גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

וול סטריט ננעלה בשיאים על רקע האופטימיות מחזית הסחר העולמית

טבע סגרה בעלייה של 4.5% ● המשקיעים ברחו מהאג"ח אל המניות: תשואות אג"ח ארה"ב רשמו את הזינוק היומי החד ביותר מאז היום שלאחר בחירת טראמפ לנשיא ● בורסות אירופה ננעלו בעליות, הדאקס טיפס ב-0.8% ● דרישות האבטלה הראשוניות בארה"ב ירדו לשפל של חודש

שור וול סטריט / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
שור וול סטריט / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

23:15

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים, עם רמות שיא חדשות, על רקע האופטימיות מחזית הסחר. המדדים עלו לרמות שיא. הדאו ג'ונס  הוסיף כ-186 נקודות, ועלה ב-0.7% ל-27,687.1 נקודות, שיא כל הזמנים. S&P 500  נסחר גם הוא ברמת שיא, לאחר שטיפס ב-8 נקודות, ראו 0.3%, ל-3,085 נקודות. הנאסד"ק  טיפס ב-0.3% ל-8,434 נקודות, ופספס אך במעט שיא חדש. 

מניות אקספדיה גרופ  צנחו בכ-28% לאחר שהחברה דיווחה על רווחים גרועים מהצפוי.

מניות דיסני  עלו ב-3% לאחר סיום המסחר, אחרי שהחברה דיווחה על רווח מתואם של 1.07 דולר למניה ברבעון הפיסקאלי הרביעי שלה, לעומת ציפיות ל-95 סנט, ועל הכנסות של 19.1 מיליארד דולר, 60 מיליון דולר מעל התחזיות. 

21:30

המניות בוול סטריט ממשיכות להיסחר ברמות שיא לאחר דיווח ששתי הכלכלות הגדולות בעולם, סין וארה"ב, הסכימו להסיר מכסים קיימים, מהלך שהביא לתנועה עצומה החוצה מהאג"ח אל תוך המניות.

תשואת אג"ח ארה"ב ל-10 שנים רשמה את העלייה היומית התלולה ביותר מאז היום שלאחר בחירתו של טראמפ לנשיא, וזינקה מ-1.81% ל-1.95%. 

מדד דאו ג'ונס  מטפס קרוב ל-1% או ל-260 נקודות, עם עליות בולטות במניות קטרפילר  ובואינג . ה-S&P 500  מטפס בכ-0.5%, בהובלת עלייה של 1.3% במגזר הפיננסים. מגזרים נוספים שבולטים בעליות הם האנרגיה, ההייטק ושירותי התקשורת. מדד נאסד"ק  מטפס בכ-0.65%.

מניות בנק אוף אמריקה  רושמות עליות על רקע הזינוק בתשואות האג"ח. עליות נרשמות גם במניות סיטיגרופ  וג'יי.פי מורגן צ'ייס 

העליות במניית טבע  , שפרסמה היום דוחות, נחלשו והיא מתחזקת בכ-5%, לאחר שרשמה זינוקים של 11% מוקדם יותר.     

18:50

בורסות אירופה ננעלו בעליות, לאחר שנגעו בשיא של 4 שנים במהלך המסחר. מדד הדאקס הגרמני עלה ב-0.8%, הקאק ב-0.4% והפוטסי ב-0.14%. הליש"ט מאבדת 0.4% לאחר שהבנק הבריטי הותיר את הריבית ללא שינוי. 

מוקדם יותר היום הנציבות האירופית חתכה את תחזית הצמיחה בגוש האירו.

אופטימיות סחר נרשמת בשווקים על רקע הדיווח לפיו סין וארה"ב הסכימו שלא להעלות מכסים אחת על השנייה.

בוול סטריט המדדים עולים לשיא, כך מדד דאו ג'ונס מטפס ב-0.8% והנאסד"ק מטפס ב-0.65%.

17:30

מניית טבע  מזנקת ביותר מ-11% לאחר הדוחות במסגרתם החברה העלתה את התחזיות ל-2019, והציגה תזרים חזק לרבעון השלישי.

