גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אישור עסקת הפניקס-הלמן אלדובי: מה זה מלמד על מיזוג פסגות אלטשולר

האור הירוק מהממונה על רשות שוק ההון לאחת משתי עסקאות המיזוג הגדולות בענף הפיננסים, יביא לצמצום מספר השחקנים בפנסיה החדשה ובגמל • הוא גם מסמן שמספר השחקנים בשוק החיסכון לא קדוש

החלק הראשון בשינוי של מבנה שוק ניהול החיסכון של הציבור והשירותים הפיננסיים בישראל עבר בהצלחה את המשוכה האחרונה, בהמתנה למפץ הגדול יותר, של מיזוג פסגות למתחריו: הממונה על רשות שוק ההון, משה ברקת, נתן "אור ירוק" לרכישת הלמן-אלדובי על ידי קבוצת הפניקס, שמחזיקה בבית ההשקעות אקסלנס, והעסקה למיזוג בית ההשקעות, שנוסד ב-1995, לתוך קבוצת הביטוח הגדולה בישראל במונחי שווי שוק - תושלם ביום ראשון הקרוב.

בכך מגיע לסיומו מהלך שהתחיל בשלהי 2019, אז רצתה הפניקס לרכוש את הלמן-אלדובי גמל ופנסיה, ושהמשיך ב-2020 עם תחרות שבה השתתף גם אלטשולר שחם גמל ופנסיה, שלאחר מכן חתם על הסכם לרכישת בית ההשקעות פסגות בתמורה לכ-910 מיליון שקל.

האישור של ברקת היה האישור המהותי האחרון שהצדדים לעסקה היו צריכים לקבל כדי שיוכלו להשלימה, לאחר שניתן כבר אישור הממונה על התחרות, מיכל הלפרין, ותוך שחברת הדירוג מידרוג הודיעה כי לא תחול ירידה בדירוג האג"ח של בית ההשקעות הנרכש - דבר שמביא לכך שאין צורך בקבלת אישור מחזיקי האג"ח לעסקה.

היקף העסקה הוא 275 מיליון שקל, וכחלק ממנה נקבע כי עד לסוף מאי יימכרו עסקי הפנסיה החדשה של הלמן-אלדובי למיטב דש ב-45 מיליון שקל. כלומר, עלות הרכישה עבור הפניקס של נכסי גמל והשתלמות ושתי קרנות פנסיה ותיקות וקופה מרכזית לקצבה, שיישארו בידיה, תעמוד על סך 230 מיליון שקל, בניכוי ההכנסה ממיטב דש.

נציין כי העסקה מול מיטב דש נעשתה, בין השאר, משום שהממונה הבהיר להפניקס שלא תורשה להחזיק בקרן פנסיה ברירת מחדל. לפיכך, הפניקס תנהל את קרנות הפנסיה החדשות של הלמן-אלדובי בנפרד מהקרנות שלה, והיא תמכור אותן עד לסוף מאי (אחרת תאבד את מעמד הקרן ברירת מחדל).

השלמת העסקה ביום ראשון, שתביא לצמצום מספר השחקנים העצמאיים בשוק הפנסיה החדשה ל-8, תלויה עוד בקבלה הצפויה של אישורי הצדדים בדבר נכונות מצגים ושל תעודת המיזוג שתתקבל מרשם החברות. כשזה יקרה, תהפוך הלמן-אלדובי לחברה פרטית.

"מסיימים תקופה ארוכה בעצב"

מבחינת בעלי השליטה בהלמן-אלדובי, ובראשם המייסדים אורי אלדובי, שמכהן כיו"ר בית ההשקעות, ורוני הלמן, מדובר בסיומה של דרך עצמאית ארוכה, שכללה מיזוג עם הדס ארזים והצטרפות לבורסה דרך מיזוג עם השלד הבורסאי סוהו נדל"ן במחצית 2017.

לדברי אלדובי, "העסקה שהושלמה היום, ותיכנס לתוקפה בשבוע הבא, משקפת להלמן-אלדובי שווי של 275 מיליון שקל - כמעט מכפול משוויו כשהפך לציבורי". הוא הוסיף כי "אנחנו מסיימים תקופה ארוכה בעצב, אבל גם בסיפוק ובגאווה גדולה על שורה של מהלכים שהובלנו. בכלל זה, הקמת קרן הפנסיה הפרטית הראשונה בישראל, התחרות הצרכנית שחוללנו עם פנסיית ברירת המחדל, תחום ההשקעות האלטרנטיביות המתקדמות ועוד".

