"בגיל העשרה היה לי חלום ללמוד פסיכולוגיה", עונה יעל בוימל, 36, מנהלת המגזר הדתי-חרדי בקוקה-קולה ישראל, כשאני שואלת במה הייתה עוסקת אלמלא הייתה מגיעה לתפקיד שאותו היא ממלאת היום. "זה משהו שינקתי בבית מילדות בתור בת למשפחה שעוסקת בתחום החינוכי והטיפולי", היא מסבירה. "אבא שלי עובד סוציאלי ומנהל מרכז גמילה, אמא שלי עוסקת בחינוך, ובאופן טבעי התחום הטיפולי תמיד דיבר אליי".

בעוד המסלול התעסוקתי של בוימל די יוצא דופן במגזר שממנו היא באה, המסלול האישי שעשתה הוא יותר מיינסטרימי בעולם החרדי. היא נולדה ומתגוררת בפתח תקווה, ומספרת שכשהייתה בת ארבע המשפחה יצאה לשליחות במקסיקו "אבי כיהן שם כרב ראשי בקהילה היהודית במקסיקו סיטי, וכשהייתי בת שמונה חזרנו לארץ. התחנכתי במוסדות לימוד חרדיים ובגיל 19 וחצי התחתנתי". כיום היא נשואה למולי ואם לארבעה בנים: רוני (15), איתמר (13), אלי (9) ואריאל (כחודש).

איך נראה היום־יום שלך?

"הבוקר שלי מתחיל ב-6:30. אני קמה ומארגנת את הילדים לבית ספר. חשוב לי שהבוקר יהיה רגוע ושהילדים ילכו לבית הספר עם חיוך ואנרגיות טובות. אני מגיעה לעבודה בין 8:30 ל-9:00, לסדר יום עמוס ומלא עניין. ניהול המגזר הוא תפקיד רוחבי המתייחס לכל המותגים בחברה ולכן האתגר גדול. מדובר במותגים גדולים ומובילים שיש להם השפעה רבה. זו זכות עצומה לצד אחריות גדולה כלפי הצרכנים שלנו. במהלך היום אני מקיימת פגישות פנימיות במגוון נושאים לקידום והוצאה לפועל של תוכניות ומהלכים שיווקיים ואסטרטגיים - אם זה מול התחומים השונים בשיווק, חברת המכירות או הספקים השונים שעובדים איתנו, משרדי הפרסום וחברות הקד"מ. כמובן שקיימים מגוון נושאים נוספים שעולים על סדר היום, שגם עליהם יש לתת מענה והתייחסות בצורה ממוקדת ומותאמת.

"בסוף כל יום, כשאני חוזרת הביתה, חשוב לי להקדיש זמן איכות להיות עם בעלי והילדים. במהלך השבוע העמוס אני משתדלת למצוא זמן גם לעצמי".

ספרי על אירוע אחד משמעותי בחייך.

"בגיל 20 וחצי, כשנה אחרי שהתחתנו, הפכנו להורים. האחריות הגדולה בהבאת חיים לעולם בגיל צעיר כל-כך הכניסה אותי לפרופורציות ושינתה לי תפיסות חיים. סדר היום השתנה בבת אחת, מה שהביא לנו שמחה עצומה לצד עדכון מסלול החיים".

מי האדם או האנשים שהשפיעו על חייך?

"ההורים שלי. אבא שלי הקים מרכז גמילה מהתמכרויות. הדרך להקמת המרכז לא הייתה סוגה בשושנים, אבל הוא לא ויתר והיום המקום הזה עוזר לעשרות אנשים ומציל חיים. אמא שלי, אשת חינוך בחסד עליון 40 שנה, חינכה אותנו ברגישות ובנחישות, והעובדה שמעולם לא ויתרה לנו השפיעה רבות על מה ומי שאני היום".

מהי המילה האהובה עלייך ?

"שבת - מקור האנרגיה לכל השבוע. מנוחת הנפש והגוף. זמן שבו אני מכבה את כל רעשי הרקע מסביב ומקדישה למשפחה".

ומהי המילה השנואה?

"קנאה - לקנאה יש כוח והשפעה הרסניים. היא מכלה כל חלקה טובה".

מה הדבר שלדעתך דחוף לתקן במדינה או בחברה הישראלית?

"האוכלוסייה בישראל הטרוגנית ומורכבת ממגזרים שונים ובתוכם קהילות שונות. הבעיה הכי גדולה בעיניי היא חוסר הסובלנות וחוסר היכולת שלנו לקבל את מי שחושב או מתנהג אחרת מאיתנו. חוסר סובלנות שגורם לאין-סוף מחלוקות ושנאת חינם..

"אם כולנו נעצור לרגע, נפתח את הסבלנות והסובלנות שלנו ונבין שיש לנו הרבה במשותף, נצליח לחיות באחדות זה עם זה ולא זה לצד זה".

מה את מאחלת לעצמך בעשר השנים הקרובות?

"בריאות, אושר ונחת מהמשפחה שלי. זה הדבר המשמעותי ביותר בחיים. בהיבט המקצועי - להגשים את עצמי ואת השאיפות והמטרות ששמתי לעצמי בטווח הקרוב והרחוק, תוך הרגשת סיפוק והנאה ממה שאני עושה. בהיבט החברתי - לעשות מהלכים שיגעו באנשים וישפיעו על המעגלים הקרובים ולבסוף ייצרו אימפקט של השפעה גם על המעגלים הרחוקים יותר".