גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לעשות עסקאות בעזרת AI: הטכנולוגיה מסייעת להפוך עסקים מקוונים לנכסים מניבים

בתמיכת מערכות טכנולוגיה מתקדמות מבוססות נתונים - AI ,Big Data ו-Deep Learning, ניתן להוציא לפועל באופן מיטבי עסקאות לרכישת עסקים מקוונים ולהשביח אותם. גבי בר, מנכ"ל משותף חברת TCM, העוסקת בתחום ועומדת בפני הנפקה בבורסה האוסטרלית: "המערכות יודעת לספק מעין הנחת יסוד לגבי הביקוש או רמת הצמיחה החזויה של עסקים ברשת לאורך תקופה"

TCM מאתרים, מנהלים ומשביחים נכסים דיגיטליים מניבים / צילום: תומר פלוטין
TCM מאתרים, מנהלים ומשביחים נכסים דיגיטליים מניבים / צילום: תומר פלוטין

הכתבה בשיתוף TCM

לפני כשני עשורים זה נראה לנו עדיין כחיזיון רחוק, לא ממשי או מוחשי. לאט-לאט הוא הפך לנפוץ יותר, ובשנים האחרונות אנחנו עדים לשיטפון: זרם הקנייה דרך הרשת הולך ומתגבר עד שהוא למעשה מטיל צל על הקניונים ועל המרכזים המסחריים ה"מוחשיים", אלו שכולנו היינו רגילים לערוך בהם קניות במשך שנים. כבר ב-2018 דובר על זינוק מרשים בהיקפי הקניות של ישראלים דרך הרשת לסכום של כ-13 מיליארד שקל, וב-2019 הסתכם היקף הרכישות אונליין בכ-22 מיליארד שקל, בישראל לבדה. הסיבה לכך ברורה: אם אפשר לרכוש את אותו מוצר מהבית, ולא פעם אפילו למצוא אותו במחיר זול יותר - מדוע שנמשיך בקנייה המסורתית? העולם המקוון קורא לנו, לכולנו.

כיום אפשר לקנות ברשת כמעט הכל אפילו נכסים, ולא סתם נכסים, אלא נכסים דיגיטליים. במה מדובר? ברכישת חנויות מקוונות, שהן היום נכסים לכל דבר ועניין, קרי "נדל"ן דיגיטלי" - חנויות ועסקים וירטואליים שכל פעילותם העסקית מתבצעת ברשת האינטרנט, לעיתים לצד חנות פיזית ולעיתים גם ללא שיש חנות פיזית בכלל. בהיותם עסקים לכל דבר, הם גם נתפסים כנכסים שאפשר לקנות ולמכור כמו בכל עסקת מכר באשר היא.

גרף ריווחיות הנדל"ן הדיגיטלי לחודש מרץ 2020 / מקור: TCM

"ההקבלה של התחום הזה לעולמות הנדל"ן מתבקשת מאוד, כי המודל כאן הוא של רכישת עסק, בסופו של דבר", מסבירים בני הזוג שני וגבי בר, מייסדי חברת TCM - הפעילה בתחום מזה 8 שנים. "מדובר בעצם בעסקים בדיגיטל - ברשת, מעולם הסחר המקוון, שהפעילות שלהם מנותחת בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים, מנהלים אותם, משביחים אותם ולאחר מכן מוכרים אותם. כש הלקוחות שלנו הופכים שותפים לכל דבר בעסק הזה, כיוון שהם לוקחים חלק במימון עלויות הקנייה.

"זה תהליך מקביל לרכישת חנות שמוכרת מוצרים בקניון: חנות בקניון ניתן לנתח ע"י דוחות כספיים, קבלת ההחלטות על רכישה מבוססת על דוחות כספיים וניתוחי תנועה של קונים, רכישה של חנות אחת בקניון אחד מתוך כוונה להפוך לרשת ארצית ומכירת הרשת כמה שנים קדימה. לכן זה מזכיר מאוד את עולם הנדל"ן המניב. נכון, כאן לא מדובר בנכס דלא ניידי, אבל זהו אכן נכס - asset".

