גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מנכ"ל REE לא מתרגש מנפילת המניה: "אנחנו פה לטווח ארוך, נהיה השחקן אולי הכי גדול בשוק הרכב"

מאז שהתמזגה לספאק השנה איבדה מניית האוטוטק REE כ-60% ● למרות זאת, טוען המנכ"ל דניאל בראל, כי הפיכתה לחברה ציבורית הייתה מהלך נכון: "אנחנו כמו אינטל לעולם הרכב. לא תראו רכב של REE, אבל תהיה טויוטה powered by REE. זה הרעיון"

דניאל בראל, מייסד-שותף ומנכ''ל REE / צילום: שלומי יוסף
דניאל בראל, מייסד-שותף ומנכ''ל REE / צילום: שלומי יוסף

בשבוע שעבר התפרסמו הדוחות הכספיים של חברת האוטוטק REE לרבעון השלישי, שגם בו לא רשמה החברה הכנסות והכירה בהפסד חד-פעמי עצום של כ-415 מיליון דולר (שאינו במזומן), בשל שערוך תגמולים הוניים. אלה היו גם הנתונים שהובלטו באתרים הכלכליים (כולל בגלובס), אך ב-REE סבורים שיש כאן פספוס משמעותי בהבנת עסקיה.

"ברבעון האחרון דיווחנו על ארבע אבני דרך מהותיות שהתפספסו קצת בסיקור", אומר דניאל בראל, מנכ"ל החברה ומי שהקים אותה ב-2013 עם אחישי סרדס, ה-CTO. בראיון לגלובס אומר בראל: "דיווחנו על מינוי ספקיות יצרניות חצי שנה לפני הזמן; זה מהותי מאוד כי זה אומר שבכך מתחילים את תהליך הייצור, שיבשיל ב-2023. חשוב שהשוק יבין את זה (REE מפתחת ומייצרת רכיבים אצל ספקיות מובילות מתחום הרכב, שח"ו)"

"דבר נוסף הוא אבן דרך מהותית בוולידציה של המוצר אצל הלקוחות, שלושה רבעונים לפני הזמן, בזכות עבודה קשה של הצוותים שלנו. השלישי הוא שעקפנו את תחזית קונצנזוס האנליסטים ל-EPS (הפסד נקי למניה על בסיס Non-GAAP), והרביעי הוא שעשינו את כל זה כששמרנו על מסגרת ההוצאות שהתחייבנו אליה. זה חשוב, כי אנחנו עומדים בתקציב ויש לנו את כל המזומן שאנחנו צריכים כדי להוציא לפועל את התוכניות שלנו".

REE מפתחת פלטפורמת רכב מודולרית שכוללת בתוכה את כל מכללי ההנעה הדרושים לרכב חשמלי, כאשר על הפלטפורמה ניתן להתקין מרכבים שונים - משאיות לחלוקה, מוניות רובוטיות ועוד. לחברה יש שיתופי פעולה עם חברות גדולות בתחום, בהן הינו, מותג המשאיות של טויוטה.

הפלטפורמה של רי שעליה ניתן להתקין מרכבים שונים / צילום: יח''צ

"יש גם רכב אוטונומי שמחלק משלוחים"

REE פונה לשוק המסחרי, כגון רכבי משלוחים. "צוואר הבקבוק של חברות שילוחים היום זה נהגים, אין נהגים", אומר בראל. "עם הפלטפורמה שלנו, יש 30% יותר נפח על אותו רכב, אותו נהג, כך שחברות השילוח יכולות להגדיל את הרווח. בשכונות מסוימות יש גם רכב אוטונומי שמחלק את המשלוחים לאנשים. זה חלק מהיכולות שלנו".

החברה הגיעה לנאסד"ק לאחר שגייסה קודם 160 מיליון דולר משורה של משקיעים מוכרים, בהם זיו אבירם ממובילאיי וגיל אגמון מדלק רכב. בפברואר היא הודיעה על מיזוג לחברת SPAC (חברה ללא פעילות, שמגייסת כסף בבורסה במטרה לרכוש חברה קיימת) לפי שווי פעילות של 3.1 מיליארד דולר ותוך גיוס של 500 מיליון דולר.

