גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בוגרי 8200 מטפחים את מנהיגות העתיד של ישראל

וגם: מי הגיעו לערב הגאלה של תיאטרון גשר?

ניר דגן (מימין), נויה למפרט, יעל גרינברגר, אפרת וינקר, הגר יעקבי, קרן הרשקוביץ, מרים שטייניץ, הלה גלבוע וניר למפרט / צילום: עומר הכהן
ניר דגן (מימין), נויה למפרט, יעל גרינברגר, אפרת וינקר, הגר יעקבי, קרן הרשקוביץ, מרים שטייניץ, הלה גלבוע וניר למפרט / צילום: עומר הכהן

מפגש הסיום של המחזור הרביעי של תוכנית המנטורינג לנשים Woman2Woman מטעם עמותת בוגרי יחידה 8200 נערך על גג בניין המשרדים של צ'ק פוינט בתל אביב. באירוע נכחו משתתפות התוכנית, מובילות התוכנית, המנטוריות וראשי חברות הייטק המלוות את התוכנית.

ניר למפרט, יו"ר עמותת בוגרי 8200 ומנכ"ל ח.מר תעשיות, ברך את משתתפות התוכנית ואת יוזמיה וציין את החשיבות של קידום נשים בהייטק. מרים שטייניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בצ'ק פוינט, דיברה על החשיבות שהחברה רואה בשותפות בתוכנית ועל הערך הרב בקידום נשים לתפקידי מפתח בכל יחידות החברה. ד"ר ארנה ברי, לשעבר המדענית הראשית ומנכ"לית DELL EMC, ציינה את הצורך בשילוב נשים במשק בתפקידי מפתח מבחינת האינטרס הלאומי על רקע הביקוש הרב לכישרונות יוצאי דופן בשוק העבודה.

תוכנית W2W פועלת ללא כוונת רווח במטרה להצמיח את דור המנהיגות הבא בישראל. בלב התוכנית עומד תהליך המנטורינג, הנעשה על ידי נשים מובילות במשק. בנוסף מתקיימים אירועי קהילה, סדנאות, שולחנות עגולים, ופעילויות נוספות במטרה להגדיל את הייצוג של נשים בצומתי קבלת החלטות. המחזור הבא של התוכנית יפתח בחודש ינואר 2020.

בין הנוכחים באירוע נצפו שחר זיו, שותף מנהל BDO; ד"ר דורית דור, סמנכ"לית המוצרים של צ'ק פוינט; ענת גואטה, יו"ר הרשות לניירות ערך; יפית גריאני, סמנכ"לית וחברת הנהלה בבנק דיסקונט; הלה גלבוע, סמנכ"לית הכספים ב-DELL EMC; מרים שטייניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בצ'ק פוינט; קרן הרשקוביץ, שותפה-מייסדת ומובילת פעילות W2W; הגר יעקבי - מנהלת התוכנית; אפרת וינקר, אחראית המנטורינג; יעל גרינברגר, אחראית השיווק; נויה למפרט, שותפה-מייסדת ומובילת פעילות W2W; וניר דגן, סגן יו"ר עמותת בוגרי 8200 ושותף-מנהל בקרן סקיי. 

לו הייתי רוטשילד: מי הגיעו לערב הגאלה של תיאטרון גשר?

אירוע הגאלה השנתי של תיאטרון גשר, הפותח בימים אלו את העונה ה-29, התקיים במוצאי שבת וכלל ערב הצדעה מיוחד וחד פעמי לבידור ולתרבות הישראליים מקום המדינה. כחלק מהמופע, ביצע השחקן יחזקאל לזרוב את הגרסה האנגלית לשיר ״לו הייתי רוטשילד״ מתוך הסרט ״כנר על הגג״, וזכה למחיאות כפיים מצד לא אחר מאשר חיים טופול, טוביה החולב מהסרט המיתולוגי, חבר אגודת הידידים שהתרשם מהביצוע וקם על רגליו להריע לו.