גבי ושני בר - המייסדים ומנכ"לים משותפים בחברת TCM - חברה טכנולוגיה מאתרת ומשביחה נכסים דיגיטלים / צילום: אורי כרמי 

 מודל קבלת החלטות מבוסס ביג דאטה

כיצד כל זה נעשה בפועל? הרי כל מי שמחליט לרכוש נכס - בין אם זה נכס נדל"ן "אמיתי" ובין אם מדובר בנכס דיגיטלי - צריך לוודא שמדובר בעסק מכניס, שהרכישה תהיה כדאית עבורו בטווח הארוך. כאן נכנסים לתמונה מערכות טכנולוגיה מבוססות נתונים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים: ביג דאטה ובינה מלאכותית (AI) - משמע מערכת החוקרת כמויות מידע גדולות ביותר על מנת להסיק מסקנות אשר היה נידרש צבא של אנליסטים להסיק אותם.. הביג דאטה הוא מושג כולל ליכולת לאגור, למיין ולצבור מצבורי נתונים בכמויות אדירות; הבינה המלאכותית, המערכת הלומדת, מושג המוכר לכולנו, משמשת בהקשר זה ללימוד הנתונים ולבניית שאילתות רלוונטיות יותר ככול שהמידע נגיש ועל בסיס אותם נתונים נעשית למידה עמוקה - Deep Learning לטובת הסקת מסקנות עסקיות חשובות לנו. המערכת משתמשת בטכניקות של Deep Learning מבוססות רשתות נוירונים כדי לדמות פעולות אנושיות כמו זיהוי תמונה, קיטלוג מוצרים ונישות וחיזוי ביקושים ומכירות.

גבי ושני בר בכנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה / צילום: תומר פלוטין

"קח לדוגמה את תהליך הרכישה שלנו - לכל אורכו אנו שואבים המון נתונים לגבי העסק המועמד לרכישה", מסביר גבי בר, "אנו סורקים עשרות מיליוני נקודות מידע על מיליוני מוצרים בזירות סחר, בנפח נתונים של טרהבייטים (1 טרה שווה לאלף ג'יגה - י.נ.). ברגע שאנחנו מקבלים גישה לנתוני החנות, אנחנו מתחילים בעזרת המערכת לשאוב ולבחון נתונים - מזהים אם מדובר בחנות שפונה לנישה מסוימת, אם ישנו מוצר מרכזי או כמה מוצרים חזקים, מהו הגידול במכירות של אותו מוצר, מהן מילות החיפוש הרלוונטיות לחנות או המוצרים שמחפשים בה יותר מכול, בכמה מלאי מחזיקה החנות, מה היקף המכירות ועוד ועוד. אלפי פרמטרים אשר מתנקזים לבסיס נתונים לצורך קבלת החלטות רכישה ותמחור הנכס.

בדיקת התאמתכם למסלולי הסחר של TCM והצטרפות היכנסו ללינק>>

"כשמתחיל להצטבר המידע הזה והנתונים נאספים, נכנס לתמונה רכיב ה-AI, המערכת הלומדת ומערכת הלמידה העמוקה. הן בעצם יושבות על הביג דאטה, מקבלות את הנתונים וכל הזמן לומדות את החנות. הן מבצעות שאילתות, לומדות, כאמור, מה אנשים מחפשים ואיך מתנהלת המכירה בכל שלב, ולפי זה יודעות לספק מעין הנחת יסוד לגבי הביקוש או רמת הצמיחה החזויה של החנות לאורך תקופה.

"יש פה המון נתונים והמון ניתוחי נתונים", ממשיך ומסביר גבי בר, ועל בסיס זה יושבים האנליסטים שלנו ומתעמקים בחנות הספציפית שאנחנו בוחנים. בסופו של דבר, כל הנתונים הללו מתורגמים לתוצאות המסייעות בתהליך קבלת ההחלטות. אין פה שימוש באינטואיציה, בתחושת בטן - אהבתי את העסק או לא אהבתי את העסק, אהבתי את המוצר לא אהבתי את המוצר. זהו תהליך מובנה, מבוסס נתונים וניתוחים, שבסופו של דבר מביא אותנו להחלטה - לרכוש או לא לרכוש את החנות". מנגנון זה גם מאפשר לנו לסרוק כבר היום עשרות נכסים בחודש ובהמשך מאות נכסים על מנת לא להחמיץ אף הזדמנות עיסקית.