המיזוג הושלם ביולי, אך היקף הגיוס קוצץ לכ-348 מיליון דולר ברוטו, על רקע פדיונות גבוהים של משקיעי ה -SPAC - כ-76% מהם העדיפו לא להשתתף בעסקה. מאז המיזוג, איבדה REE כ-60% משוויה והיא נסחרת בשווי 1.24 מיליארד דולר. 

נראה שהחברה סבלה מטיימינג לא פשוט להגעה לשוק - לאחר ריבוי חברות אוטוטק שמוזגו ל-SPAC, ועל רקע התקררות שוק הספאקים כולו, שהפיל עוד מניות מהתחום. עם זאת, בראל אופטימי בנוגע לעתיד, וגם אנליסטים המסקרים את החברה מסכימים איתו; נכון להיום, מחיר היעד הממוצע של האנליסטים הוא 13 דולר, גבוה ביותר מפי 3 מהמחיר הנוכחי. 

"הרכבת יצאה ולוקח לה זמן להאיץ"

בדיעבד, היה נכון לצאת לשוק הציבורי?
"יצאנו להיות חברה ציבורית מתוך רצון וכחלק מתוכנית עסקית אסטרטגית. זה נכון לנו ונותן לנו שלושה דברים מהותיים כשאנחנו שנה וחצי-שנתיים מייצור: חשיפה מאוד גדולה לשווקים, יכולת להשתמש במניה כמטבע לרכישות, ויכולת לגייס כסף בצורה יותר פשוטה וקלה אם נצטרך - כרגע אנחנו לא צריכים. בהגדרה נכון לנו להיות ציבוריים, אבל האם היה נכון לעשות SPAC ולא IPO, זאת שאלה טובה".

יכולתם לעשות IPO? התפיסה הרווחת היא שב-IPO יש דרישות יותר גבוהות, וזה לא בהכרח מתאים לחברות עם הכנסות זעומות.
"בוודאי שיכולנו לעשות".

אז למה הלכתם ל-SPAC?
"באותה נקודת זמן, איך שהשוק תמחר, היה עדיף משמעותית לעשות SPAC".

בסופו של דבר גייסתם פחות ממה שתכננתם.
"גייסנו בדיוק מה שרצינו. רצינו לגייס 200 מיליון דולר ב-PIPE (הנפקה פרטית שנלווית למיזוג) אבל היו ביקושים מטורפים, וכתוצאה מכך הגדלנו את ה-PIPE ל-300 מיליון. אנחנו לא צריכים לגייס יותר כסף עד הייצור".

שנה וחצי-שנתיים?
"זה לא פונקציה של זמן אלא של ביצועים".

במה זה תלוי?
"תדמייני רכבת שלוקח לה זמן להאיץ. היא יצאה מהתחנה. המפעל והיכולות נבנים, הרכבת תגיע לתאוצה ב-2023, אבל זה כבר קורה, יש פרויקטים. לא מייצרים יכולת ייצור ביום אחד".

אתם מושפעים מקשיים בשרשרת האספקה?
"כולם מושפעים, אבל זה מצחיק - אנשים שלא מעולם הרכב לא יודעים שתמיד יש קשיים בשרשרת האספקה. לפני שנה-שנתיים היה חסר אלומיניום, לא שמו לב כי זה לא השפיע על הלקוח".

"REE היא אחת החברות היחידות בעולם שהתחילה לעבוד על שרשרת האספקה ב-2017, אנחנו יודעים להבטיח את התפוקה לשנים הקרובות. המודל שלנו בייצור הוא במקום לבנות מפעל ענק, להשקיע מיליארדים ולרדוף אחרי ההכנסות, אנחנו משתפים פעולה עם רוב יצרני החלקים בעולם, בצורה כזו שהטכנולוגיה שלנו ניתנת לייצור על פסי הייצור שלהם".

