ה- Celebrity Flora מבית חברת השייט היוקרתית Celebrity Cruises היא אנייה חדשה שתוכננה במיוחד לשייט סביב איי גלפגוס. כחלק מהתוכנית החדשנית נפתחו החללים הפנימיים של האנייה אל החוץ, והיא מאפשרת לאורחים לצפות בנופי הטבע הבתוליים והפראיים באזור. כמו-כן יתהדרו קבינות הנוסעים בוויטרינות שקופות דרכן ניתן יהיה להתבונן טוב יותר בנוף.

חדרי האירוח ב-Celebrity Flora הם בדרגת סוויטה וכוללים חדרי רחצה גדולים במיוחד, מרפסות רחבות הפתוחות לנוף ובנויות באמצעות חומרים ברי קיימא. באנייה שתי סוויטות פנטהאוז מפנקות במיוחד המשלבות חלונות מהרצפה ועד התקרה ונוף ימי אינסופי, אזורי מגורים נפרדים וחיצוניים, תאורה מותאמת אישית וטלסקופ אישי לצפייה בכוכבים ובכלבי ים.

גם תפעולה של האנייה הותאם במיוחד לשמירה על המארג האקולוגי העדין באזור זה. לאנייה מערכת הנעה ידידותית לסביבה שתוכננה כך שתאפשר צמצום של 15% בצריכת הדלק. בנוסף, באנייה מתקיים מחזור פסולת נרחב ויש לה יכולת לעגון ללא הטלת עוגן, ובכך למנוע פגיעה בקרקעית הים.

מלבד זה לרשות האורחים עומדות שתי סירות אשר יובילו אותם מן האנייה אל האיים השונים ויאפשרו גישה ליעדים ייחודיים. באנייה יש מגוון מסעדות המגישות ארוחות בוקר, צהריים וערב מהן נחשפים נופים פנורמיים מרהיבים. התפריט קולינרי העשיר נבנה ע"י שף מעוטר כוכבי מישלן.

מחברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת המכירות הבלעדית של תאגיד השייט רויאל קריביאן בישראל נמסר ש ההפלגה הראשונה של האנייה תתקיים ב- 2019 והיא תצא מהאי בלטרה (Baltra Island)

לגבי העלויות אז ב-21 יולי עבור שייט של 7 לילות תשלמו החל מ-10,169 דולר לאדם בחדר זוגי וב-25 באוגוסט 2019 גם עבור שייט של 7 לילות תשלמו 9,769 דולר לאדם בחדר זוגי. חשוב לציין כי השייט יוצא וחוזר מהאי בלטרה, והוא לא כולל את עלות הטיסות.