ההתנהגות הצרכנית, שינוי ברכישות און ליין / מקור: Econsultancy & Marketing Week's COVID-19 Buisness Survey

כדי להמחיש את התהליך, הוא מספק דוגמה עכשווית: "אנחנו כמובן מקפידים לבחון ולרכוש נכסים בצמיחה. לאחרונה ניהלנו משא ומתן עם חנות אשר תומחרה ב-2.4 מיליון דולר, אבל המערכת שלנו על בסיס הנתונים בשילוב האנליסטים תמחרה את החנות ב-1.2 מיליון דולר.

לאחר הצגת הנתונים למוכר, העסקה נסגרה על 1.5 מיליון דולר. כל רוכש אחר אשר אינו בעל גישה למערכות הנתונים ואנליזה מקיפה היה רוכש את החנות במחיר גבוה על בסיס מחיר השוק והיה לכן משיג תשואה נמוכה יותר.

המעבר מרכישות פיזיות לרכישות און ליין / מקור: www.ipsos.com/en

"עם כל הידע הזה אנחנו נכנסים למשא ומתן, ואם מצליחים להתפשר רוכשים את הנכס - והלקוחות שלנו הופכים להיות הבעלים שלו. אנחנו מנהלים את הנכס AtoZ כולל כלל שרשרת האספקה, ניהול שרות הלקוחות, קידום, הרחבת זירות סחר, שילוב זירת סחר עצמאית השייכת ל-TCM ועוד. רוב פעילות הניהול נעשית במערכות אוטומציה כולל שימש בכלי בינה מלאכותית, כגון ניהול פרסום מחוץ לאמזון במערכת לומדת. אנחנו משביחים את הנכס ובסופו של דבר מוכרים אותו. ההשבחה נעשית בדרך כלל על ידי יעול פעילות העסק בעזרת המערכות שלנו, השקת מוצרים נוספים וגם כניסה לעוד עשרות זירות מסחר, כך שהמוצרים יכולים להימכר בעוד שווקים ברחבי העולם".

"הלקוחות שלנו, שלהם חלק באותה חנות, נהנים משני יתרונות: האחד - חלוקת רווחים שוטפת, מהפעילות של העסק; השני - רווח הון על המכירה. שוב, אם נקביל את זה לעולם הנדל"ן המסורתי, מדובר על רווח מהשכרת הנכס, ומרווח הון בסופו של תהליך על ההשבחה של הנכס".

שוק צומח עוד לפני הגעת הקורונה

לדברי גבי ושני בר, המשמשים מנכ"לים משותפים של חברת TCM, נדל"ן דיגיטלי בהחלט יכול להפוך לענף מעניין ומתפתח, ובדומה לערוצים מקוונים אחרים נמצא בנסיקה כלפי מעלה? "הביקושים עולים על ההיצע" - ובימי הסגר שבהם אנחנו נמצאים, הפוטנציאל רק הולך וצומח". לדוגמה, בארה"ב שיעור ההוצאה הממוצעת של רכישות מקוונות עלה במרץ ב-17% לעומת החודש הקודם; כמו כן, סכום ההוצאות השבועיות לרכישה ברשת של משקי הבית עלה ב-40% - מ-2.2 מיליארד דולר בפברואר ל-3.1 מיליארד במרץ, כך עולה ממחקר שנערך עבור בנק ההשקעות האמריקאי, William Blair.