המכירה של בית ההשקעות, המנוהל על ידי רמי דרור, לוותה במאבקים בין בעלי מניות מיעוט לבעלי מניות שליטה בהלמן-אלדובי. עם הנהנים מהשלמת העסקה נמנה גם בית ההשקעות אי.בי.אי, שמחזיק בכשליש ממניות הלמן-אלדובי, שאותן קיבל כשמיזג את פעילות הגמל וההשתלמות שלו לזו של הלמן-אלדובי.

על רקע זה אי.בי.אי הודיע כי בכוונתו "לנצל הפסדים לצורכי מס שלא חושבו בגינם מסים נדחים, כך שסך הרווח לאחר מסים מהעסקה צפוי לעמוד על כ-38 מיליון שקל". ככל שזה יקרה כמתוכנן, הרי שיהיה מדובר בתוספת רווח נאה לאי.בי.אי, שבשלושת הרבעונים הראשונים של 2020 רשם רווח נקי של כ-49 מיליון שקל, לאחר שבכל 2019 רשם רווח נקי של כ-66 מיליון שקל.

מבחינת הפניקס, המנוהלת על ידי אייל בן סימון, מדובר במימוש התוכנית האסטרטגית, שכוללת גידול בנכסים המנוהלים על ידי החברה, בדגש על תחומים שבהם אין ריתוקי הון גבוהים במיוחד. במסגרת זו הפניקס, שנמצאת בשליטת קרנות ההשקעה הזרות סנטרברידג' וגלטין פוינט, צפויה להמשיך ולהתחרות על רכישת פעילויות נוספות.

בהקשר זה נשמע שמה של הפניקס, ושל אקסלנס שבבעלותה, יחד עם שמותיהם של גופים רבים נוספים, ובכללם אי.בי.אי, שמחזיק עתה בנזילות לא זניחה עבורו, מיטב דש, סיגמא, הראל פיננסים, מור בית השקעות ואחרים, העשויים להתחרות על חלקים מפסגות. זאת, משום שאלטשולר שחם גמל ופנסיה בעיקר מעוניינת לרכוש את פעילויות החיסכון לטווח ארוך של פסגות, כך שפעילויות ניהול קרנות הנאמנות ופסגות ני"ע (שדרכה מחזיק פסגות בתיקים המנוהלים ובחבר הבורסה והברוקראז') אמורות להימכר לצד שלישי. בימים אלה מתקיימים מגעים רבים בשוק בין אייפקס ואלטשולר שחם לבין רוכשים פוטנציאליים על שתי הפעילויות האלה.

לא חושש מאיבוד שחקן שאינו מהותי לתחרות 

גם השלמתה של עסקת פסגות תלויה בקבלת אישורים מהרגולטורים, כשהיא נחשבת למהותית יותר עבור השוק. האישורים של ברקת ושל הלפרין לעסקת הפניקס-הלמן-אלדובי אינם מבטיחים דבר לגבי האישורים לעסקת אלטשולר שחם-פסגות, אבל ייתכן שזה מסמן כי הרגולטור לא חושש מדי מאיבוד שחקן שאינו מהותי לתחרות בשווקים מסוימים.

כמו כן, מהאמירה של ברקת כי אינו מוכן שחברת ביטוח תחזיק בקרן פנסיה שנבחרה כברירת מחדל לציבור כולו, תוך אישור בליעתה על ידי בית השקעות אחר שפעיל בשוק הפנסיה ברירת מחדל, מתברר כי הוא מוכן ללכת על מכירתה של פעילות כלשהי כדי לאשר עסקה גדולה יותר.

מה זה אומר? אולי זה מבשר על כך שעסקת אלטשולר שחם תאושר בתנאים כמו מכירת חלק מעסקי הגמל (בדגש על גמל להשקעה) או ההשתלמות, שיצטרכו להימכר לפני מיזוג. מבחינת הלפרין, דבר מעין זה קרה במיזוגים פיננסיים קודמים, כמו מכירת תיק האשראי ליהלומנים של אגוד לפני מיזוגו לבנק מזרחי טפחות, או מכירת תיק אשראי לרשויות מקומיות של בנק מוניציפל (בעבר דקסיה) לפני אישור מיזוגו לתוך בנק מרכנתיל דיסקונט.

