשקפת שחיקה של כ-10% בערכו מתחילת השנה, אז שוויו עמד על כ-3.85 שקל.

בזירת המאקרו המקומית התחזיות דווקא היו קרובות למציאות, עם צפי לשיעור צמיחה ממוצע של 3.2%, וזאת לעומת צמיחה שעמדה בפועל על כ-3.3% (על בסיס תחזית בנק ישראל שפורסמה באחרונה).

גם בכל הנוגע לשיעור הריבית במשק, התחזיות לא היו רחוקות מהמצב בפועל, עם צפי ממוצע לריבית בגובה של כ-0.15% - גבוה במקצת משיעורה בפועל כיום, העומד על 0.1%, כשטווח התחזיות של כל הגופים נע בין 0.1% ל-0.25%.

לגבי צמיחת המשק, התחזיות אמנם היו נמוכות יחסית אבל עדיין לא פגעו, כשקצב האינפלציה השנתי הממוצע הוערך בכ-0.7%, לעומת קצב אינפלציה שנתי העומד בפועל על כ-0.3%, על בסיס הפרסומים האחרונים של הלמ"ס.

* בהראל פיננסים ממליצים על מניית דיסקונט (וגם פרטנר) - בניגוד למה שמופיע בטעות בטבלה המצורפת להלן.

תחזיות בתי ההשקעות וכלכלנים בולטים ל-2018

עוד כתבות

מטוס B-52 שנושא עליו את טילי המיקרו־גל / צילום: Reuters, Michael Clevenger / Courier Journal / USA TODAY NETWORK

חודר בונקרים ומשבית כורים גרעיניים, ללא פגיעות בנפש: הנשק האמריקאי שיכול לשנות את מאזן הכוחות מול איראן

הכתבה הזו הייתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס, ועל כן, אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● לפי חשיפת "דיילי מייל" הבריטי, ארה"ב פרסה בחשאי מערכת טילי מיקרו-גל, שהפעימות האלטקרו-מגנטיות שהם פולטים יכולים להשבית כל מכשיר אלקטרוני – כולל מתקני גרעין תת קרקעיים ● איך היא עובדת?

מייסדי Deci / צילום: יח''צ

דיווח: אנבידיה בדרך לרכוש חברה ישראלית נוספת

חברת הסטארט-אפ דסי (Deci AI), אחת משלוש החברות הישראליות המפתחות מודלים של שפה, הוקמה לפני ארבע שנים בלבד וגייסה עד כה 55 מיליון דולר ● אמש רכשה אנבידיה את ראן איי.איי (Run:AI) הישראלית, בכ-680 מיליון דולר

רחפן Autel EVO 2 Enterprise / צילום: Reuters, Steve Marcus

אלפי רחפנים מתוצרת סין בדרך לצה"ל. אלו החששות

אלפי רחפנים תוצרת DJI ואוטל הסיניות נרכשו כדי למלא את השורות בצבא, לאחר ערב רב של דגמים שהגיעו מתרומות ואנשי מילואים ● למרות האיסור בארה"ב ובעוד שצבאות מערביים חוששים מריגול סיני, בצה"ל מבהירים: "נעשו התאמות כדי לשמור על ביטחון המידע"

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

היזמים מכרו את הסטארט־אפ לחברה הלוהטת בעולם. כמה יקבלו העובדים?

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא, ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● אתמול החברה נרכשה רשמית ע"י אנבידיה בסכום המוערך בכ-720 מיליון דולר

מארק צוקרברג / אילוסטרציה: גלובס

הסיבות לצניחה של מניית מטא למרות תוצאות חזקות, והחשש מאפקט דומינו שיגיע עד לגוגל

מטא אכזבה בגדול את המשקיעים עם תחזית פושרת לרבעון הבא, למרות שהכתה את התחזיות בשורת הרווח וההכנסות ● אוראל לוי, מור קרנות נאמנות: "השוק חושש שטרנד ה-AI לא מצליח לייצר הכנסות" ● וגם: למה אחרי פרסום הדוח של מטא צנחה מניית אלפאבית במסחר המאוחר ומי עוד צפוי להיפגע מאפקט הדומינו?