צמיחת המסחר הדיגיטאלי ותחזית ל-2021 / מקור: Emarketer.com

"עוד לפני משבר הקורונה שוק ה-e-Commerce צמח בקצב גבוה", אומר גבי בר. "שיעורי הצמיחה עלו בהתמדה, משנה לשנה. השנה להערכתי הוא יגיע לסביבות 50% צמיחה, כי בסופו של דבר אנשים מבינים - למה לי ללכת לקניון? הסחר המקוון יהיה דומיננטי בכלכלה העולמית בשנים הבאות. גם אם הקורונה תיעלם, יישאר לאנשים איזשהו פחד, אפילו בתת-מודע, לגבי התקהלות. יהיה לזה אפקט. אני לא יודע לכמה זמן, וכמה הוא יהיה גדול - אבל יהיה לכך אפקט מורגש".

כחלק מהתנופה הזו, חברת TCM  נכנסה להליך הנפקה מלא - IPO ב-ASX, הבורסה לניירות ערך באוסטרליה. כשהכול מסביב נמצא באי-ודאות גדולה, מהלך שכזה הוא בעל משמעות רבה עוד יותר. בר מסביר את הרציונל מאחוריו: "זהו מהלך שמאפשר בעצם לאנשים לקחת חלק לא רק בנכסים הדיגיטליים או במסלולים שלנו, אלא ממש לקחת חלק בבעלות על החברה בתחום צומח".

בדיקת התאמתכם למסלולי הסחר של TCM והצטרפות היכנסו ללינק>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

** אין באמור כדי לתת מצג משפטי מכל סוג ועל המבצע עסקה לקבל יעוץ משפטי פרטני המתאים לצרכיו.

עוד כתבות

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

היזמים מכרו את הסטארט־אפ לחברה הלוהטת בעולם. כמה יקבלו העובדים?

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא, ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● אתמול החברה נרכשה רשמית ע"י אנבידיה בסכום המוערך בכ-720 מיליון דולר

טסלה ונטפליקס. תוצאות הפוכות ותזכורת / צילומים: Shutterstock

שתי ענקיות, תוצאות הפוכות ותזכורת לכלל החשוב של עונת הדוחות

טסלה פרסמה ביום שלישי בלילה דוח רבעוני מאכזב, אבל המניה זינקה בפתיחת המסחר ב־13% ● בשבוע שעבר קרה בדיוק ההפך לענקית טכנולוגיה אחרת, נטפליקס, שמנייתה צנחה למרות תוצאות חיוביות ● הסיבה: המלכות האמיתיות של עונת הדוחות הן התחזיות

חייל אוקראינה מכין כטב''מ פוסידון לשימוש / צילום: ap, Efrem Lukatsky

טילים במקום מטוסים: המדינה שקונה נשק ב-50 מיליארד דולר

בצל היקף השימוש בכטב"מים במלחמת רוסיה־אוקראינה, לטביה תספק לאוקראינה כטב"מים • צבא הפיליפינים קנה טילי שיוט מהודו בעלות של כ-375 מיליון דולר ● פולאריס משיקה אופנועי שלג צבאיים חדשים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות 

גיל שויד / צילום: כדיה לוי

צ'ק פוינט הציגה דוח חזק; אך התחזית מאכזבת

צ'ק פוינט עקפה את תחזיות האנליסטים בשורת הרווח וההכנסות ● החברה מפספסת את צפי האנליסטים לרבעון השני של השנה והמניה יורדת ● בחברה עדיין מחפשים מנכ"ל חדש שיחליף את גיל שויד

צילומים: שלומי יוסף, עמית שאבי (ידיעות אחרונות), עיבוד: גלובס

2,800 שקל לשעה, תיקים מתוקשרים ותיבת פנדורה: החיים החדשים של השופט שבמחלוקת

הדיל שהוביל למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב שב לאחרונה לרדוף את השופט בדימוס איתן אורנשטיין ● גלובס צולל לנבכי הקריירה החדשה שאימץ לעצמו כבורר–על, לחמ"ל שהקים כדי להתמודד עם ההקלטות המביכות ולשאלה המרחפת מעל לכל - איך תשפיע הפרשה על עתידו המקצועי?

