x

שיתוף הפרויקט

סגור
10

ד"ר יואל מארק

סגנית נשיא באמזון

יואל מארק / צילום: איל יצהר

56 | נשואה ואם לשלושה | תואר מהנדסת מ-Ponts et Chaussees בפריז, תואר שני במחשבים מאוני' פריז VI, ודוקטורט במדעי המחשב מהטכניון

56 | נשואה ואם לשלושה | תואר מהנדסת מ-Ponts et Chaussees בפריז, תואר שני במחשבים מאוני' פריז VI, ודוקטורט במדעי המחשב מהטכניון

נימוקים לבחירה

הישראלית שהתברגה הכי גבוה באמזון, תחת אחריותה נמצא מחקר השופינג של אלקסה, העוזרת האישית הדיגיטלית הפופולרית ביותר בעולם

תרבות ניהולית חדשה. "כשהגעתי לאמזון גיליתי תרבות עבודה חדשה. כל פגישה מתחילה ב-10 עד 30 דקות של קריאה בשקט. מי שמזמן את הפגישה מכין מסמך (נרטיב) שמתאר את הצורך שעליו אנו עונים, התועלת ללקוחות וכן הלאה. אורכו של המסמך לא עולה על שישה עמודים, והוא צריך להיות בהיר ולהיתמך על ידי נתונים ועובדות אובייקטיביות. ברגע שכולם מסיימים את הקריאה, מתחילים בדיון.

"זו פרקטיקה מרתקת, שמשמשת כבסיס לשוויון בין אנשי טכנולוגיה. המעבר לתרבות ארגונית מבוססת נרטיב היה צעד משמעותי שאימצתי ויישמתי בהתלהבות. ברור לי שזה מעלה את איכות המפגשים. הקושי הגדול הוא כשאת זו שמזמנת את הפגישה - את מכירה את המסמך שלך בעל פה, ואת צריכה להחזיק מעמד 30 דקות כשאנשים אחרים קוראים אותו, ולנחש במהלכן כיצד הם יגיבו - הדריכות בזמן השקט יכולה לעלות על העצבים".

כלים ניהוליים. "לפני שהצטרפתי לאמזון, באחת משיחות הטלפון המאוחרות עם החוף המערבי, צפיתי בקולגה מתווכח שוב ושוב במפגש צוות נגד החלטה שהחברה קיבלה. כולם, בין שהסכימו איתו ובין שלא, קיבלו את ההחלטה - חוץ ממנו. שמעתי את הבוס שלי מסביר עם המון סבלנות למה זו החלטה נכונה. העניין הוא שזה לקח כל כך הרבה זמן, שכל יתר חברי הצוות היו מותשים, ורק רצינו להגיד לבוס 'מספיק! פשוט תגיד לו שזו ההחלטה וזה סופי, כדי שנוכל להתקדם'.

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?