16:30

המסחר בניו יורק נפתח בעליות בהמשך לדיווח אופטימי סביב מתיחות הסחר שבין סין לארה"ב, ועל רקע נתונים חיוביים משוק התעסוקה. מדד הנאסד"ק עולה ב-0.5%, הדאו ג'ונס מטפס ב-6.

15:30

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט עולים בעד 0.6% על רקע הדיווח על כוונה הדדית של סין וארה"ב למנוע הטלת מכסים נוספת.

דרישות האבטלה הראשוניות בארה"ב בשבוע שהסתיים ב-2 לנובמבר ירדו לשפל של חודש - 211,000 תביעות, מדובר בירידה של 8,000 תביעות אל מתחת לתחזיות המוקדמות ל-215,000 דרישות.

קמטק דיווחה על תוצאות הרבעון השלישי של 2019, וצופה כי ההכנסות השנתיות ל-2019 יגיעו לשיא של כ- 133 מיליון דולר. הרווח הנקי, על בסיס GAAP, הסתכם ב-4.2 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא. הרווח הנקי, על בסיס Non-GAAP, הסתכם ב-5 מיליון דולר, או 13 סנט למניה, בדילול מלא. הכנסות הרבעון השלישי הסתכמו ב-32.5 מיליון דולר.

סיוה עקפ את התחזיות, כשסיימה את הרבעון השלישי עם צמיחה של 10% בהכנסות ל-23.5 מיליון דולר, ורווח מתואם של 22 סנט למניה.

תחזית אופטימית לגבי שוק הסחורות במוקד על מחיר הכסף. קרסטן מנקה, ראש תחום המחקר Next Generation, ביוליוס בר, צופה לכסף אפסייד של 12.5% וקובע מחיר יעד של 18.5 דולר לאונקיה בטווח של 3 חודשים ו-19.5 דולרים לאונקיה בטווח של 12 חודשים. מנקה מציין כי הפקטור המרכזי המשפיע על הכסף הוא הדולר האמריקאי. מי שצופה דולר חלש מציג תחזית שורית יותר על הכסף. לדבריו, ככל שההאטה הכלכלית לא תתפתח למשבר, הכסף צפוי לקבל תמיכה חיובית מהעניין של המשקיעים באופן חזק יותר מההשפעה השלילית של ירידה בביקוש התעשייתי.

14:30

הבנק המרכזי בבריטניה (BOE) החליט שלא לשנות את הריבית בכלכלה החמישית בגודלה בעולם. 35 יום לפני שהבריטים ילכו לקלפיות, הוועדה המוניטרית של הבנק, בהובלת הנגיד מרק קרני, הצביעה על הותרת הריבית על 0.75%. שבעה מתשעת חברי הוועדה הצביעו בעד ההחלטה, בעוד ששניים מהם הפתיעו את השווקים הפיננסיים והצביעו בעד הורדה בריבית. בתגובה ירדה הליש"ט ב-0.2% לרמה של 1.2828 דולר.  

12:40

המניות האירופיות נגעו בשיא של ארבע שנים לאחר הודעת סין על הסכמה הדדית עם ארה"ב על ביטול המכסים הנוספים שהוטלו במלחמת הסחר בין השתיים.

מדד סטוקס אירופה 600  מוסיף 0.45% ונסחר ברמה הגבוהה ביותר שלו מאז יולי 2015.

בורסות אסיה ננעלו היום במגמה מעורבת על רקע הדיווחים מוקדם יותר על עיכוב אפשרי בחתימת הסכם הסחר.

האיחוד האירופי חתך היום את תחזית הצמיחה שלו לגוש האירו, בנימוק שמתחים בחזית הסחר הגלובלית צפויים להכביד על האזור ולהגביל את ההתרחבות הכלכלית. ההזהרה מצדה של הזרוע המבצעת של האיחוד, הנציבות האירופית, מגיעה בתקופה שבה הבנק האירופי המרכזי החל בסבב תמריצים נוסף כדי לתמוך בצמיחה השברירית.

האי-ודאויות סביב הסחר כוללות את היחסים העתידיים בין בריטניה ובין האיחוד האירופי, על רקע הצורך בכינון יחסי סחר חדשים בין שני הצדדים לאחר הברקזיט; העדפות צרכנים חדשות בתעשיית הרכב ותנודתיות בסחר בין ארה"ב ובין סין. 