סאטיה נאדלה, מנכ''ל ויו''ר מיקרוסופט / צילום: Associated Press, Mark Lennihan

מיקרוסופט עקפה את הציפיות; המניה מזנקת במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו 61.9, ב-19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ● הרווח למניה 2.94 דולר למניה, מעל הצפי ● המניה עולה ב-5% במסחר המאוחר

מטוס B-52 שנושא עליו את טילי המיקרו־גל / צילום: Reuters, Michael Clevenger / Courier Journal / USA TODAY NETWORK

חודר בונקרים ומשבית כורים גרעיניים, ללא פגיעות בנפש: הנשק האמריקאי שיכול לשנות את מאזן הכוחות מול איראן

הכתבה הזו הייתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס, ועל כן, אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● לפי חשיפת "דיילי מייל" הבריטי, ארה"ב פרסה בחשאי מערכת טילי מיקרו-גל, שהפעימות האלטקרו-מגנטיות שהם פולטים יכולים להשבית כל מכשיר אלקטרוני – כולל מתקני גרעין תת קרקעיים ● איך היא עובדת?

הדולר מתחזק בחדות מול השקל

הדולר בשיא של חמישה חודשים אל מול השקל. מהן הסיבות?

השקל נחלש בחדות הן מול הדולר והן מול האירו ● הכלכלנים הבכירים מסבירים כי מעבר למתיחות הגיאופוליטית מול איראן ולצד ההסלמה בצפון, גם גורמים בינלאומיים תורמים להיחלשות המטבע המקומי

פרופ' אוריאל אבולוף / צילום: יוסי זמיר

די לפוליטיקה של פחדים: המומחה שמסביר איך ניתן להתמודד עם השסעים בחברה הישראלית

פרופ' אוריאל אבולוף, מומחה לפוליטיקה של הפחד, משוכנע שהחברה הישראלית מונעת מחשש תמידי לגורלה - מה שתורם לשסע הפנימי בה גם היום ● "ברגע שמתעורר הפחד, אנו מתקשים לחשוב ולהושיט יד לאנשים אחרים מחוץ למעגל" ● בראיון לגלובס הוא מסביר איך ניתן לשנות זאת ומה המפתח להשבת האמון בינינו

מדפי סופר. פתיחת שוק המזון ליבוא התקדמה חלקית / צילום: טלי בוגדנובסקי

פתיחת שוק המזון ליבוא: ההחלטה קודמה, אך הצלחתה חלקית בלבד

מדור "המוניטור", של גלובס והמרכז להעצמת האזרח, עוקב אחר ביצוע החלטות ממשלה משמעותיות, תוך בחינה מפורטת של יישום או היעדר יישום של סעיפי ההחלטה ● הפעם, בשיתוף המכון הישראלי לתכנון כלכלי: הגברת התחרות והסרת חסמי יבוא מזון

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Daniel Cole, Toby Melville)

״הטיסות יוצאות״, מכריז סונאק, ומוכן לגרש את המהגרים

מנהיג השמאל הקיצוני בצרפת "יודע את ההבדל בין יהודי לבין צלף של צה"ל" ● טראמפ מרשה לקונגרס לסייע לאוקראינה ● "הטיסות יוצאות", מכריז ראש ממשלת בריטניה, ומוכן לגרש מהגרים ● טסלה מאבדת את הדמוקרטים ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם

צבי לנדו, מנכ''ל סולאראדג' / צילום: איל יצהר

מניית סולאראדג' הידרדרה לשפל של 5 שנים בעקבות תוצאות פושרות של המתחרה

דוחות אנפייז האמריקאית לימדו על התאוששות איטית מהצפוי בשוק הסולארי שבו פועלת החברה מישראל ● מניית סולאראדג' צנחה ב-41% מתחילת השנה

עלי רזא אסגארי, שהיה גנרל במשמרות המהפכה ועקבותיו נעלמו ב-2007 / צילום: ויקיפדיה

האיראנים טוענים: בכיר במשמרות המהפכה ערק לארה"ב. ומה הקשר הישראלי?