גם בעבר היותר רחוק היו דוגמאות שכאלה - למשל, בעת מיזוג מיטב ודש, אז הוכרח בית ההשקעות הממוזג למכור את חברת תעודות הסל מבט.

מיטב דש: גיוון, פינטק ורכישות

בית ההשקעות מיטב דש יקבל בקרוב תוספת נכסים של 4.3 מיליארד שקל לקרנות הפנסיה החדשות שהוא מנהל, כשירכוש מהפניקס את קרנות הלמן אלדובי. בעקבות זאת ינהל מיטב 19.4 מיליארד שקל בתחום הפנסיה החדשה, ויחזיק בנתח של 4% משוק זה.

מבחינת מיטב דש, שרשם ב-2020 הצלחות בניהול ההשקעות, יהיה מדובר בהמשך צמיחה בפעילות שוק הפנסיה דרך רכישות ממתחרים. הפעם הקודמת הייתה בתחילת 2017, עם מיזוג פעילויות החיסכון לטווח ארוך של חברת הביטוח איילון, עבור 20% ממניות חברת הגמל והפנסיה של מיטב דש.

מיטב דש לא מגביל את הרכישות לתחום החיסכון לטווח ארוך, ואלו רק שניים מהמיזוגים שיצרו את בית ההשקעות, שבניהול אילן רביב ובשליטת צבי סטפק, בנו אבנר ואלי ברקת, אשר שונה מאוד מרבים ממתחריו.

למרות שהפעם מדובר בהתרחבות בתחום ליבה "מסורתי" (הגם שהפנסיה היא תחום חדש עבור בתי ההשקעות, ובקרוב רק שניים מהם ימשיכו לפעול בו), בית ההשקעות נקט במודע ובמכוון אסטרטגיה של פיזור וגיוון בשלל תחומים, כולל אשראי ופינטק. לפני כחצי שנה החברה הבת פנינסולה - שמיטב דש רכש את השליטה בה בהדרגה בשנים האחרונות - רכשה את תיק האשראי ליהלומנים של אגוד. גם אז זו הייתה עסקה נלווית למיזוג גדול יותר, של אגוד למזרחי טפחות.

מיטב דש צמח מרכישות ומיזוגים אולי יותר מכל אחד אחר בשוק. זאת דרך רכישת קופות ישיר, פעילות גאון, מילניום ותכלית, כשהשיא היה במיזוג דש איפקס למיטב. היו עוד כמה עסקאות ולעתים גם פחות מוצלחות, למשל הרכישה עבור סכום לא מהותי של חברת eLoan שלא התרוממה, הגם שהיא הבסיס לפעילות האשראי הקמעוני - מיטב דש הלוואות.

הגישה במיטב דש היא שהוא לא בית השקעות בלבד, אלא חברה פיננסית שפועלת גם בתחום ניהול נכסי ציבור. כיום הדרך הזו כבר לא ייחודית למיטב דש. זה גם אומר שלא מן הנמנע שמיטב דש מחכים לראות מה עוד יהיה בעסקאות פירוק פסגות, והאם הם יוכלו להשתלב ברכישת נתחים ממנו. שם הם ממש לא לבד, כשגם אי.בי.אי, מור, סיגמא, כלל ביטוח, הראל, והפניקס-אקסלנס, מוזכרים לא אחת כרוכשים פוטנציאליים של הפעילויות שאלטשולר שחם גמל לא רוצה לרכוש מאייפקס.

2020 היטיבה עם מיטב דש, החל מרווח חד-פעמי מהשקעה מוצלחת במיוחד: בליקווידיטי, אשר תתרום 72 מיליון שקל לרווחי הרבעון הרביעי (בעקבות השקעה של ספארק קפיטל ושל מיצובישי), ושעדיין שומרת על פוטנציאל השבחה ניכר. לצד זאת יש למיטב דש עוד השקעות אלטרנטיביות, כגון פאגאיה (קרן לאשראי צרכני בארה"ב), לוטוס (אשראי לנדל"ן באירלנד) ורייגו (קרן להלוואות מגובות נדל"ן בארה"ב).