האירוע נערך בביתם של יו"ר אגודת הידידים ישראל מקוב ובת זוגו בלה לוסטיג בישוב כרמי יוסף. יחד איתם קיבלו את פני האורחים יו"ר התיאטרון עו"ד אלי זהר ורעייתו נילי, מנכ״לית אגודת הידידים רותי היילפרן ובעלה רודי, המנהל האמנותי יבגני אריה ומנכ״לית התיאטרון לנה קריינדלין, השחקנים והיוצרים. המופע התקיים בהשתתפותם של אנשי ושחקני תיאטרון גשר גלעד קלטר, רות רסיוק, אלון פרידמן, קארין סרויה, לנה פרייפלד, סבטלנה דמידוב, ליליאן רות, נטשה מנור, אפרת בן צור, סשה דמידוב, הנרי דוד ורום קלטר.

בין מי שהגיעו לתמוך בתיאטרון היו איש העסקים היהודי-אוסטרלי פרנק לואי שעלה השנה לישראל והצטרף לאגודת הידידים, חנה וגדעון המבורגר, סוזי ודן פרופר, רוני ושוקי פורר, רותי ולולו אסף, שרה ומיכאל סלע, ליזיקה ועמי שגיא, ג׳ניס ודני גילרמן, קארן גילרמן, ג'ואל ופרופ' דניאל זייפמן, תמי ומיכל פדרמן, עו"ד יצחק וולף, אורן מוסט, חלי לוי ועמוס שפירא, אתי וגד פרופר, חיים טופול, אורי לוי, איה לוריא, עופרה פרוייס, נאוה ורוני דיסנצ׳יק, עדנה ואמיר מקוב, חיה ואודי מקוב, נעם סמל, ברברה ובוריס קרסני, יהודית ורוני קצין, אלה ויאיר שמיר, מיכל ועמי פדרמן ועוד.

לנה קריינדלין, פרנק לואי ואלי זהר  / צילום: אביב חופי

חלל עבודה משלהן: קהילת היזמיות WMN חנכה מתחם חדש

קהילת היזמיות WMN חנכה אתמול מתחם עבודה חדש במלון לינק (Link hotel & hub) בתל אביב. מעתה המלון, על כל מתחמי העבודה המשותפים שהוא מציע, יהיה הבית (ומתחם העבודה) החדש של קהילת הנשים שמובילות מיזמים טכנולוגיים, ויארח יזמיות למפגשים מקצועיים, כנסים ואירועים.

בין המברכות באירוע היו סגנית ראש עיריית תל אביב, ציפי ברנד ומנכ"לית המלון, גלית דוהן. חברות הקהילה, בראשות המייסדות מרב אורן, כרמית אורון ועדי זמיר, והמנכ"לית מירב מצגר משה, שמעו הרצאה של הטרנדולוגית עדי יופה בנושא "המיומנות לחשוב עתיד", ופאנל על יזמות ומנהלות פורצות גבולות. כמובן שהמשתתפות גם הרימו כוסית לכבוד המתחם החדש והשנה החדשה. 

בין הבאות היו גם נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי; מיכל לוי, מנכ"לית טבעול; ד"ר אירית עידן, סמנכ"לית ברפאל; טליה גזית, לשעבר ראש ממר"ם לשעבר; עו"ד רונית אמיר יניב, שותפה בכירה במשרד עוה"ד יגאל ארנון; חנה פרי זן, יו"ר פעילים שוקי הון; אפרת מייקין-כנפו, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה בעיריית ת"א יפו; מיכל האובסמן, מייסדת חברת VDroom; כרמית ידין מייסדת ומנכ"לית חברת ARCUSTEAM; וטניה אטיאס, מייסדת ומנכ"לית חברת מדינט. 

חנה פרי זן (מימין) וטליה גזית  / צילום: יונתן אוחיון

 

נמסטה: משלחת נשים יזמיות מהודו מבקרת בישראל

משלחת של 62 יזמיות הודיות, מטעם ארגון הנשים של התאחדות לשכות המסחר והתעשייה של הודו, מבקרת בימים אלה בישראל. מטרת המשלחת היא היכרות עם ישראל, בדגש על התעשייה המקומית וממשקים לשיתוף פעולה עסקי. בראש המשלחת עומדת נשיאת הארגון, הארג׳ינדר קאור (Harjinder Kaur), מנכ"לית חברת התוכנה Comvision (India) Pvt. Ltd, המתמחה בממשל נגיש ותחבורה חכמה.

