ניידת הבחירות של "גלובס" הגיעה היום (ד') לאתר בנייה ברחוב יפה נוף בשכונת אפרידר באשקלון - שם בונה חברת יורו ישראל את הבניינים הגבוהים בעיר - מגדלי מגורים בני 25 מקומות עם נוף לים. מנכ"ל החברה שמחוני חדד והסמנכ"לית עופרה חדד הם תושבי נתיבות שבונים באשקלון לראשונה. בראיון לכתב "גלובס" חן מענית מספרים השניים כי דירות 4 חדרים בפרויקט יעלו החל מ-1.6 מיליון שקל בקומה ראשונה ועד 5 מיליון שקל לפנטהאוז.

המדינה מעודדת או מקשה?
עופרה: בשנים האחרונות כחלון מסמן את הקבלנים כאויב, במקום לבוא ולשלב ידיים כדי לקדם את הענף. אנחנו מחרימים את מחיר למשתכן כי אנחנו חברה בע"מ ולא מלכ"ר. יש קבלנים שניגשו מחוסר ברירה, אבל אנחנו לא. עלויות הבנייה רק עולות, ורק בעוד שנתיים-שלוש, כשתעלה על הקרקע, תוכל לדעת מה המחיר של הכול. ספקים לא היו צובאים על דלת המשרד שלנו אם הכול היה מתנהל נכון. אם כחלון היה חושב יחד איתנו, היינו מגיעים לפתרונות טובים יותר".

למי אתם מצביעים?
שמחוני: "אנחנו מאוכזבים מכחלון, הולכים עם הליכוד כבר 30 שנה".

עופרה: "אני מתלבטת בין הליכוד לאיחוד מפלגות הימין, בגלל מה שקרה עם איתמר בן גביר בבג"ץ. אסור להם לקבל החלטות, זה התפקיד של הממשלה. בן גביר יכול להביא קול אחר, למרות שתמיד בבחירות מבטיחים ואחר כך זה לא מתממש".

תאמר עאמר, רב סרן במיל' מהכפר בועיינה נוג'ידאת שבגליל ועובד בחברה, מספר שמתכנן להצביע כחול לבן כי בעיניו גנץ יהיה טוב גם לערבים.