x

שיתוף הפרויקט

סגור
23

מיכל עבאדי בויאנג'ו

יו"ר בית ההשקעות פסגות

מיכל עבאדי בויאנגו / צילום: רמי זרנגר

52 | נשואה ואם לשניים | תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית, תואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב

52 | נשואה ואם לשניים | תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית, תואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב

נימוקים לבחירה

עומדת בראש דירקטוריון פסגות, המנהל כ-185 מיליארד שקל. השנה התמודדה עם סכסוך העבודה המשמעותי ביותר בתחום בתי ההשקעות, סביב נושא ההסכם הקיבוצי של העובדים

האתגר: להשביח | רון שטיין

השנה עברה מיכל עבאדי בויאנג'ו לשוק הפרטי והיא אמורה להוביל את האקזיט הגדול הבא של קרן אייפקס בישראל, כיו"ר בית ההשקעות פסגות. זה התפקיד הראשון שלה אחרי שיצאה מהאוצר, שם שימשה כחשבת הכללית. אמנם ההערכות בשוק היו שהיא תצטרף לשלמה אליהו בקבוצת הביטוח שבשליטתו, מגדל, אלא שהיא החליטה אחרת.

האתגר המרכזי שלה יהיה להשביח את בית ההשקעות פסגות, שמנהל כ-185 מיליארד שקל, ושבחלק ניכר מפעילויותיו מצוי במגמה לא טובה מספיק למימוש התוכניות הגרנדיוזיות של בעלת הבית. זאת כשבית ההשקעות חווה זה זמן את סכסוך העבודה המשמעותי ביותר בזירת בתי ההשקעות.

למרות שבדרך כלל תפקיד יו"ר הוא תפקיד רגוע יחסית, עם פחות מוטת שליטה מזו של מנכ"ל, הרי שהתפקיד הנוכחי של עבאדי בויאנג'ו רחוק מלהיות רגוע. לפניה משימה מאוד לא פשוטה עבור בית השקעות גדול שפועל בתחומים סופר-תחרותיים, שהבעלים בו מבקשת לקבל תג מחיר מפולפל וגבוה מדי לדעת רבים, כשהמתחרים צומחים על חשבון פסגות. משימה קשה, שהצלחה בה כלל אינה ברורה מאליה.

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?