כתוצאה מכך חתכה הנציבות את התחזיות הכלכליות לגוש האירו ל-2019 ול-2020. האזור המונה 19 חברות צפוי לצמוח כעת בקצב של 1.1% השנה ושל 1.2% ב-2020. בתחזיות הקודמות במאי העריכה הנציבות צמיחה של 1.2% בגוש האירו ב-2019 ושל 1.5% ל-2020.   

ועדת המדיניות המוניטרית של הבנק אוף אינגלנד תחליט היום על הריבית בבריטניה. הציפיות הין להותרת הריבית על כנה לקראת הבחירות בבריטניה בדצמבר, לאחר השארת הריבית על כנה גם בספטמבר.

בגזרת הדוחות, מניית סימנס  מזנקת לאחר שהחברה דיווחה היום על הכנסות של 24.5 מיליארד אירו ברבעון הרביעי, עלייה של 8% לעומת התקופה המקבילה. מניית קומרצבנק  רושמת ירידות, לאחר שהבנק הגרמני דיווח על עלייה של 35% ברווח הנקי ברבעון השלישי.

מניית יוניקרדיט  האיטלקי מטפסת בכ-4.5%, לאחר שהבנק עמד עד כה בתחזיותיו השנתיות, לאחר שדיווח על רווח נקי של 1.1 מיליארד אירו ברבעון השלישי. מניית לופטהנזה  מזנקת לאחר שחברת התעופה עומדת אף היא בתחזית השנתית עם עלייה של 4% ברווח ברבעון השלישי, ל-1.15 מיליארד אירו.

מניית Arcelormittal  קופצת לאחר שיצרנית הפלדה הגדולה בעולם דיווחה על הפסד רבעוני שני ברציפות, אך היכתה את תחזיות הרווח.

חברת המדיה הגרמנית ProSiebenSat.1  דיווחה על צניחה ברווח ברבעון השלישי והזהירה מצניחה ברווחי הרבעון הרביעי.     

10:00

בורסות אירופה נפתחו הבוקר בעליות שערים לאחר דיווחים שלפיהם סין הודיעה כי שתי המעצמות הגדולות בעולם הסכימו לבטל המכסים הנוספים שהוטלו במסגרת מלחמת הסחר הנמשכת ביניהן. מדד סטוקס 600 טיפס ב0.4% עם עליות של יותר מ-1% במגזרי המשאבים הבסיסיים, הרכב הנסיעות והפנאי.

רוב המגזרים והבורסות נסחרים בטריטוריה החיובית. ירידות נרשמות במגזרי שירותי התשתיות והטלקום.

סין וארה"ב הסכימו באופן הדדי להוריד את המכסים שהטילו שתי המעצמות אחת על השנייה בשלבים, כך נמסר ממשרד המסחר הסיני. כתוצאה מההודעה החוזים העתידיים בבורסות ניו יורק קופצים. מדד הדאו ג'ונס  מוסיף כעת לערכו 136 נקודות.

נכון לעכשיו, גורמים אמריקאים טרם אישרו את הדיווח. אך במידה והדבר יאומת, זה יהיה צעד משמעותי בפיתרון משבר הסחר בין שתי המעצמות. 

07:00

בורסות אסיה נסחרות היום (ה') במגמה מעורבת ברקע הדיווחים על דחייה אפשרית בחתימת הסכם הסחר בין ארה"ב ובין סין. ירידות של 0.3% נרשמות בבורסת שנחאי, ועליות קלות נרשמות בשנזן.

מדד הנג סנג בהונג קונג מאבד יותר מ-0.3%, בהובלת מניית ענקית ההייטק טנסנט שמאבדת כ-2%. נטייה שלילית קלה נרשמת בטוקיו. מניות סופטבנק נופלות ביותר מ-2% לאחר שהקונגלומרט היפני דיווח אתמול על הפסד רבעוני ראשון זה 14 שנה. מניית טויוטה יורדת מעט לקראת פרסום הדוחות.

ירידה קלה נרשמת גם בקוריאה הדרומית, בהובלת מניית סמסונג אלקטרוניקס שמאבדת יותר מ-1%.

בורסת אוסטרליה מזנקת בכ-1%. לשכת הסטטיסטיקה במדינה דיווחה היום על עלייה של 9% במאזן מנוכה עונתיות של סחורות ושירותים בספטמבר, בהשוואה לחודש קודם.