רכב של חברת מובילאיי / צילום: יח''צ

מוביליאיי הציגה דוחות מעורבים; החברה לא צופה שיפור מהותי בהמשך השנה

לאחר שפרסמה בתחילת השנה אזהרת רווח ושלחה את המניה ליום הגרוע בתולדותיה, מוביליאיי מציגה תוצאות מעורבות לרבעון הראשון של 2024 ● מובילאיי נמנעת מלפרסם תחזית לרבעון השני של השנה, אך נראה שהחברה לא צופה שיפור מהותי בשנת 2024 ● למרות אזהרת הרווח, האנליסטים עדיין אופטימיים לגבי ביצועי החברה

עמית גל, הממונה על רשות שוק ההון, אסף גולדברג, מנכ''ל סלייס עד לאחרונה, אפי סנדרוב, המנהל המיוחד שמינתה רשות שוק ההון / איורים: גיל ג'יבלי

המנהל הממונה מצא: בסלייס לא החזירו ללקוחות 2 מיליון שקל

מבדיקת המנהל המיוחד שמונה לסלייס, עולה שחברת ניהול הקופות לא השיבה למבוטחים את כספם כפי שחויבה ע"י רשות שוק ההון, בגין ניהול לא תקין ● עוד התגלה שהסכומים שצריכים להיות מוחזרים גבוהים יותר ● אסף גולדברג, שעמד בראשות החברה: "לא נגרמה פגיעה בעמיתים"

חייל אוקראינה מכין כטב''מ פוסידון לשימוש / צילום: ap, Efrem Lukatsky

טילים במקום מטוסים: המדינה שקונה נשק ב-50 מיליארד דולר

בצל היקף השימוש בכטב"מים במלחמת רוסיה־אוקראינה, לטביה תספק לאוקראינה כטב"מים • צבא הפיליפינים קנה טילי שיוט מהודו בעלות של כ-375 מיליון דולר ● פולאריס משיקה אופנועי שלג צבאיים חדשים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות 

סאטיה נאדלה, מנכ''ל ויו''ר מיקרוסופט / צילום: Associated Press, Mark Lennihan

מיקרוסופט עקפה את הציפיות; המניה מזנקת במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו 61.9, ב-19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ● הרווח למניה 2.94 דולר למניה, מעל הצפי ● המניה עולה ב-5% במסחר המאוחר

סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל גוגל / צילום: Associated Press, Tsering Topgyal

גוגל את היכתה את הציפיות ותחלק לראשונה דיבידנד; המניה מזנקת ב-13% במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו הרבה מעל הציפיות, 80 מיליארד דולר לעומת צפי של 78.6 מיליארד ● הרווח היה 1.89 דולר למניה, ב-20% מעל הצפי ● החברה תחלק לראשונה בתולדותיה דיבידנד ותבצע רכישה חוזרת של מניות

נתב''ג. השהייה נוספת של הקווים לתל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

חברות התעופה שמאריכות את ביטולי הטיסות לישראל

רוב חברות התעופה חזרו לפעול בישראל לאחר שהפסיקו את הטיסות בעקבות המתקפה מאיראן, אך עדיין יש כאלה שמהססות ● שתי חברות תעופה האריכו היום את תוקף השהיית הטיסות לארץ

אסדת הקידוח איתקה. בעיגול: יצחק תשובה / צילום: אתר החברה, שלומי יוסף

האם העסקה הזו תשנה את מומנטום המניה של יצחק תשובה?

החברה הבת של קבוצת דלק סיכמה על רכישת פעילות נפט וגז בים הצפוני, לפי שווי של קרוב למיליארד דולר, בדרך של מיזוג ● איתקה צופה כי בעקבות הרכישה תחלק דיבידנדים שמנים לבעלי המניות שלה בשנתיים הקרובות ● אז למה מניית החברה נופלת בבורסת לונדון?

מחנה פליטים ברפיח, רצועת עזה / צילום: ap, Fatima Shbair

לקראת כניסה לרפיח: מדוע מדובר במוקד משמעותי עבור חמאס?