בשבוע שעבר אירחו סמנכ"ל כלכלה במשרד החוץ, השגרירה יעל רביע-צדוק ויו"ר לשכת המסחר ישראל-הודו, הגב' ענת רייך-ברנשטיין, פורום עסקי שהפגיש את חברות המשלחת עם יזמיות ישראליות מקבילות במגוון רחב של תחומים לצורך שיח משותף ומציאת נקודות ממשק משותפות.

רביע-צדוק אמרה למשתתפות כי "נשים מנהיגות בעולם העסקים הן מנוע רב עוצמה ליצירת צמיחה וערך כלכלי כמו גם לשינוי חברתי" והוסיפה כי היא שמחה על האפשרות "לזהות הזדמנויות ולייצר חיבורים בין מנהיגות במרחב הכלכלי והאזרחי הישראלי וההודי ולהעמיק את המסד לעסקאות ולשותפויות כלכליות בין המנהיגות העסקית של שתי המדינות". רייך-ברנשטיין אמרה כי "התרגלנו שהמשלחות המגיעות מהודו הן כמעט תמיד על טהרת המין הגברי, ומטרת המפגש הזה הוא להקים פורום משותף שימשיך את פעילותו לאורך זמן, תוך עידוד שיתופי פעולה בין יזמיות ישראליות-הודיות". 

האורחות מהודו והיזמיות הישראליות  / צילום: אלירם מנדל

נתניה מנציחה את איש הקולנוע לאון אדרי

בנתניה נחנך רחוב על שמו של איש הקולנוע, מפיק הסרטים ויזם מתחמי הסינמה סיטי, לאון אדרי. הרחוב, הצמוד למתחם הסינמה סיטי בעיר, נחנך בטקס הסרת הלוט במעמד שר העלייה והקליטה, יואב גלנט; ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר ובני משפחתו של אדרי פנינה ומשה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי; סולנג' אדרי, אלמנתו של לאון; וילדיו: אייל, אבי לירון ושגית.

השר גלנט, שהיה חבר אישי של אדרי, אמר בטקס כי "לאון מעולם לא שכח מהיכן הגיע ועזר בסתר לכל כך הרבה אנשים. לאון היה חבר יקר, איש משפחה וציוני אמיתי במלוא מובן המילה". אבי אדרי, בנו של לאון ומנכ"ל הסינמה סיטי אמר כי "אבא ומשה אחיו, שחקני נשמה אשר הגיעו מדימונה לעיר הגדולה, פינטזו על אלפי אנשים שבאים למתחמי קולנוע, ושוכחים מצרות היומיום".

בין הנוכחים נצפו מירי ויעקב כהן, שותפם של האחים אדרי בסינמה סיטי; איש העסקים חזי בצלאל, שמואל פרנקל, מנכ"ל ושותף בבית השקעות אפסילון; גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו; חה"כ לשעבר רפי אלול; ישראל טראו, לשעבר מנכ"ל בנק איגוד לשעבר; קובי רוגובין, יו"ר קבוצת רוגובין; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; וגיורא עיני, מנכ"ל קרן רבינוביץ לאמנויות.

שמואל פרנקל (מימין), משה אדרי, ישראל טראו וקובי רוגובין  / צילום: רפי דלויה

אלקטרה מוצרי צריכה משקיעה בנוער במצוקה

חברת אלקטרה מוצרי צריכה ועמותת עלם חוברות לשיתוף פעולה שהושק אתמול. עובדי החברה יתנדבו בפרויקטים שונים של העמותה למען נוער בסיכון והחברה תעביר לעמותה תרומה של רבע מיליון שקלים שתתפרס על השנתיים הקרובות.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, אמר כי "כחלק ממדיניות החברה ליצור אימפקט חברתי-סביבתי לצד הרווח העסקי, קיבלנו החלטה אסטרטגית למקד את עיקר ההשקעה החברתית של החברה בתמיכה בנוער בסיכון ובפרויקט אחד לתקופה ארוכת טווח". נאוה ברק, נשיאת עמותת עלם אמרה כי "אני רואה את חברת אלקטרה מוצרי צריכה כשותפים מרכזיים שלנו בעשיית שינוי חברתי משמעותי בשנים הקרובות".