לשחקני טיר 1 יש בערך 30% תפוקה עודפת בכל רגע נתון. אנחנו אומרים להם - ניקח את התפוקה, נדע להשתמש בה, תייצרו לנו את החלקים ואנחנו נרכיב, כמו אבני לגו. נוצרה מערכת יחסים קרובה עם השותפים שמייצרים עבורנו, חלק גם משקיעים בנו. אנחנו מקימים מפעל הרכבה באוסטין טקסס ומפעל קטן נוסף באנגליה".

השותפים לא דרשו מכם בלעדיות?
"אין בלעדיות איתנו. תחשבי עלינו כמו אינטל. אינטל תנצח בין אם דל תנצח בשוק המחשבים, או לנובו תנצח. הכל בנוי סביב המעבד שלה. אנחנו כמו אינטל לעולם הרכב. היו כאלה שביקשו בלעדיות, ביקשו לקנות אותנו. אנחנו פה כדי להיות שחקן לטווח ארוך, השחקן אולי הכי גדול בשוק הרכב. לא נהיה יצרן רכב, לא תראו רכב של REE, אבל תהיה טויוטה powered by REE. זה הרעיון".

אתם צריכים "לחנך" את השוק?
"חלק מבינים וחלק יבינו. רק התחלנו אבל תראי מי פה: טויוטה, מאגנה, פוינט-דקסטר, מהינדרה שהיא יצרן הודי עצום, נאביה. השחקנים הכי גדולים. זאת לא שאלה של 'האם' אלא של קצב הגידול, וזאת פונקציה של היכולת שלנו".

מה עלול לתקוע את זה?
"לא חושב שיש משהו שיכול לתקוע את זה בשלב הנוכחי. זה יכול לקחת יותר זמן, הייתה ירידה גדולה במכירת רכבים בגלל שרשרת האספקה, אבל זה לא התבטל אלא נדחה ל-2022-2023. אנחנו ערוכים לתרחישים כאלה. אנשים שמסתכלים על חברות חדשות בעולם הרכב צריכים לזכור: יש תהליך מאוד מוסדר לייצר הכנסות. השלב הראשון הוא טכנולוגיה - לפתח, לשכלל, להגן עליה - את זה עשינו. השלב הבא הרבה יותר קשה, שלב התיעוש - לבנות יכולת ייצור. זה נורא קשה, אבל אנחנו טובים בזה.

"מאיזושהי סיבה אנשים חושבים שזה נגמר שם, אבל השלב השלישי הוא הכי קשה: מכירות. אף אחד מהשחקנים החדשים עוד לא מכר, לא ריביאן, לא arrival ולא אנחנו. כדי למכור צריך להשקיע במיתוג, ברשת סוכנויות, ערוצי הפצה ועוד. כולם צריכים לעשות את זה חוץ מ-REE - אנחנו מביאים את הפלטפורמה מוכנה עם יכולות ייצור לטויוטה, טויוטה תמכור בכל העולם, מהינדרה תמכור, מאגנה. ככה בנינו את זה. אנחנו הרבה יותר מתקדמים מכל האחרים. הינו הציגו את הפלטפורמה והם ימכרו אותה; זה ההבדל הכי גדול בינינו לבין כל אחד אחר בתעשייה".

"לא צריכים מיליארדים. צריכים 300 מיליון דולר"

לדברי בראל, "כדי להיות שחקן ורטיקלי, יצרן כמו פורד או טסלה, צריך מעל 20 מיליארד דולר. אילון מאסק כמעט פשט רגל כמה פעמים אבל גייס את הסכום, ריביאן גייסו 27 מיליארד דולר. השוק יבין בקרוב שכל השחקניות שגייסו פחות מ-20 מיליארד דולר, זה פשוט לא מספיק. אנחנו שחקן הוריזונטלי (אופקי), לא צריכים מיליארדים אלא 300 מיליון דולר, כי את ההוצאות ההוניות מוציאים השותפים שלנו. ברגע שהשוק יבין את הנושא הזה, יישארו מעט מאוד שחקנים, ו-REE תהיה אחת מהם".