המשקיעים עוקבים אחר תגובת השווקים לאחר שאמש דווח כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ונשיא סין שי ג'ינפינג עשויים של להיפגש לפני דצמבר לחתימה על הסכם. הפגישה בין השניים עשויה להידחות היות ששני הצדדים עדיין צריכים להחליט על התנאים ועל מקום המפגש.

ההתפתחויות הללו מתרחשות לאחר שהפורום לשיתוף פעולה אסיה-פסיפיק (APEC) ביטל את כנס הפסגה שלו בצ'ילה שתוכנן להיערך מאוחר יותר החודש, שבו היו אמורים שי וטראמפ להיפגש כדי לדון בחתימה על הסכם "שלב 1".

בורסות וול סטריט נסוגו מרמת השיא אמש על רקע המשך עונת הדוחות לרבעון השלישי של השנה. מדד הנאסד"ק איבד 0.3%, הדאו ג'ונס ו-S&P 500 ננעלו ללא שינוי מהותי.

עוד כתבות

הבורסה בתל אביב / צילום: Shutterstock

נעילה אדומה בת"א; מניית בית זיקוק אשדוד זינקה בכ-9%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.7% ות"א 90 איבד מערכו 0.9% ● התנודתיות בשקל נמשכת ● בלידר שוקי הון מעדיפים את האפיקים הצמודים בטווח קצר-בינוני בשוק האג"ח בישראל ● מטא פרסמה את תוצאותיה הכספיות והמניה צללה במסחר המאוחר ● בבלומברד אודייר חיוביים לגבי המניות אמריקאיות, בדגש על אנרגיה ושירותים ● עונת הדוחות בוול סטריט תופסת תאוצה: הערב יפרסמו דוחות אלפאבית ומיקרוסופט

רחפן Autel EVO 2 Enterprise / צילום: Reuters, Steve Marcus

אלפי רחפנים מתוצרת סין בדרך לצה"ל. אלו החששות

אלפי רחפנים תוצרת DJI ואוטל הסיניות נרכשו כדי למלא את השורות בצבא, לאחר ערב רב של דגמים שהגיעו מתרומות ואנשי מילואים ● למרות האיסור בארה"ב ובעוד שצבאות מערביים חוששים מריגול סיני, בצה"ל מבהירים: "נעשו התאמות כדי לשמור על ביטחון המידע"

חייל אוקראינה מכין כטב''מ פוסידון לשימוש / צילום: ap, Efrem Lukatsky

טילים במקום מטוסים: המדינה שקונה נשק ב-50 מיליארד דולר

בצל היקף השימוש בכטב"מים במלחמת רוסיה־אוקראינה, לטביה תספק לאוקראינה כטב"מים • צבא הפיליפינים קנה טילי שיוט מהודו בעלות של כ-375 מיליון דולר ● פולאריס משיקה אופנועי שלג צבאיים חדשים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות 

רכב של חברת מובילאיי / צילום: יח''צ

מוביליאיי הציגה דוחות מעורבים; החברה לא צופה שיפור מהותי בהמשך השנה

לאחר שפרסמה בתחילת השנה אזהרת רווח ושלחה את המניה ליום הגרוע בתולדותיה, מוביליאיי מציגה תוצאות מעורבות לרבעון הראשון של 2024 ● מובילאיי נמנעת מלפרסם תחזית לרבעון השני של השנה, אך נראה שהחברה לא צופה שיפור מהותי בשנת 2024 ● למרות אזהרת הרווח, האנליסטים עדיין אופטימיים לגבי ביצועי החברה

אייל בן סימון, מנכ''ל הפניקס / צילום: יחצ ענבל מרמרי

הכללים השתנו, עכשיו דרוש רוכש: האם הפניקס תהפוך לחברה ללא גרעין שליטה

הקרנות סנטרברידג' וגלטין פוינט, בעלות השליטה בהפניקס, סיכמו עם הרגולטור על מתווה למכירת רוב מניותיהן בתוך שנתיים שיהפוך את חברת הביטוח הגדולה בישראל לחברה ללא גרעין שליטה ● המשמעות: כוחם של היו"ר והמנכ"ל יתחזק עוד יותר