באמצע ינואר 2021 שב מיטב דש להיסחר מעל לרף שווי של מיליארד שקל לאחר שנים שנסחר למטה מכך - למעשה מאז יולי 2017, בימים שלפני כישלון עסקת מכירתו ל-XIO. כיום נסחר מיטב דש לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל, כאשר שווי השיא שלו היה בסוף 2016 ותחילת 2017, כאשר בשיא משבר הקורונה, במרץ אשתקד, מיטב דש היה שווה פחות מ-570 מיליון שקל. 

עוד כתבות

עומר אלפרן, מנהל השקעות ושותף בחברת רובי קפיטל / צילום: דין אהרוני רולנד

"עד עכשיו יזמי נדל"ן לא יצאו עם פרויקטים שכבר מוכנים, מכאן נראה מבול"

חברת המימון החוץ־בנקאי רובי קפיטל משיקה קרן השקעות שנייה, במטרה לגייס חצי מיליארד שקל לפחות ● עומר אלפרן, מנהל השקעות ראשי ושותף בחברה: "בקרוב הרבה מאוד יזמים בתחום ההתחדשות העירונית יוציאו הרבה מאוד פרויקטים לשוק"

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי / צילום: Associated Press

איראן מודיעה שתבחן מחדש את מדיניות הגרעין - ומאיימת: "אל תעזו לתקוף"

מחשש לתקיפה? ספינה איראנית עזבה את חופי תימן ● דיווח: ביידן אישר לישראל לפעול קרקעית ברפיח - תמורת צמצום התקיפה באיראן ● שר החוץ האיראני נחת בניו יורק • מנהיגי הארגון הכלכלי הבינלאומי (G7) גינו את המתקפה האיראנית על ישראל • במהלך הלילה והבוקר נשמעו אזעקות באזור מטולה • האיחוד האירופי צפוי להטיל סנקציות על איראן • עדכונים שוטפים 

ייפוי-כוח מתמשך. זה ההליך שיחליף אותו / אילוסטרציה: Shutterstock, REDPIXEL.PL

חקיקה חדשה: תומך החלטות לקשיש או בעל מוגבלות - במקום אפוטרופוס

השבוע נחקק המוסד של "תומך החלטות" ● מה זה אומר, מה ההבדל בין התומך לבין אפוטרופוס, ולמה בעצם צריך מינוי פורמלי מבית המשפט רק כדי לסייע לאדם קשיש או מוגבל?

יירוטים באשקלון מהתקיפה האיראנית / צילום: Reuters, Amir Cohen

המתקפה האיראנית ייקרה את עלויות גיוס החוב של ישראל

בתחילת החודש עמדה התשואה על אג"ח ממשלתי של ישראל לתקופה של עשר שנים על 140 נקודות אחוז מעל התשואה של אג"ח אמריקאי מקביל ● בעקבות ההתלקחות, זינקה התשואה על אגרות החוב של ישראל לפער של כ-180 נקודות בסיס מעל ארה"ב ● בהמשך השבוע נרגעה מעט ה"הסלמה" בתשואות האג"ח הישראלי

בנייה חדשה. האם ההצעה תשפיע על המחסור בפועלי בניין? / צילום: טלי בוגדנובסקי

הממשלה מתכננת: הבאת עובדים זרים לישראל ישירות ולא דרך חברות כוח אדם. לא כולם מרוצים

הממשלה דנה באופן מפתיע בסעיף שלא היה על סדר יומה שיכול להקל על הבאת פועלי בניין מחו"ל לארץ ● לפי ההצעה, קבלנים יוכלו להביא עובדים מחו"ל באופן זמני בהעסקה ישירה על ידם, בכפוף להבאת מינימום של 50 עובדים על ידי אותו מעסיק ● שר הבינוי והשיכון: "מייתרת את המשרד מכלל הליכי קבלת החלטות"