מה עם שאר חברות האוטוטק הישראליות?
"אינוויז למשל, היא חברה מדהימה, אבל היא חברת רכיב, ספקית. אנחנו לא רכיב אלא מוצר. זה שונה בעולם הרכב. שוק האוטוטק הישראלי פרח מאוד בשנים האחרונות, אנשים חושבים שזה בזכות מובילאיי אבל אני לא חושב. מובילאיי חברה מדהימה אבל היא לא זו שפתחה את העולם של האוטוטק הישראלי, הוא נפתח מעבודה מאוד קשה של חבר'ה שהחליטו לעשות את זה בארץ. אגב לאף אחת מהחברות האלה אין שיתוף פעולה עם מובילאיי, אבל יש שיתופי פעולה בינן לבין עצמן, גם אנחנו עובדים עם רובן. כשאנחנו מגיעים לפרויקט בחו"ל, אנחנו מביאים כמה שיותר אוטוטק ישראלי איתנו, גם כי זו הטכנולוגיה הכי טובה שיש היום, וגם כי זו הדרך לעבוד, ביחד".

זיו אבירם ממייסדי מובילאיי משקיע בכם.
"נכון, זיו אבירם, גיל אגמון, אריק שטיינברג. אני מאמין שכמייסד יש לי הרבה מה ללמוד, לכן בשלבים הראשונים שלנו גייסנו ממשקיעים אסטרטגיים וממוסדיים. אין ב-REE קרנות הון סיכון, כי המודל שלהן לא משרת את החברה מעבר לנושא הפיננסי, יש משקיעים פרטיים שאני מאוד מקשיב להם כמו גיל וזיו, או מוסדיים. רוב המוסדיים הישראלים מושקעים פה שנים, הפניקס נכנסה ב-2014".

איפה אתה מצפה לראות את REE בעוד שנתיים-שלוש?
"בין החברות הכי גדולות בתחום. בסוף, השווי מגלם את ביצועי החברה. לפעמים לוקח למניה יותר או פחות זמן, אבל זה תמיד יקרה, כך עובד שוק ההון. כמנכ"ל תפקידי להתרכז בביצועי החברה בהתאם ליעדים, שהם מהשאפתניים בעולם. אנחנו משיגים אותם וזה מה שחשוב, נמשיך לעבוד ולדלוור והשוק יבין".

דניאל בראל

אישי: בן 43, נשוי ואב ל-2. בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים
מקצועי: מייסד-שותף ומנכ"ל REE Automotive. בעברו יזם מספר סטארט-אפים, בהם SpecterX מתחום הסייבר, שבו הוא מכהן כיום כיו"ר. בעבר שימש כסמנכ"ל כספים בחברת ייעוץ שהקים בהונג קונג

REE Automotive

עיסוק: מפתחת פלטפורמה שעליה ניתן להתקין את כל מכללי ההנעה שדרושים לרכב חשמלי מכל סוג ובגדלים שונים. פונה לשוק המסחרי ונמצאת כרגע בדרך לשלב הייצור
היסטוריה: הוקמה בשנת 2013, על ידי דניאל בראל (מנכ"ל) ואחישי סרדס (CTO)
נתונים: יושבת בהרצליה ומעסיקה כיום 230 עובדים, עם צפי לגדול ל-270 עד סוף השנה. שותפים בולטים (מפתחים מוצרים על בסיס הטכנולוגיה שלה) - הינו (מותג המשאיות של טויוטה), מאגנה, מהינדרה. בעלי מניות בולטים: הפניקס, גיל אגמון, זיו אבירם, רד ביומד, דניאל בראל, אחישי סרדס, אריק שטיינברג, ארי ראב"ד. הפסד נקי ינואר-ספטמבר 2021: 459 מיליון דולר; 39 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP 

עוד כתבות

טוטו בתל אביב / צילום: שלומי יוסף

בעלי תחנות להימורים בספורט יידרשו לבדיקת רקע פלילי

משרד התרבות והספורט פרסם תזכיר חוק שלפיו למועצה להסדר ההימורים בספורט תהיה סמכות למנוע התקשרות מול זכיינים שהורשעו בעבירות חמורות