הפרויקט הראשון בו יתקיים שיתוף פעולה הוא "מגדלור רחובות", מרכז נוער חברתי-חינוכי-טיפולי לבני נוער מתרבויות שונות, שמסייע לנערים ונערות להשתלב בחברה הישראלית, תוך שמירה על ייחודם התרבותי והבנת המצוקות הייחודיות להם. במקביל, ישולבו בני נוער בפעילויות שמקיימת חברת אלקטרה לעובדיה כמו מרוץ הלילה בת"א, סדנאות מקצועיות וימי גיבוש.

שיתוף הפעולה נהגה ומנוהל על ידי "אג'נדות", חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, בניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה ומינופן לתועלות שיווקיות. עובדי החברה ייעזרו באפליקציה ייעודית בשם HELPI, שתאפשר להם לבחור פעילות התנדבותית מתאימה לפי אזור, זמן וסוג הפעילות. 

צביקה שווימר ונאווה ברק / צילום: יוני רייף

עוד כתבות

מטוס אל על / צילום: דני שדה

פעם בחצי שנה זה קורה: איך יראה היום שאחרי עדכון מדדי הבורסה?

השבוע תפרסם הבורסה את עדכוני המדדים שלה ולפי הערכות יצטרפו למדד 125 היוקרתי אל על ואלקטריון ● בפעם הקודמת ששתיהן נכנסו למדד אחרי זינוק חד במניות שלהן, הן צנחו בחדות ● "כך זה עובד בכל העולם", מסבירים בבורסה. אבל ספק אם ההיסטוריה תחזור על עצמה

איך המוסדיים מחליטים איפה תשב הפנסיה שלכם / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי (נוצר בעזרת adobe firefly)

הבכיר שחושף באופן נדיר את הסודות על איך משקיעים את הפנסיה שלכם

הצצה אל מאחורי הקלעים של דיוני ועדת ההשקעות של גוף מוסדי: היכן להגדיל סיכון, כמה פיצוי נדרש עבורו, עד כמה משפיעים השווקים העולמיים על החוסך הישראלי, ואילו אתגרים ייחודיים עומדים בפני מנהלי קופות הגמל וקרנות הפנסיה וההשתלמות המקומיים

כבר לפני חודשיים: איראן תירגלה שיגור טילים בליסטיים נגד בסיס פלמחים

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: התרגיל הצבאי של איראן שהתקיים כבר לפני חודשיים, איראן מצליחה לשבור את האמברגו על הנפט וגוגל פיטרה עובדים שמחו נגד ישראל במשרדים בניו יורק ● כותרות העיתונים בעולם 

אילוסטרציה: shutterstock

החשש מחלחל לשווקים: פרמיית הסיכון של ישראל בשיא של 11 שנים, ומרווחי האג"ח ממשיכים להתרחב

מדד ה-CDS הישראלי, המגלם את עלות הסיכון שמדינת ישראל לא תצליח לשלם את חובותיה, עלה ב-18% בשבוע האחרון ● במקביל, המרווחים של איגרות החוב הדולריות של ישראל מול ארה"ב קופצים

איל וולדמן / צילום: פרטי

איל וולדמן מגלה: "עברו עליי ימים כואבים וקשים מאוד"

"אני כל הזמן חושב מה דניאל הייתה עושה, איך זה היה אם היא הייתה פה עכשיו", מספר איל וולדמן על בתו דניאל שנרצחה בנובה. מאיפה הוא שואב כוח? ● פרויקט מיוחד 

