הכתבה בשיתוף Lexus

חברת לקסוס בחרה להשיק את רכב הקרוסאובר החדש שלה ה-UX, באירוע מיוחד לרגל יום האשה הבינלאומי. הסיבה: זו הפעם הראשונה שעל פיתוח ועיצוב רכב של החברה הופקדה אשה, המהנדסת הראשית של לקסוס, צ'יקה קאקו.

"אין לי ספק כי העובדה שבראש הפרויקט עמדה אשה, השפיעה רבות על המוצר הסופי שאנחנו רואים", אמרה דנה קוחנסקי אברס, מנהלת חוויית לקוח בלקסוס. "אם נסתכל על החלק הפנימי של הרכב, יש פה הקפדה על כל הפרטים, כל דבר במוצר הזה יש לו מטרה. היא הוסיפה כי קהל היעד של UX הם לקוחות יותר צעירים; הוא פונה יותר לקהל נשי, שמחפש רכב במראה של קרוסאובר, אבל לא מוחצן מדי ולא מנקר מדי עיניים".

באירוע עצמו, שעמד כאמור בסימן יום האשה הבינלאומי, השתתפו דמויות נשיות מובילות.

לקסוס UX - כשיוקרה, עיצוב וטכנולוגיה נפגשים. לפרטים הקליקו כאן>>