גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מנכ"ל אזורים לשעבר מצטרף לחברת ההשקעות תדאה

דרור נדל הודיע בסוף מרץ על פרישתו מראשות אזורים, בתום שש שנות כהונה בתפקיד, שבו התחיל לכהן בפברואר 2013 ● תדאה פועלת בתחום ההשקעות בחברות שונות, והדמות הדומיננטית בה הוא המנכ"ל מוטה (מרדכי) גורפונג, מבעלי השליטה בה

דרור נגל / צילום: איל יצהר
דרור נגל / צילום: איל יצהר

זמן קצר אחרי שסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת הנדל"ן אזורים, דרור נגל מצטרף לדירקטוריון חברת תדאה, וצפוי בקרוב להתחיל לכהן בה כדירקטור חיצוני (דח"צ).

נגל (57) הודיע בסוף חודש מרץ האחרון על פרישתו מראשות אזורים, בתום שש שנות כהונה בתפקיד בו החל לכהן בפברואר 2013, ואשר עלות העסקתו בה (עד סוף 2018) הצטברה לכ-19 מיליון שקל, על בסיס שכר חודשי של 150 אלף שקל, נוסף למענק שנתי על בסיס תוצאות החברה וכן תגמול מנייתי ותנאים נלווים.

תדאה  פועלת היום בתחום ההשקעות בחברות שונות, והדמות הדומיננטית בה הוא המנכ"ל מוטה (מרדכי) גורפונג, מבעלי השליטה בה. מניית החברה התחזקה בשנה האחרונה בכ-15% ומשקפת לתדאה שווי של כ-80 מיליון שקל.

תדאה טרם פרסמה את דוחות הרבעון הראשון שלה, ובסיכומה של שנת 2018 עברה לשורה תחתונה שלילית, עם הפסד של כ-9 מיליון שקל, למרות שיפור הכנסותיה והרווח הגולמי, ולאחר שב-2017 נהנתה מרווח חד-פעמי גדול מפעילות שהופסקה.