וול סטריט / צילום: Shutterstock

נעילה אדומה בוול סטריט; מחירי הנפט צללו בכ-3%

הנאסד"ק ירד ב-1.2% ● מדד הקאק עלה ב-0.6% ● ירידה במדד המחירים לצרכן בבריטניה, אך מעל הצפי ● יצרנית השבבים ההולנדית ASML יורדת ב-5% ●  ג'יי.פי. מורגן: "היסטורית, רכישת זהב לא מצדיקה את הסיכון" • מיקרוסופט תשקיע 1.5 מיליארד דולר בחברת ה-AI מאיחוד האמירויות • יו"ר הפד מודה: "אין התקדמות במאבק באינפלציה"

עלות היירוט של ישראל של כמחצית מהמטח האיראני בסוף השבוע נאמדת ב-2.1 מיליארד שקל / צילום: Reuters, IMAGO/Bashar Taleb\ apaimages

הטקטיקה של רוסיה נגד אוקראינה ובעיית המיירטים שיכולה להגיע גם לישראל

המתקפה של איראן על ישראל מצביעה על הביקוש הגובר למיירטים ואת ההמתנה הארוכה עד להשגתם ● "אין ספק שהעומס על מלאי התחמושת עומד להיות בעיה, עבור כולם", אומר טום קראקו, מנהל צוות חשיבה אמריקאי בפרויקט הגנה מפני טילים במרכז למחקרים אסטרטגיים ובינלאומיים

מטוס אל על / צילום: דני שדה

פעם בחצי שנה זה קורה: איך יראה היום שאחרי עדכון מדדי הבורסה?

השבוע תפרסם הבורסה את עדכוני המדדים שלה ולפי הערכות יצטרפו למדד 125 היוקרתי אל על ואלקטריון ● בפעם הקודמת ששתיהן נכנסו למדד אחרי זינוק חד במניות שלהן, הן צנחו בחדות ● "כך זה עובד בכל העולם", מסבירים בבורסה. אבל ספק אם ההיסטוריה תחזור על עצמה

הבורסה בפרנקפורט, השבוע / צילום: Reuters

עליות באירופה; מגמה דומה בחוזים העתידיים בארה"ב

הדאקס עולה ב-0.1% ● הניקיי עלה ב-0.3% ● החוזים העתידיים בארה"ב נסחרים במגמה חיובית ● בגוגל פיטרו כ-30 עובדים שמחאו נגד מתן שירותים של החברה לישראל ● בבלקרוק אופטימיים לגבי עונת הדוחות בארה"ב ומעריכים צמיחה ברווחיות גם מחוץ לסקטור הטכנולוגיה

מירב בן ארי, יש עתיד טוויטר, 23.5.21 / צילום: שלומי יוסף

האם הרקע המקצועי של המפכ"ל המיועד של בן גביר חריג ביחס למקובל?

האם הרקע המקצועי של המפכ"ל המיועד אבשלום פלד הוא חריג? צללנו להיסטוריה ● המשרוקית של גלובס

מארק קיובן / צילום: ap, Mark Schiefelbein

המיליארדר שהתחיל כמוכר שקיות אשפה חושף כמה מסים שילם ואומר: "אני שמח"

"אני משלם את מה שאני צריך. ארה"ב עשתה הרבה בשבילי, ואני גאה להחזיר לה במסים כל שנה", אומר המיליארדר מארק קיובן, שצפוי שלם מס של 275.9 מיליון דולר על הרווחים שלו ב-2023

בית הנבחרים בוושינגטון / צילום: ap, Jacquelyn Martin

"להשתמש בישראל כדי לדחוף את אוקראינה אל גרונו של העם האמריקאי"

זה מה שאומר ציר בית נבחרים הימני הקיצוני בארה"ב על תכסיס פרלמנטרי שנועד לאפשר סיוע צבאי לאוקראינה, לישראל ולטייוואן ● במקביל, הימין שוקל להדיח את יו"ר בית נבחרים על נכונותו להתפשר ● "הם רוצים שהעולם יעלה בלהבות", אומר ציר דמוקרטי

קיבוץ כפר עזה. עלות שיקום הנזק מוערכת ביותר מ־5 מיליארד שקל / צילום: Reuters, RONEN ZVULUN

יותר מ־5 מיליארד שקל: ממדי הנזק בעוטף עזה נחשפים

נזקים ביישובי העוטף, שמוערכים במיליארדי שקלים, נחשפו בהצעת המחליטים של הממשלה שאושרה היום ● מספר דורשי העבודה זינק, והפגיעה בחקלאות מוערכת במאות מיליונים ●  שיקום הבתים טרם החל בשלב זה

טיל איראני ליד ים המלח, ששוגר לעבר ישראל ויורט / צילום: Reuters, ALON BEN MORDECHAI

איראן אוזרת אומץ ולוקחת הימור מסוכן בעימות גלוי מול ישראל

ההתקפה של טהראן על ישראל סימנה שינוי אסטרטגי בעימות בין המדינות ●  מלחמת הצללים הפכה לעימות ישיר, ולא ברור עדיין מה יהיה הצעד הבא ● ברקע, הלחץ על איראן להוכיח כי היא מובילה את 'ציר ההתנגדות' מתגבר

ספר יעדי הממשלה: איך להתחמק מכישלונות קודמים ולשחק בנתונים / איורים: גיל ג'יבלי

ספר יעדי הממשלה: איך להתחמק מכישלונות קודמים ולשחק בנתונים

הממשלה פרסמה את יעדיה השנתיים לשנת 2024, אך הפירוט הארוך כולל אינספור דוגמאות להתחמקות מהצגת יעדים קודמים, שינויי מתודולוגיה חשודים, מניפולציות במספרים או תוכניות לא ריאליות

רונית אשל, לירון ישראלי ושי כהן, בשיחה עם גלית חתן, גלובס / צילום: כדיה לוי

המומחים שקוראים: יש להגדיר יעדי ייצור בחקלאות כדי להפחית את התלות ביבוא

במסגרת כנס ביטחון המזון של גלובס ותנובה, התקיים פאנל מומחים בנושא פתרונות הביטחון התזונתי הלאומי ● "אנחנו חייבים גם לתמוך בייצור מקומי בצורה הרבה יותר משמעותית, לרבות תמיכה ישירה בחקלאים ובתעשיינים", קרא שי כהן, מנהל החדשנות של תנובה

אילוסטרציה: shutterstock

החשש מחלחל לשווקים: פרמיית הסיכון של ישראל בשיא של 11 שנים, ומרווחי האג"ח ממשיכים להתרחב

מדד ה-CDS הישראלי, המגלם את עלות הסיכון שמדינת ישראל לא תצליח לשלם את חובותיה, עלה ב-18% בשבוע האחרון ● במקביל, המרווחים של איגרות החוב הדולריות של ישראל מול ארה"ב קופצים

מסורק תת קרקעי ועד רחפנים: הכירו את 10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2024

גלובס בוחר את הסטארט-אפים המבטיחים של ישראל השנה ה-18 ברציפות: חברות הייטק הצומחות והמסקרנות ביותר, אלה שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, ונמצאות על המסלול הבטוח להנפקה ● הרשימה מתבססת על בחירות של קרוב ל-70 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בהייטק הישראלי ● החשיפה המלאה

נשיא ארה''ב, ג'ו ביידן / צילום: Associated Press, Jacquelyn Martin

ביידן בקריאה לקונגרס במאמר מיוחד: "לאשר בדחיפות את הסיוע הביטחוני לישראל ולאוקראינה"

הנשיא האמריקני הבהיר: "זה לא הזמן לנטוש את ידידותינו, לא מתקבל על הדעת שנעמוד מנגד" • על המתקפה האיראנית אמר ביידן: "איראן רוצה למחוק את המדינה היהודית היחידה מעל המפה" • עוד הזהיר הנשיא: "ארה"ב עלולה להיגרר למלחמה, אסור שנניח להגנה של ישראל להיחלש"

כטב''ם מדגם שאהד 136 מוצג בטהרן / צילום: Reuters, Morteza Nikoubazl

רשת הברחות מתוחכמת: איך המערב ינצח את הכטב"מים האיראניים?

בעקבות המתקפה על ישראל, בארה"ב מתכננים עיצומים חדשים על תוכנית כלי הטיס הבלתי מאוישים של איראן ● באירופה מצטרפים למהלך על מנת להיאבק בהתחמשות של מוסקבה דרך טהרן ולמנוע הסלמה במזרח התיכון ● לצעדים אלו תהיה משמעות, לפי מומחים, אך לא גדולה. הסיבה: סין ורוסיה