עיריית תל-אביב מצאה דרך יצירתית להתמודד עם מסרים שלא הולמים את רוח העיר אך עולים בקנה-מידה אחד עם החוק: הבוקר (ד') העלתה העירייה פרסום על גבי לוחות אלקטרוניים המותקנים על מרפסת בניין העירייה, ובו המשפט: "רק את תחליטי מה לעשות עם הגוף שלך".

הפרסום מופיע מיד אחרי פרסום של עמותת אפרת, הקורא למנוע מנשים הפסקת הריון, תחת הסיסמה: "עבור כסף לא מפסיקים חיים". עמותת אפרת כידוע נלחמת נגד הפלות יזומות ומרבה לפרסם את המסרים שלה על סוגים שונים של שילוט חוצות.

הפרסום על גבי שילוט חוצות הוא זיכיון שניתן לזכיין פרטי, אשר משלם על כך לעירייה. כל עוד המסרים עולים בקנה אחד עם החוק, אפילו אם הם שנויים במחלוקת, לעירייה או לזכיין אין אפשרות לדרוש את הסרתם.

נציין כי הבחירה הסמלית להציב את הפרסום של עמותת אפרת על בניין עיריית תל-אביב גרר ביקורת רבה בעיר ותגובות נזעמות בדף הפייסבוק של העירייה, בין היתר של ארגוני נשים.

כאמור, בעיריית תל-אביב בחרו להתמודד עם המסרים בבעייתיים באופן יצירתי. ההתקשרות עם הזכיין מעניקה לעירייה זכות פרסום בכמות מסוימת, ובעירייה בחרו להציב את השלטים עם המסר ההפוך המדגיש את זכות האישה על גופה, בצמוד לשלטים המתיימרים להורות לה מה "נכון" לעשות. באופן כזה המסר הקשה ממותן מבלי להוריד את השלטים עצמם.

נזכיר כי רק לפני ימים ספורים, בעיצומה של מערכת הבחירות האחרונה, כשהועלו בתל-אביב שלטים בהם נראים בכירי חמס כורעים על ברכיהם בתנוחת כניעה, ראש העירייה רון חולדאי הורה להסיר את השלטים, בטענה כי הם מסיתים ולכן אינם חוקיים. במקרה הזה כאמור, למרות המסר הכה שנוי במחלוקת, לא הייתה לחולדאי אפשרות חוקית להתערב.

ראש עיריית תל-אביב, רון חולדאי, מסר בתגובה: "השלט של עמותת אפרת חוסה תחת חופש הביטוי, ואנו עומדים על זכותו של כל ארגון לבטא את עמדותיו, ככל שאלה עומדות בדרישות הדין. עם זאת, מצאנו לנכון גם להביע עמדה אחרת שבה מצדדים רבים מתושבי עירנו".