נתניהו, אדלשטיין וכ''ץ / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

הליכוד כמרקחה: נתניהו הניע קרב ירושה, והצית תרחיש חלומי אצל לפיד–בנט

הדיונים על הסדר הטיעון במשפט רה"מ לשעבר מייצרים אצל בכירי הממשלה מחשבות על עריקות של חברי ליכוד, שיאפשרו קואליציה נוחה יותר ללא רע"ם ומרצ ● ובינתיים, המאבק סביב היישובים בנגב דוחק את יו"ר רע"ם עוד קצת לפינה

ביהמ''ש העליון / צילום: Shutterstock

בג"ץ: הזכות לחשמל היא חוקתית, לא ניתן לנתק חייבים

בית המשפט העליון קבע כי הזכות לחשמל היא זכות חוקתית הקשורה קשר הדוק לזכות לחיים ולבריאות ● חייב את רשות החשמל לתקן את אמות-המידה לניתוקי חשמל בקרב חייבים ולגבות את החוב באמצעים מתונים יותר שאינם כרוכים בניתוק החשמל

וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock

עליות חזקות לישראליות בניו יורק; ריסקיפייד מזנקת ב-8%, וויקס ב-5%

נעילה חיובית באירופה ● מספר תביעות האבטלה הראשוניות בארה"ב זינק ב-55 אלף ● הבנק המרכזי של סין הודיע על הורדת הריבית על הלוואות לשנה ב-0.1% ועל הפחתת ריבית על הלוואות ל-5 שנים ב-5 נקודות בסיס ● יציבות בשוק הקריפטו, מחיר הנפט בנסיגה

קבוצת NSO / צילום: Shutterstock

NSO מנסה לעשות לעצמה קמפיין יחסי ציבור בלינקדאין. בדקנו את הטענות

התחקיר האחרון שחשף כי משטרת ישראל עושה שימוש בתוכנית הריגול של NSO, הוא רק חוליה בשרשרת הסתבכויות של החברה בשנים האחרונות ● כעת פצחה החברה בקמפיין ברשת החברתית שבו היא מנסה להלבין את פעילותה ולהציג את הביקורת עליה כ"מיתוסים" בלבד

מנכ''ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, ומנכ''ל טיסנקרופ, ד''ר רולף וירץ, בטקס החתימה על עסקת הצוללות / צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מיליארד אירו לצוללת: ישראל חתמה על חוזה עתק עם טיסנקרופ

מדינת ישראל חתמה היום על חוזה עתק עם תאגיד טיסנקרופ הגרמני לאספקת שלוש צוללות בעלות מוערכת של 3 מיליארד אירו ● ממשלת גרמניה צפויה לממן כ-600 מיליון אירו בלבד מעלות הצוללות (20%) ● ההסכם כולל גם רכש גומלין בהיקף של למעלה מ-850 מיליון אירו

יהודה עמיחי 16, תל אביב. עלייה של 240 אלף שקל בחצי שנה / צילום: שלומי יוסף

מחיר שתי דירות באזור שדה דב קפץ במיליון שקל בתוך חודשים. הסיבה: מכרזי קרקעות של המדינה

מכרזי הקרקעות בשדה דב בתל אביב ובשכונת נווה גן ברמת השרון תרמו לעלייה חריגה במחירי הדירות במתחמים סמוכים, כך עולה מבדיקת גלובס בסיוע yad2 ומשרד השמאים קמיל טרשנסקי רפאל ● המתווכת מירי אופק: "המכרזים השפיעו על מחירי הדירות בנווה גן, שעלו ב-10% ו-15%"

מתקן להפקת מים מהאוויר של חברת ווטרג'ן / צילום: ווטרג'ן

מרכז התערוכות באבו דאבי רכש טכנולוגיה ישראלית להפקת מי שתייה מהאוויר

מכשירי חברת ווטרג'ן הישראלית יסייעו להפוך את המרכז לנקי מבקבוקי פלסטיק

ספינת סחורות. כיצד משפיעה התנודתיות בענף על תיק ההשקעות? / צילום: Reuters, WILLY KURNIAWAN