ספר יעדי הממשלה: איך להתחמק מכישלונות קודמים ולשחק בנתונים / איורים: גיל ג'יבלי

ספר יעדי הממשלה: איך להתחמק מכישלונות קודמים ולשחק בנתונים

הממשלה פרסמה את יעדיה השנתיים לשנת 2024, אך הפירוט הארוך כולל אינספור דוגמאות להתחמקות מהצגת יעדים קודמים, שינויי מתודולוגיה חשודים, מניפולציות במספרים או תוכניות לא ריאליות

עמיקם בן צבי, יו''ר דירקטוריון אל על / צילום: דוברות אל על

יו"ר דירקטוריון אל על נחקר בחשד למעורבות בפרשת שחיתות בנתיבות

משטרת ישראל אישרה כי עמיקם בן צבי, יו"ר דירקטוריון אל על, נחקר בחשד למעורבות בפרשה בתחום טוהר המידות שבה נחקר גם ראש העיר נתיבות, יחיאל זוהר ● בא כוחו של בן צבי, עו"ד נתי שמחוני: "מר בן צבי מכבד את רשויות אכיפת החוק, משתף פעולה באופן מלא והוא סמוך ובטוח כי בסופה של הבדיקה יוברר שלא דבק כל רבב בהתנהלותו"

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילום: יוסי זמיר

משרד הכלכלה מציג: כשאין יעדים, אין כישלונות

במקום לעמוד ביעדים, משרדי הממשלה פשוט מוחקים אותם ● בפיקוד העורף שלפו הודעה לילית שהותירה את הילדים באוויר ● והמסעות לפולין התרוקנו מערך ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

מסורק תת קרקעי ועד רחפנים: הכירו את 10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2024

גלובס בוחר את הסטארט-אפים המבטיחים של ישראל השנה ה-18 ברציפות: חברות הייטק הצומחות והמסקרנות ביותר, אלה שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, ונמצאות על המסלול הבטוח להנפקה ● הרשימה מתבססת על בחירות של קרוב ל-70 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בהייטק הישראלי ● החשיפה המלאה

וול סטריט / צילום: Unsplash, lo lo

נעילה מעורבת בוול סטריט; S&P 500 ירד זה היום החמישי ברציפות

נאסד"ק ירד ב-0.5% ● סולאראדג' בשפל של 5 שנים ● מחיר הקקאו זינק לשיא כל הזמנים ● למה טראמפ מדיה זינקה ב-22% ● ליתיום אמריקס צללה ב-25% ● טסלה בשפל של שנה, מתחת ל-150 דולר, בדויטשה בנק צופים לה ירידה נוספת של 30% ● נטפליקס ניפצה את התחזיות, אבל תחזית מאכזבת מפילה את המניה במסחר המאוחר

ספינה צבאית איראנית נעה במימי איראן לפני תחילת תרגיל ימי משותף של איראן, רוסיה וסין באוקיינוס ההודי / צילום: Associated Press, ASSOCIATED PRESS

בחשש רב: כך נערכה איראן למתקפה הישראלית

בטהרן איימו כלפי חוץ והזהירו מתגובת ישראל, אך ביצעו שורת מהלכים המעידים על החשש מתקיפה ● גם בחיזבאללה ובסוריה נערכו

נטפליקס / צילום: Shutterstock, Vantage_DS

נטפליקס עקפה את הציפיות; המניה יורדת במסחר המאוחר

ענקית הסטרימינג דיווחה על הכנסות של 9.37 מיליארד דולר לעומת צפי של 9.28 מיליארד דולר ● הרווח זינק ב-86%, לעומת צפי לעלייה של 56% ● החברה הוסיפה כ-9.3 מיליון מנויים ברבעון, ב-80% יותר מהצפי ● למרות התוצאות המדהימות, התחזית המאכזבת של החברה מפילה את המניה במסחר המאוחר

רה''מ בנימין נתניהו / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

"שחקנית מרכזית במזרח התיכון": למה הבכירים הישראליים מתייצבים לתדרך את התקשורת בארצות הברית?

משעות הבוקר המוקדמות, גורמים ישראליים בכירים מתייצבים בתקשורת האמריקאית כדי לתדרך על התקיפה באיראן ● כך בוחרים את גופי התקשורת מולם הם עובדים בארה"ב ומה הם מנסים להשיג?

