הדמיית הביתן הישראלי / הדמיה: מכון היצוא
65 סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה ישראליות יציגו ב"ביתן ישראל" בתערוכת 2018 MWC בברצלונה. בין התחומים שבהם מתמקדות החברות: פלטפורמות ליצירת מציאות מדומה ורבודה, סריקה תלת-ממדית באמצעות מצלמת הנייד, שידורי לייב במציאות מדומה, אפליקציה לזיהוי ריחות ועוד.
הביתן, שמוקם מדי שנה בידי מכון היצוא ומנהל סחר חוץ במשרד התעשייה והכלכלה, מתפרס על פני שטח של 550 מ"ר. מטרתו היא לחבר בין החברות הישראליות לבין חברות המובייל והתקשורת הגדולות בעולם, בעיקר במספר תחומים מרכזיים שצפויים לבלוט השנה: רכב, ערים חכמות, האינטרנט של הדברים, בינה מלאכותית, טכנולוגיות רפואיות, סייבר ועוד.
במהלך התערוכה צפויים להתקיים בביתן הישראלי יותר מ-3,000 מפגשים עסקיים שנקבעו מראש. בין היתר יגיעו לשם נציגים מגוגל, סקייפ, נטפליקס, וואווי, ZTE, ורייזון, ארקיסון ואחרות. במכון היצוא אומרים כי שוק המובייל הישראלי כולל כיום יותר מ-1,000 חברות מובייל, ובשנה החולפת גויסו למעלה מ-550 מיליון דולר בידי החברות ב-72 עסקאות שונות.