סוכנות הידיעות איראן אינטרנשיונל מדווחת כי עלי רזא אסגארי, בכיר לשעבר במשמרות המהפכה שעקבותיו נעלמו ב-2007, מתגורר בארה"ב תחת זהות בדויה ● אסגארי נחשב לדמות קרובה מאוד לראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה, עימאד מורנייה, שחוסל ב-2008 בסוריה

בארה"ב שואלים: איך "יהודים הם נבלים ומחבלי חמאס הם גיבורים"?

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה ● והפעם: איראן חותמת על שמונה הסכמים כלכליים וביטחוניים עם פקיסטן ● התקשורת בלבנון דנה בשאלה איך תיראה המדינה ביום שאחרי הלחימה ● והמחאות נגד ישראל בקמפוסים תופסות את הכותרות בארה"ב ● כותרות העיתונים בעולם

משרדי גוגל / צילום: Shutterstock

בדרך לשווי של שני טריליון דולר: זו המנצחת הגדולה של עונת הדוחות

גוגל הפתיעה לטובה בדוחות, מה שהוביל לזינוק חד בשווי המניה - החברה צפויה להגיע לשווי שוק של שני טריליון דולר, ולעקוף את אנבידיה ● בנוסף, החברה הכריזה לראשונה על חלוקת דיבידנד רבעוני ● "השוק פחד נורא מזה שגוגל תצטרך להגדיל את ההשקעה שלה ללא צמצום ממשי בהוצאות", אומר גורם בשוק

חברת הייעוץ מקינזי / צילום: Shutterstock, T. Schneider

בגלל פרשת האופיואידים: מקינזי תחת חקירה פלילית בארה"ב

משרד המשפטים בארה"ב חוקר את העצות שנתנה מקינזי ליצרניות אוקסיקונטין ומוצרי אופיואידים אחרים

מערכת הספיידר של רפאל / צילום: רפאל

הפגישה באתונה, החשש מטורקיה ומערכות ההגנה שיוון רוצה מישראל

מערכת ההגנה האווירית "ספיידר" של רפאל מספקת פתרונות הגנה אווירית בטווחים שונים, לרבות מל"טים וטילים בליסטיים לטווחים קצרים ● ההתעניינות מצידה של יוון במערכת הגיעה לאחר שארה"ב הודיעה לאתונה כי אושרה להם מכירת 40 מטוסי קרב מדגם F-35

ג'רום פאוול, יו''ר הפרדל ריזרב / צילום: ap, Andrew Harnik

כאב הראש של הפד רק גובר ובשווקים מיואשים

העלייה המחודשת של האינפלציה לא תאפשר לפד להוריד את הריבית ● היום יתפרסמו נתוני מדד ה-PCE החודשיים, אך אין מקום לתקווה רבה ● המטרה של הבנק המרכזי היא דואלית: לשמור על תעסוקה מקסימלית תוך הגעה ליציבות מחירים

ריי דליו / צילום: Reuters, Thomas Mukoya

המשקיעים בקרן הגידור המפורסמת לא מרוצים ודורשים את הכסף

משקיעים בקרן של ריי דליו טוענים שהם מתוסכלים מהתשואות בשנים האחרונות ● רבים מהמשקיעים המוסדיים שהשקיעו סכומי כסף גדולים מושכים את כספם ● "יש לנו אכזבה לאורך תקופה ארוכה", מספרת אחת מהמשקיעות בקרן

ישראל לשם וקרן כהן חזון / צילום: רמי זרנגר

"לידה אני תלמיד בכיתה א": העורך דין הבכיר והיזמת המצליחה חושפים את השותפות

20 שנה שישראל (רלי) לשם וקרן כהן חזון הולכים יחד, וחברת תורפז תעשיות שהקימו, שמפתחת ומייצרת תמציות טעם וריח, כבר שווה 1.7 מיליארד שקל וחולשת על 17 חברות ● הוא בעל אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בארץ אבל מרגיש לידה "כמו בכיתה א'" ● היא תעשיינית בנשמה אבל זוקפת לו הרבה מההצלחה ● זה ראיון זוגי ראשון