חנות Hַ&O kids בקניון עזריאלי מודיעין / צילום: יח''צ

רשת H&O משיקה תת־רשת חדשה לאופנת ילדים, עם כ־20 סניפים

הרשת תאגד את המותגים האמריקאים Carters ,Oshkosh ו־Skip Hop ואת מותג הבית H&O Kid, ותציע אופנת ילדים מניו בורן ועד גיל 12 ● הקבוצה מתכננת לפתוח כ־20 חנויות בקונספט החדש, בעיקר בקניונים ובמרכזי קניות

פעילות צה''ל במערב חאן יונס / צילום: דובר צה''ל

אזעקות הופעלו באשקלון, לראשונה מזה כשבועיים

שני טילי נ"ט פגעו במרחב קיבוץ יראון, לא היו נפגעים אך נגרם נזק ● ארה"ב מטילה עיצומים חדשים על איראן בעקבות המתקפה על ישראל ● בהודעת ביידן נכתב: "איראן ביצעה נגד ישראל את אחת ממתקפות הטילים והכטב"מים הגדולות שהעולם ראה אי פעם" ● גם האיחוד האירופי צפוי להטיל עיצומים ● שר החוץ האיראני נחת בניו יורק ● עדכונים שוטפים 

יודר שפריר וגיא ברון, מייסדי סקיילאופס / צילום: בן יצחקי

החברה שחוסכת זמן וכסף לסטארט-אפים: זה חביב הקהל בדירוג המבטיחים של גלובס

סקר חביב הגולשים באתר גלובס זכה בשבועות האחרונים לכ-30,000 צפיות וצבר אלפי הצבעות ● על התואר התחרו השנה 30 חברות צעירות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר ע"י עשרות קרנות השקעה הפעילות בישראל ● מי זכתה במקום הראשון?

איראן נערכת למתקפת תגמול ישראלית/ עיבוד: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP,shutterstock

כך נערכת איראן למתקפת תגמול ישראלית

ארה"ב ומדינות אירופה לוחצות על ישראל למתן כל תגובה למתקפה שביצעה איראן בסוף השבוע, בתקווה לצנן את המתיחות ● משמרות המהפכה וחיזבאללה צמצמו את נוכחות הקצינים הבכירים שלהם בסוריה ● עפ"י דיווח c"וול סטריט ג'ורנל", ישראל תזהיר את בעלות בריתה הערביות לפני שתגיב, ותגביל את התקפותיה למתקנים בסוריה הקשורים לאיראן

אביב ומתיאו שפירא, אדיר טובי ורובי ליאני, חברת XTEND / צילום: כדיה לוי

עפים כמו פרפר, עוקצים כמו דבורה: הרחפנים שמשנים את תורת הלחימה

הרחפנים של אקסטנד הפכו פופולריים במלחמה בעזה, ואף הצילו חיים • עכשיו היא עובדת על מערכת משולבת שתיקח את יכולות הרובוטים קדימה ותסייע להם לפעול בצוות ● הסטארט-אפים המצליחים, פרויקט מיוחד

אירוע חציית הביטקוין / צילום: Shutterstock

פעם בארבע שנים: כל מה שכדאי לדעת על האירוע הגדול של הביטקוין

אירוע חציית הביטקוין שמתרחש אחת לארבע שנים צפוי לצאת לדרך היום בשעות הערב (שעון ישראל) ● בפעמים הקודמות זה הוביל לקפיצה גדולה בערכו של המטבע, אך בשוק לא תמימי דעים שזה יקרה גם הפעם ● מה קורה בפועל ולמה הוא כה דרמטי עברו משקיעים הקריפטו?

בנק ישראל מכר 8 מיליארד דולר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי (נוצר בעזרת AdobeFirefly)

הדולר מזנק לשיא של חמישה חודשים. אלה הסיבות

המתיחות הביטחונית בין ישראל לאיראן לצד התחזקות הדולר בעולם הובילה לתיסוף חד מול השקל ● שער הדולר-שקל נסחר ברמה של כ-3.8 שקלים, שיא של חמישה חודשים