מה מאפיין את רפיח, מה המשמעות של העיר עבור חמאס, ואיך ארגון הטרור ממשיך לתפקד כלכלית בימי המלחמה? ● גלובס עושה סדר

תחנת אוטובוס. מדלגים על תחנות או כלל לא מגיעים / צילום: איל יצהר

על חשבון הנוסעים: השיטה המעוותת שמקפיצה את רווחי חברות התחבורה

הסבסוד הממשלתי של נסיעות אוטובוסים גדל עם השנים, אך בשטח לא תמיד מורגש שיפור בשירות ● אחת הסיבות המרכזיות טמונה בבחירת המפעילות במכרזים לפי פרמטר של מחיר ● כעת, נוכח "המרוץ לתחתית" שמדרדר את איכות התחבורה הציבורית, גוברת הדרישה לשינוי המנגנון

וול סטריט / צילום: Shutterstock

וול סטריט ננעלה בירידות ; מטא צללה ב-10%, אנבידיה ירדה ב-4%

נאסד"ק ירד בכ-1% ● הערב יפרסמו אלפאבית, מיקרוסופט ואינטל את דוחות הרבעון הראשון, מה צפוי? ● מיזוג ענק בשוק כריית הנחושת ● מניות השבבים עולות ● IBM ירדה ב-9%, רוכשת את האשי קורפ ● המניה המועדפת על ביל אקמן זינקה לאחר הדוחות ● הצמיחה בארה"ב ירדה במפתיע, מחר יתפרסם מדד מחירי ההוצאה הפרטית, מדד האינפלציה המועדף על ידי הפררל ריזרב

"מדינה קטנה, הגנה אדירה": בעולם עדיין מתפעלים מישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: נשיא סוריה בשאר אסד מנסה לשדר עסקים כרגיל, איראן ממשיכה לפתח את תוכנית הגרעין, בכירה בריטית קוראת לממלכה ללמוד מירושלים כיצד מפתחים מערך הגנה ראוי, ואונר"א שחלק מאנשיה התגלו כטרוריסטים באה בטענות לישראל ● כותרות העיתונים בעולם

וול סטריט / צילום: Unsplash, Chenyu Guan

נעילה מעורבת בוול סטריט; אנבידיה ירדה בכ-3%, טסלה זינקה ב-12%

הנאסד"ק עלה ב-0.2% ● אירופה ננעל בירידות קלות ● מדד הנג סנג עלה ב-2% ● בנק פיקטה: "שוק המניות בארה"ב תלוי ברווחי החברות הגדולות" ● יו"ר UBS: "הבנק אינו גדול מכדי ליפול" ● טסלה פספסה את התחזיות, אך המניה זינקה במסחר המאוחר; תאיץ השקת דגמים מוזלים • דריכות בשוק לקראת דוחות מטא לאחר הנעילה בוול סטריט • בנק אוף אמריקה ממליץ על שתיים מ"שבע המופלאות"

עלי רזא אסגארי, שהיה גנרל במשמרות המהפכה ועקבותיו נעלמו ב-2007 / צילום: ויקיפדיה

האיראנים טוענים: בכיר במשמרות המהפכה ערק לארה"ב. ומה הקשר הישראלי?

סוכנות הידיעות איראן אינטרנשיונל מדווחת כי עלי רזא אסגארי, בכיר לשעבר במשמרות המהפכה שעקבותיו נעלמו ב-2007, מתגורר בארה"ב תחת זהות בדויה ● אסגארי נחשב לדמות קרובה מאוד לראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה, עימאד מורנייה, שחוסל ב-2008 בסוריה

מייסדי קרן פיקצ'ר קפיטל מימין לשמאל: ראקש לונקאר, דן אמיגה, מיקי בודאי ומייק פיי./ צילומים: עמרי אראל, קייט רני, MKJ photography, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המהלך שהפתיע את ענף הסייבר: מנכ"ל איילנד ינהל במקביל גם קרן השקעות

מייק פיי, מנכ"ל איילנד, הספקית הגדולה ביותר של פתרונות סייבר לתחום הדפדפנים, מצטרף כשותף מנהל בקרן ההון סיכון פיקצ'ר קפיטל ● המהלך עשוי ליצור, לכאורה, ניגוד עניינים בין עסקאות השקעה או שותפות בתוך איילנד לבין עסקאות שתערוך הקרן ● "אני מכבד ומקיים את חובות הנאמנות שלי כמנכ"ל איילנד", אומר פיי

מאהל המחאה הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה (עיבוד: טלי בוגדנובסקי) / צילום: ap, Ted Shaffrey

המוחים הפרו-פלסטיניים עוטים מסכות קורונה כדי להיות חופשיים לבעוט

הלוק החדש של המפגינים מאפשר להם לחרוג מהשורות ● צה"ל נדרש לענות על שאלות קשות ● והאמריקאים מודאגים מהכוח של טיקטוק ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק