<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
מיתוג עסקי ואישי בניהול עסק / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מיתוג עסקי ואישי בניהול עסק / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

על חשיבות המיתוג העסקי והאישי בניהול עסק

אריאלה דניאלי מסבירה, כיצד יכולים בעלי עסקים בתחום ההסעדה למתג עצמם ובדרך זו לקדם את העסק. לדברי דניאלי, מרצה ויועצת לחדשנות, שמלווה ארגונים בבניית מוצרים ושירותים דיגיטליים, המיתוג העסקי מתחבר למיתוג האישי ועובדה זו מאפשרת לכם לספר את סיפור העסק שלכם ולייצר לו מובחנות לעומת עסקים אחרים.

 

הקורונה, שהעלתה את העיסוק באוכל בעשרות מונים, מהווה כר מצויין ונקודת פתיחה מוצלחת למיתוג שלכם. בהרצאתה דניאלי מביאה דוגמאות רבות לדרך לעשות זאת ברשתות החברתיות באופן יצירתי, בהתאם לחוזקות שלכם, לאופי העסק שלכם ולערכים שתרצו להעביר.

16.09.2020 |

כתבות נוספות:
Happy Hour - הרצאה בנושא "ניהול בתנאי אי וודאות"

ניהול בתנאי אי וודאות - טיפים להתמודדות עם המציאות העסקית המשתנה

שלושה מומחים; שלוש זוויות; שלושים דקות - רומינה מאיר, מנכ"ל חברת אגן-ארומה כימיקלים, שגית דותן, סמנכ"ל דיגיטל, חוויית לקוח ומכירות ב-max ואסף שמואלי, מומחה לשיימינג ומשברי רשת מסבירים איך לנהל את הפעילות העסקית בעת הנוכחית ולהימנע מסערות מיותרות

לצפייה בהרצאה>>

פרסום בדיגיטל / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום בדיגיטל - 2020

ההרצאה עוסקת בפרסום בדיגיטל ובעיקר ב-search marketing וב-social media marketing. בהרצאתו עבר אמיתי נחמד, סמנכ"ל הדיגיטל בפובליסיס מדיה ומרצה במרכז הבינתחומי בביה"ס ליזמות, על הנקודות הבאות: אילו כלים זמינים לנו לפרסום בדיגיטל (גוגל על שלל הפלטפורמות שלו, למשל, או פייסבוק), כיצד נמצא את קהל היעד שלנו, כיצד עובדות פלטפורמות הפרסום השונות, איך נמדוד אפקטיביות קמפיינים ואיך ננצל טרנדים במדיה לטובת העסק.

לצפייה בהרצאה>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר