גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פיקטיבי וללא אישור: הוגשה בקשה לצו מניעה נגד ההסכם עם משה חוגג

במסגרת ההסכם בעלי בית"ר ירושלים יהפוך לבעל השליטה בקמן קפיטל במקום יואל יוגב, והחברה שאליה ייצק פעילות במטבעות דיגיטליים, תנפיק מניות ליוגב בתמורה לחוב של מיליונים • הדח"צית לידר ירין: "כל מה שעומד לנגד עיני בעל השליטה הוא טובתו. הדיווח לבורסה שגוי" • קמן קפיטל: העסקה קיבלה את כלל האישורים המתחייבים כחוק

משה חוגג / צילום: יונתן בלום
משה חוגג / צילום: יונתן בלום

רו"ח לידר ירין, דירקטורית חיצונית (דח"צית) בשלד הבורסאי קמן קפיטל , פנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לצו מניעה דחוף שימנע מהאסיפה הכללית של החברה הצפויה להתכנס באוגוסט לאשר את העסקה עם משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, המחזיק מניות מיעוט בחברה. זאת, בהמשך לתביעה העיקרית שהגישה בסוף חודש מאי השנה.

בשיחה עם גלובס מדברת ירין על התנהלות קמן קפיטל, השלד הבורסאי שאליו חוגג מתכנן לצקת את פעילות המטבעות הדיגיטליים שלו, ומדוע היא פועלת למנוע את אישור העסקה.

לפי ההסכם שאושר באפריל בדירקטוריון החברה ומתוכנן לעלות לאישור האסיפה הכללית, חוגג ישקיע 15.9 מיליון שקל בחברה בשתי פעימות כנגד הקצאה של 53 מיליון מניות. בכך יהפוך לבעל השליטה עם 70% מהמניות במקום יואל יוגב.

במקביל להסכם עם חוגג, מבקשת החברה לאשר הקצאת 11 מיליון מניות ל"צדדים שלישיים שאינם בעלי עניין" תמורת השקעה של 11 מיליון שקל. לצד זאת, אם לא יאותרו משקיעים בתוך 10 ימים, יוגב ישקיע את התמורה ויחזיק במניות.

בנוסף, החברה תקצה ליוגב 2.5 מיליון מניות תמורת ויתור על חוב כלפיו בסכום של 2.5 מיליון שקל. הקצאת המניות תדלל את החזקות הציבור מ-30% ל-3%. בטרם אושרו העסקאות באסיפה הכללית, חוגג מונה למנכ"ל משותף בחברה עם יוגב.
להשקעה, אם תאושר, צפויים להצטרף משקיעים בעלי שם - מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר ציון קינן , מנכ"ל הפניקס ושיכון ובינוי לשעבר איל לפידות ועורך הדין הבכיר צבי אגמון.

הצגה פיקטיבית

בבקשה של רו"ח ירין, שהוגשה באמצעות עורכי הדין זיו עירוני וטטיאנה חיטריק, נטען כי נעשה ניסיון לאשר עסקה חריגה ללא בדיקת שוויה וללא קבלת מידע אלמנטרי, כגון גובה החוב לבעל השליטה, שלגביו יש מחלוקת.

עוד נטען כי הצגת העסקאות כנפרדות היא פיקטיבית, וכי הן לא קיבלו את האישורים הנדרשים. כן נטען כי הדיווח לבורסה על כך שהדירקטוריון אישר את ההסכם היה שגוי, וכי הדירקטורים הבלתי תלויים שמונו פעלו כחותמת גומי של בעל השליטה.

ירין מבקשת צו שיחייב את קמן קפיטל לחשוף שורת מסמכים שלעמדתה נדרשים לצורך אישור העסקה, שבהם קיימת הערכת שווי הכוללת את הכדאיות הכלכלית של העסקה וסבירות המחיר. עוד נטען בבקשה כי ירין "זוכה לחוסר שיתוף-פעולה מיוגב ומיועציה המשפטיים של החברה, הפועלים ב"חוסר תום-לב משווע".

עסקאות כרוכות

"אני עושה את העבודה שלי. החוק נותן לדח"צ לפעול. ביקשתי יועץ שיהיה ניטרלי מהחברה ולא נתנו לי. ביקשתי שייתנו לי את כל המידע כדי שאני אקבל את ההחלטה הנכונה", אומרת ירין בשיחה עם גלובס.

"כשאני שומעת את הדברים באסיפות ורואה איך יוגב והיועצים המשפטיים אומרים כל יום משהו אחר, איך המצב משתנה תוך כדי תנועה כדי להכשיר את העסקה - זה אומר דרשני. אני רוצה שבית המשפט ייכנס לתמונה".

בבקשתה טוענת ירין כי הנזק שעלול להיגרם לחברה כתוצאה מאישור ההסכם הוא עצום. לדבריה, המהלך יביא לצמצום החזקות הציבור בחברה, יכניס אותה לשוק המטבעות הדיגיטליים, שהוא שוק לא יציב. וזאת, כאשר כל ההשלכות האפשריות לא נבדקו כלל על-ידי ועדת הביקורת והדירקטוריון. צו המניעה נדרש, לטענתה, מאחר ש"כל מה שעומד לנגד עיני בעל השליטה ויועציה המשפטיים של החברה הוא טובת בעל השליטה".

בהסכם המקורי שנדון בדירקטוריון באפריל השנה, המרת החוב ליוגב הייתה תנאי שלוב בעסקה. ירין פנתה לרשות ני"ע בטענה כי מדובר בהסכם עם בעל העניין הדורש "אישור משולש" - של ועדת ביקורת, דירקטוריון ואסיפה כללית. הרשות הודיעה כי היה מקום לאשר את העסקה המקורית באסיפה ברוב מיוחס. בהמשך לכך, קמן פרסמה הבהרה שלפיה העסקה להמרת החוב לא מהווה תנאי לקיום העסקה מול חוגג באופן שיאפשר את קידומה.

טענתה המרכזית של ירין היא כי שלוש העסקאות כרוכות זו בזו, כך שאישור ההסכם עם חוגג כרוך בפירעון ההלוואה שהחברה חייבת ליוגב, וכי בפועל "ברור לכל כי מדובר בעסקה אחת ויוגב וחוגג אינם מוכנים להפרדת העסקאות וביצוע חלקן בלבד, וכי החלוקה האמורה תהיה מלאכותית ופיקטיבית, ולא נועדה אלא כדי לעקוף את דרישות האישור המשולש בחברה".

בעוד שבנושא של הקצאת המניות ליוגב עולה בבירור כי מדובר בעסקה חריגה, באשר להעברת השליטה לחוגג, נטען כי "לכאורה אין מדובר בעסקה חריגה ואולם - לאור האינטרס הברור שיש ליוגב בקידום העסקה שתגרום להזרמת הכספים לחברה על-ידי חוגג ובדרך זו תאפשר את השבת החוב אליו - מן הראוי לקבוע כי גם חלק זה בעסקה הוא חריג".

לדברי ירין, היא מחויבת למצפון שלה למנוע את העסקה לטובת החברה. "קלטתי שיש משהו לא בסדר ושלא תהיה עסקה ללא החזרת החוב, זו עסקה שאושרה שלא כדין. אי אפשר לפצל אותה לשלושה רכיבים.

"אם טוענים שזו לא עסקה שתלויה אחת בשנייה, אז לא צריך לאשר את החזר החוב ליוגב. אם העסקה עם חוגג כל כך טובה, אז אפשר לחכות להחזר החוב ליוגב. ההתנהגות שלהם מראה שהעסקה עם חוגג לא תתבצע בלי החזרת החוב ליוגב. היום הציבור מחזיק ב- 30% מהמניות, והציבור יגיע ל־3% בגלל הדילול שמנפיקים לחוגג ועושים הנפקה למי שיוגב יגייס".

דיווח שגוי

ירין גם טוענת בבקשתה כי הדיווח לבורסה לאחר ישיבת הדירקטוריון ב-25 באפריל לא משקף את הישיבה. לפי הדיווח, הדירקטוריון אישר את העסקה ללא כל הסתייגויות. אולם לדברי ירין, היא לא נתנה את הסכמתה לאישור גורף של ההסכם. בנוסף, למרות שטענותיה הובאו בפני היועץ המשפטי של החברה, עו"ד אילן גרזי, ראש מחלקת שוק ההון במשרד עורכי הדין פרל-כהן, החברה המשיכה לפעול לקידומו של ההסכם, מינתה את חוגג כמנכ"ל, ופעלה כאילו כל האישורים הנדרשים ניתנו לעסקה.

"אני פותחת ב-10 בבוקר את הדיווחים לבורסה ומה שנאמר ערב קודם לא היה בהתאם למה שאושר בישיבת הדירקטוריון. כל מה שנאמר, לא דווח. פניתי לעו"ד של החברה וביקשתי שיוציא הבהרה שהדיווח לבורסה לא נכון. לא אישרנו בישיבה שום דבר שקשור בהמחאת החוב של יוגב".

טענה אחרת נוגעת להזרמת 11 מיליון שקל בתמורה ל-11 מיליון מניות כאשר פרטי המשקיעים נותרו עמומים. לדברי ירין, "התברר שבכלל לא קיים המשקיע הנוסף. אני לא יודעת אם אני מנפיקה ליוגב או לאחרים שיגייס. איפה חובת ההגינות? הם לא מוסרים את כל הנתונים. אני אמורה לקבל החלטות על-פי המידע. למה שה-11 מיליון מניות יהיו אצל יוגב? צריך להחזיק אותן אצל נאמן ולא אצל בעל השליטה. הוא לא יכול לעשות סחר על חשבון בעלי המניות מהציבור. אני חושבת שהחברה צריכה להוציא למכירה את המניות לכל בעלי מניותיה".

חסר תוקף מחייב

רו"ח ירין הגישה את תביעתה במאי נגד קמן קפיטל, יוגב וחוגג בדרישה לביטול ההסכם. לטענתה, הוא לא אושר כדין ואין לו תוקף מחייב. החברה המשיכה לפעול למימוש ההסכם וב-7 ביוני מונו לחברה שני דירקטורים חיצוניים נוספים, מינוי שנועד, לטענת ירין, ליצור מצב של רוב נגד עמדתה ועל-מנת לקדם את העסקה עם חוגג.

"במהלך ישיבת ועדת הביקורת, שהתנהלה מבלי שהיו בידי הדח"צים כל המסמכים והמידע הרלוונטיים לקבלת החלטותיהם, התנהלה הישיבה באופן לא ראוי, תוך תיאום מראש בין חבריה, למעט רו"ח ירין", נכתב בבקשה.

קמן קפיטל: "לא טובת החברה עומדת לנגד עיני המבקשת"

קמן קפיטל מסרה בתגובה כי "החברה קיבלה עתה את הבקשה לסעד הזמני עליה למדה מפניית העיתון. עובדה זו מלמדת כי לא טובת החברה עומדת לנגד עיני המבקשת, אשר שכחה חובתה כדירקטורית חיצונית, אלא רצון להכפיש ולפגוע בבעלי המניות ובחברה.
נזכיר כי לולא העסקה המדוברת, חברת השלד שנרכשה עתידה הייתה להימחק ממסחר בחודש דצמבר הקרוב.

"העסקה קיבלה את כלל האישורים המתחייבים כחוק, אושרה על-ידי הדירקטוריון כנדרש ותוצג לכלל בעליי המניות באסיפה הקרובה.

"בעלי המניות הם אלו שיקבעו אם הם רוצים את העסקה ולא הגברת לידר אשר פועלת בבריונות במטרה לחבל בעסקה ובעתיד החברה, כאשר החברה בוחנת הגשת בקשה למתן ערבויות מן המבקשת נוכח הנזקים שעשויה לגרום לחברה ובעלי מניותיה.

"אין לחברה ספק כי למרות רעשי הרקע העסקה תושלם בזמן הקרוב כמתוכנן. יתרה מכך, יובהר כי עד כה החברה התקשרה בהסכמי השקעה בהיקפים מהותיים שכוללים גיוס בהון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בד בבד עם הכנסת פעילות בתחום הקריפטו. על המשקעים נמנים דמויות מובילות בעולם הפיננסים והבנקאות.

"החברה פועלת לטובת כלל בעלי מניותיה להשלמת העסקה. באשר היה ולא תושלם עסקה, הכוללת הכנסת פעילות עד ליום 12 בדצמבר 2021, ימחקו מניותיה מהרישום למסחר בבורסה".

מטעמו של יואל יוגב נמסר כי "הגב׳ ירין מונעת מדחף לפרסום אישי גם במחיר של פגיעה קשה בחברה ובבעלי מניותיה. אני מצר על הניסיונות החוזרים לפגוע בעסקה ונחוש להשלימה".

מטעמו של משה חוגג נמסר כי "עם קבלת השליטה לידי אפעל לתקן את הנזקים שחוללה הגברת ירין. קמן קפיטל, המביאה בשורה לציבור בישראל, זקוקה לצוות מאוחד שיפעל לטובת החברה ובעלי המניות שלה, וכך יהיה".

עוד כתבות

מנכ''ל NICE, ברק עילם / צילום: CRC Media

מלך השכר של ת"א: המנכ"ל שהרוויח כ-90 מיליון שקל ב-2023

עיקר התגמול של מנכ"ל נייס ברק עילם – הוני ● במשך שנותיו כמנכ"ל נייס צבר תגמולים בהיקף של כ-460 מיליון שקל לפי שער החליפין הנוכחי ● שכר של כ-17 מיליון שקל למנכ"ל אלביט אשתקד

עדי, עפרה ועירית שטראוס / צילום: אוסף פרטי

ילדיו של מיכאל שטראוס מוכרים מניות של החברה ב-327 מיליון שקל

שלושת ילדיו של מיכאל שטראוס, עפרה, עדי ועירית, מוכרים כ-4% ממניות שטראוס ● המכירה מגיעה לאחר שביולי אשתקד רכשו השלושה 24% מהקבוצה מילדיה של רעיה שטראוס בן דרור, אחותו של מיכאל

פרויקט תמ''א 38 בחיפה / צילום: פאול אורלייב

משרד המשפטים יוזם: יזמי התחדשות עירונית יתחייבו מראש על מועד מסירת הדירות

שורת תקנות שיזם משרד המשפטים, שיידונו בקרוב בוועדת הפנים של הכנסת, יחייבו יזמי התחדשות עירונית במתן מועדי מקסימום לאישור תוכנית הפרויקטים שלהם ואכלוס הדירות שהם מקימים ● תקנות בולטות נוספות הן חשיפת ערבויות מחייבות, גילוי ניגוד אינטרסים של היזמים, וידוא שהדיירים מבינים את ההסכם ועוד

רשות המסים / צילום: איל יצהר

רשות המסים תפסה מסמכים של שני עורכי דין וחטפה ביקורת חריפה משופטי העליון

במסגרת חקירה קיבל פקיד שומה חקירות מבימ"ש השלום צו חיפוש במשרד של שני עורכי דין ● השניים טענו כי המסמכים נתפסו ע"י צו של בימ"ש השלום בהליך פלילי, אבל רשות המסים העבירה את ערעורם לביהמ"ש המחוזי בהליכים אזרחיים ● ביהמ"ש העליון פסק כי רשות המסים לא יכולה לזגזג בין הליך פלילי לאזרחי

משה ארבל, שר הפנים / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

בעקבות חשיפת גלובס: השר ארבל קורא לנתניהו לאפשר כניסת פועלי בניין פלסטינים לישראל

שר הפנים מציין במכתבו: "גוברות ההערכות כי אלפי פועלים פלסטיניים מיהודה ושומרון מועסקים שלא כדין בענף" ● הוא קורא לראש הממשלה לבחון הסדרה של הכנסת הפועלים לישראל, בין היתר על ידי בחינה פרטנית של כל פועל והגבלת גיל

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילום: שלומי יוסף

העליון מגדיר מחדש את גבולות שכר הטרחה לעורכי דין בתביעות ייצוגיות

פסק דין שאישר פשרה עם סופרגז ואמישראגז קבע תקדימים בעניין שכר טרחת עורכי דין בתביעות ייצוגיות ● בין השאר נקבע כי שר הטרחה יוגבל לפי מדרגות מקסימליות, ודרך היישום לתשלום הובהרה ● בשוק יש שמברכים על ההסדרה, ואולם אחרים מזהירים: תפגע בתמריץ להשיג פיצוי מרבי

''התייצבות ושיפור, גם אם צנוע, ברוב הפרמטרים הפיננסיים של ההייטק הישראלי'' / אילוסטרציה: Shutterstock

אחרי שנה קשה, הרבעון הראשון של 2024 מראה מגמה חיובית בתעשיית הטק הישראלית

על פי נתונים חדשים מדוח ההייטק "Tech Review", ברבעון הראשון של 2024 חברות הסטארט-אפ הישראליות גייסו כ-1.6 מיליארד דולר ● מדובר בעלייה של כ-10% ביחס לרבעון הקודם וירידה של 10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ● 38% מסך הסכום הכולל גוייס בחברות הסייבר

הורים לילדים שגילם עד שלוש יקבלו החל מתלוש השכר הקרוב תוספת של נקודות זיכוי / אילוסטרציה: Shutterstock

הטבת המס הגדולה שהבטיחה הממשלה נכנסה לתוקף. מה יקרה לנטו שלכם?

הורים לילדים שגילם עד שלוש יקבלו החל מתלוש השכר הקרוב תוספת של נקודות זיכוי, אשר תגדיל להם את ההכנסה הפנויה ● ואולם, מומחים טוענים כי הטבת המס לא תשפיע על מי שבאמת זקוק לה

יזמיות המגורים מדווחות על עלייה בקצב מכירת הדירות בחודשים האחרונים / צילום: שלומי יוסף

דוחות חברות הנדל"ן מגלים: "המשבר ההיסטורי" נמשך בקושי חודשיים

למרות נבואות הזעם והמחסור המתמשך בעובדי בניין בצל המלחמה, יזמיות המגורים מדווחות על התאוששות ● מחודש דצמבר נרשמת עלייה בקצב מכירת הדירות, לא נרשמים עיכובים במסירות, לפי בכירים בענף רוב אתרי הבנייה חזרו לעבוד, ואפילו מדד המניות הענפי רושם תשואת שיא

מה חדש בדוחות / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, חומרים: shutterstock

כלל: רווח של 305 מיליון שקל ב-2023, השפעת רכישת מקס עוד קטנה

מדור חדש של גלובס יביא את הסיפורים של עונת הדוחות בבורסת ת"א שאולי פספסתם ● והפעם: אימקו מסכמת את 2023 עם רווח כ-6.2 מיליון שקל לאחר שרשמה הפסד בתקופה המקבילה, כלל הציגה דוח רבעוני חזק, אך טרם רשמה רווח משמעותי מרכישת חברת כרטיסי האשראי מקס והרווח הנקי של מור השקעות זינק בכ-60% ● מדור חדש

גל בר-דעה, מנכ''ל וואן זירו / צילום: איל יצהר

הבנק הדיגיטלי כבר שרף כ-800 מיליון שקל; המנכ"ל: "המשקיעים ימשיכו לתמוך"

לוואן זירו כבר יש כ-100 אלף לקוחות והמנכ"ל גל בר דעה מעריך כי "נהפוך לרווחיים כשנגיע ל-200 אלף לקוחות" ● את 2023 סיים הבנק של אמנון שעשוע עם הפסד של 357 מיליון שקל, אך בר דעה אופטימי:  "ההכנסה מלקוח יותר גבוהה ממה שחשבנו. אם נמשיך כך ונגביר פעילות אנחנו על דרך המלך"

בורסת תל אביב / צילום: שלומי יוסף

בורסת ת"א ננעלה ביציבות; אלקטריאון זינקה ב-18%, ישראכרט ב-8%

אל על השלימה גיוס של 100 מיליון דולר, המנייה עולה ב-4% ● הבורסה בת"א מסכמת רבעון ראשון בעליות נאות במדדים המובילים ● לאומי על הדולר המתחזק: "מציע למשקיעים הצעה שאי אפשר לסרב לה" ● באופנהיימר צופים "רוח גבית לשוק המניות האמריקאי לפחות עד שנת 2025"

הראלי בוול סטריט יימשך? זה מה שמלמדת ההיסטוריה

מדד המניות המוביל S&P 500 עשוי לסיים את הרבעון הראשון עם עלייה של 10% ● האם ניתן להסיק מכך שהמשך השנה יתאפיין בראלי? לפי מחקרים של כמה גופי השקעות, החדשות הרעות נוטות להגיע במחצית השנה השנייה

מתחם חזית הים בחיפה / הדמיה: מן-שנער-יעד אדריכלים

נסגר המכרז הראשון של רמ"י בחזית הים בחיפה: כמה תשלם הזוכה?

יורו ישראל זכתה במכרז של רמ"י על קרקע של 23 דונם, להקמת 500 יחידות דיור ושטחי מסחר באחד מהמתחמים המסקרנים בישראל ● החברה תשלם על הקרקע, הסמוכה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כ-205 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח

דוד פתאל / צילום: איל יצהר

לאחר שלוש שנים של הפסד, אירופה עזרה לדוד פתאל לחזור להרוויח

עם סיומה של השנה הסתכמו הכנסותיה של פתאל ב-6.93 מיליארד שקל, עלייה חדה של 26.6% ביחס לשנה שקדמה לה ● בשורה התחתונה רשמה פתאל רווח נקי של 45.2 מיליון שקל ● הסיבות לעלייה: שיפור בשיעורי התפוסה במלונות הרשת, עלייה במחיר של חדר ממוצע למתארחים ושיפור בשערי החליפין

ינקי קוינט, מנכ''ל רמי ומ''מ מנהל רשות החברות / צילום: יוסי זמיר

מתחנות כוח ועד מוסכי רכבת: בענף התשתיות טוענים שרמ"י תוקעת מיזמים

בפנייה דחופה מבקשים במינהל התכנון מרשות מקרקעי ישראל לשחרר היתרים למיזמי תשתית לאומיים ● ברקע זה, גורמים בענף טוענים כי פרויקטים גדולים, בהם תחנות כוח ומוסכים של הרכבת הקלה, תקועים בגלל התנהלות הרשות ● רמ"י: "חלק מהפרויקטים יצאו לדרך"

וול סטריט / צילום: Shutterstock

וול סטריט ננעלה בעליות; אנבידיה צללה בכ-3%

הנאסד"ק עלה ב-0.5% ● מדד דאקס עלה ב-0.5%, הקאק ירד ב-0.3% ● גולדמן סאקס: לשוק המניות בארה"ב יש אפסייד מוגבל ● נובוקיור וסייברוואן מזנקות בטרום מסחר ● ערב הפסחא, מחירי הקקאו בשיא כל הזמנים, מה זה אומר לגבי יצרניות הממתקים הגדולות ומחירי השוקולד?

קבינט המלחמה. ללא נשים במוקד קבלת ההחלטות / צילום: קובי גדעון-לע''מ

המלחמה חושפת את אוכלוסיית הנשים לסיכונים חריגים. איך אפשר להתמודד איתם?

מדור "המוניטור" של גלובס והמרכז להעצמת האזרח עוקב אחר ביצוע החלטות ממשלה משמעותיות ● הפעם, בשיתוף שדולת הנשים, על האתגרים שמציבה המלחמה בפני נשים ● נשים סובלות יותר מהיעדר ביטחון אישי וכלכלי - ובכל זאת הן לא נמצאות במוקד קבלת ההחלטות

מרכז תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

בעל דירה סירב לחתום על פרויקט תמ"א וזכה ב־320 אלף שקל נוספים

בעל דירה בפרויקט תמ"א 38 בת"א, שהוא גם בעלים של חלק מהחצר, ביקש פיצוי של 1.2 מיליון שקל ● המפקחת על המקרקעין קבעה בהסכמת הצדדים כי אכן מגיע לו פיצוי תמורת חתימתו

מישל וונטסוס, לשעבר מנכ''ל ביוג'ן / צילום: Quris

"ביוג'ן הייתה פסגת הקריירה שלי עד כה": המנכ"ל לשעבר מדבר על התוכניות לעתיד

מישל וונטסוס היה מנכ"ל ביוג'ן בתקופה שבה הייתה במוקד תשומת הלב בעקבות התרופה החדשנית שלה לאלצהיימר, אבל בסוף שילם בכיסאו על הכישלון שלה בשוק ● בראיון ל"גלובס", הוא מגיב על הביקורת שהושמעה נגדו, מספר אילו חברות מעניינות אותו עכשיו ומדבר על ההשקעה שלו בקיוריס הישראלית ● על המיזם החדש שהוא מקים בסינגפור, הוא עדיין לא מוכן לפרט