מה צפוי בדוחות מטא? / צילום: Shutterstock

מניית מטא התרסקה ב-15% למרות נתונים חזקים, ואלו הסיבות

מטא, שמנייתה עלתה בכ-45% מתחילת השנה, הכתה את התחזיות בתוצאותיה הכספיות, הן בשורת הרווח והן בשורת ההכנסות ● האנליסטים היו אופטימיים לגבי הדוחות הערב, אך התחזית שפרסמה החברה להמשך השנה אכזבה את המשקיעים

חשיפת הבעלים האמיתיים של חברה בע''מ בזמן גירושים / צילום: Shutterstock

העביר מניות לאחיו ללא תמורה, הגרושה תבעה מחצית. מה קבע ביהמ"ש?

האם מניות החברה שבבעלותו, שהעביר הבעל לאחיו במהלך הנישואים, נעשתה בתום-לב - או שמא מדובר בהעברה פיקטיבית לצורך הברחת החברה מאיזון המשאבים שנערך בין הבעל לאישה בעת הגירושים? בשאלה זאת דן בית המשפט לענייני משפחה בקריות במשך 12 שנה ● מה נפסק בסופו של דבר?

מייסדי Deci / צילום: יח''צ

דיווח: אנבידיה בדרך לרכוש חברה ישראלית נוספת

חברת הסטארט-אפ דסי (Deci AI), אחת משלוש החברות הישראליות המפתחות מודלים של שפה, הוקמה לפני ארבע שנים בלבד וגייסה עד כה 55 מיליון דולר ● אמש רכשה אנבידיה את ראן איי.איי (Run:AI) הישראלית, בכ-680 מיליון דולר

אוהלי המחאה הפרו־פלסטינית באוניברסיטת קולומביה / צילום: Reuters, Caitlin Ochs

הקמפוסים בארה"ב רותחים, ובישראל חוששים מגל חרמות

ההפגנות האנטישמיות והאנטי־ציוניות ברחבי הקמפוסים בארה"ב, ובראשן בקולומביה, הגיעו לשיא עם סגירת שערי האוניברסיטה שבלב מנהטן, וכבר עכשיו הן זולגות מעבר למדשאות והופכות לגל חרמות לא מוצהר על חוקרים ישראלים ● "הממשלה צריכה להתעורר לפני שייווצר פה נזק בלתי הפיך", אומרת פרופ' מלאת שמיר, סגנית נשיא אוניברסיטת ת"א לבינלאומיות

מדפי סופר. פתיחת שוק המזון ליבוא התקדמה חלקית / צילום: טלי בוגדנובסקי

פתיחת שוק המזון ליבוא: ההחלטה קודמה, אך הצלחתה חלקית בלבד

מדור "המוניטור", של גלובס והמרכז להעצמת האזרח, עוקב אחר ביצוע החלטות ממשלה משמעותיות, תוך בחינה מפורטת של יישום או היעדר יישום של סעיפי ההחלטה ● הפעם, בשיתוף המכון הישראלי לתכנון כלכלי: הגברת התחרות והסרת חסמי יבוא מזון

ריי דליו / צילום: Reuters, Thomas Mukoya

המשקיעים בקרן הגידור המפורסמת לא מרוצים ודורשים את הכסף

משקיעים בקרן של ריי דליו טוענים שהם מתוסכלים מהתשואות בשנים האחרונות ● רבים מהמשקיעים המוסדיים שהשקיעו סכומי כסף גדולים מושכים את כספם ● "יש לנו אכזבה לאורך תקופה ארוכה", מספרת אחת מהמשקיעות בקרן

חברת הייעוץ מקינזי / צילום: Shutterstock, T. Schneider

בגלל פרשת האופיואידים: מקינזי תחת חקירה פלילית בארה"ב

משרד המשפטים בארה"ב חוקר את העצות שנתנה מקינזי ליצרניות אוקסיקונטין ומוצרי אופיואידים אחרים

וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior

מסחר מסביב לשעון? בוול סטריט שוקלים שינוי קיצוני

בורסת ניו יורק שלחה סקר לסוחרים בנושא מפתיע במיוחד ● על פי דיווח בפייננשל טיימס, הבורסה בדקה מה דעתם על מסחר מסביב לשעון - 24/7, או 24 שעות בשבוע המסחר ● ומי מציע את זה כבר היום?

סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל גוגל / צילום: Associated Press, Tsering Topgyal

גוגל את היכתה את הציפיות ותחלק לראשונה דיבידנד; המניה מזנקת ב-13% במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו הרבה מעל הציפיות, 80 מיליארד דולר לעומת צפי של 78.6 מיליארד ● הרווח היה 1.89 דולר למניה, ב-20% מעל הצפי ● החברה תחלק לראשונה בתולדותיה דיבידנד ותבצע רכישה חוזרת של מניות

רצפת המסחר בבורסת וול סטריט / צילום: ap, Richard Drew

הבורסה האמריקאית בדרך למטה? זה מה שחושבים בבנקים הגדולים

הימים האחרונים בבורסה האמריקאית אופיינו בתנודתיות גבוהה - ירידות חדות שהתחלפו בעליות מרשימות ● בסיטיבנק, ג'יי. פי מורגן וגולדמן זאקס מספקים תחזיות סותרות לגבי ההמשך ● וגם: הסיבות לרכבת ההרים והכיוון של הבורסה בתל אביב

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Daniel Cole, Toby Melville)

״הטיסות יוצאות״, מכריז סונאק, ומוכן לגרש את המהגרים

מנהיג השמאל הקיצוני בצרפת "יודע את ההבדל בין יהודי לבין צלף של צה"ל" ● טראמפ מרשה לקונגרס לסייע לאוקראינה ● "הטיסות יוצאות", מכריז ראש ממשלת בריטניה, ומוכן לגרש מהגרים ● טסלה מאבדת את הדמוקרטים ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם

השופט איתן אורנשטיין / צילום: דוברות בתי המשפט

פסק הבורר של אורנשטיין בתיק גרטנר נגד גרטלר נחשף. כל הפרטים

מאבק משפטי בן 14 שנה בין האחים משה ומנדי גרטנר למיליארדר דן גרטלר הוכרע בפסק בוררות של השופט בדימוס איתן אורנשטיין ● לגלובס נודע כי 95% מהתביעה של האחים גרטנר נדחתה • ערב החג ביקש גרטלר לפסול את אורנשטיין מתפקידו כבורר בתיק, אך נדחה ● הטענות לתרמית ומצגי השווא שטענו האחים נדחו

אסדת הקידוח איתקה. בעיגול: יצחק תשובה / צילום: אתר החברה, שלומי יוסף

האם העסקה הזו תשנה את מומנטום המניה של יצחק תשובה?

החברה הבת של קבוצת דלק סיכמה על רכישת פעילות נפט וגז בים הצפוני, לפי שווי של קרוב למיליארד דולר, בדרך של מיזוג ● איתקה צופה כי בעקבות הרכישה תחלק דיבידנדים שמנים לבעלי המניות שלה בשנתיים הקרובות ● אז למה מניית החברה נופלת בבורסת לונדון?

הדולר מתחזק בחדות מול השקל

השקל נחלש בחדות מול המטבעות הזרים. אלו הסיבות

השקל נחלש בחדות הן מול הדולר והן מול האירו ● הכלכלנים הבכירים מסבירים כי מעבר למתיחות הגיאופוליטית מול איראן ולצד ההסלמה בצפון, גם גורמים בינלאומיים תורמים להיחלשות המטבע המקומי

וול סטריט / צילום: Unsplash, Chenyu Guan

נעילה מעורבת בוול סטריט; אנבידיה ירדה בכ-3%, טסלה זינקה ב-12%

הנאסד"ק עלה ב-0.2% ● אירופה ננעל בירידות קלות ● מדד הנג סנג עלה ב-2% ● בנק פיקטה: "שוק המניות בארה"ב תלוי ברווחי החברות הגדולות" ● יו"ר UBS: "הבנק אינו גדול מכדי ליפול" ● טסלה פספסה את התחזיות, אך המניה זינקה במסחר המאוחר; תאיץ השקת דגמים מוזלים • דריכות בשוק לקראת דוחות מטא לאחר הנעילה בוול סטריט • בנק אוף אמריקה ממליץ על שתיים מ"שבע המופלאות"