זמנן של קרנות הגידור: מה יתרונן במצב השווקים הנוכחי ואיך בוחרים עם מי לגדר

קרנות הגידור זכו באחרונה לפופולריות רבה בארה"ב הודות לתנודתיות החדה באינפלציה, כמו גם בענפים כמו ספנות, מלונאות ואנרגיה ● רקע, גודל ונזילות הם רק חלק מהשיקולים שיש להביא בחשבון בבחירת קרן

מפעל איסכור / צילום: אייל פישר

הביטול הראשון של 2022: איסכור מושכת את תשקיף ההנפקה בת"א

יצרנית ומשווקת המתכות שבשליטת קרן קדמה קיוותה להנפיק בבורסה לפי שווי של 1.5 מיליארד שקל, פי 4 מהשווי שבו רכשה את החברה ● בהודעת החברה נמסר כי "אין בכוונת בעלי החברה להתפשר בשווי, נוכח תנאי השוק"

סך הביקוש השנה אמור להגיע ל-99.7 מיליון חביות ביום, כ-200 אלף יותר חביות ביום מהרמה של 2019 / אילוסטרציה: Shutterstock, OH_HO

סוכנות האנרגיה הבינלאומית: הביקוש לנפט ב-2022 יעבור את הרמה שהייתה לפני הקורונה

בסוכנות שמושבה בפריז אומרים שסך הביקוש השנה עשוי להגיע ל-99.7 מיליון חביות ביום

ארז חיימוביץ', שותף בקרן אורבימד ומנהל הפעילות של אורבימד ישראל. כיהן עד עתה כיו''ר החברה / צילום: יח''צ

חברת אימפקט ביו, בוגרת חממת FutuRx, הודיעה על גיוס של 111 מיליון דולר

החברה מפתחת סוג חדש של תאי CAR-T לטיפול בסרטן, שהם בעצם מעין "מחשבים קטנים" בתרופה ● בגיוס הנוכחי השתתפו אורבימד וקרן RMPG, שהוקמה במיוחד כדי להשקיע בחברות בוגרות חממת FutuRX, הייעודית לתחום פיתוח התרופות

נפתלי בנט, ימינה / צילום: רפי קוץ

האם אוכלוסיית בית שמש גדלה בקצב הגבוה ביותר בישראל?

ראש הממשלה בנט טען כי בית שמש היא העיר שמציגה את קצב הגידול הגבוה בישראל ● האם זה נכון? רק כמעט ● המשרוקית של גלובס

השוק במנצ'סטר, בריטניה. האינפלציה מזנקת לגבהים חדשים / צילום: Associated Press, Jon Super

האינפלציה שוברת שיאים בעולם: עד מתי השקל החזק יגן על ישראל?

מדד המחירים לצרכן של בריטניה לחודש דצמבר שבר שיא של 30 שנה, ולונדון לא לבד ● מברלין ועד וושינגטון, האינפלציה במדינות המערב מזנקת לגבהים חדשים ודוחקת את הבנקים המרכזיים להכרעה בשאלת הריבית: בלימת ההתייקרויות עבור משקי הבית עלולה לעלות בהאטת הצמיחה

רוני צארום / צילום: איל יצהר

אספן מעדכנת: המו"מ עם איש העסקים טדי שגיא הופסק

בדיווח לבורסה מסרה אספן כי "המשא ומתן שהתקיים בין החברה לבין קבוצת שגיא, כמשמעותה בדוחות הקודמים, לא הבשיל לכדי הסכם מחייב מפאת פערים מסחריים"

בוב סטרנפלס / צילום: MCKINSEY & CO

מנהל חברת הייעוץ מקינזי רוצה לשנות את האופן שבו החברה פועלת

בוב סטרנפלס, השותף המנהל החדש של חברת הייעוץ, מדבר על קבלת החלטות מהירה יותר, חשיבה מחדש על הערכות עובדים ומניעת שערוריות עתידיות

הרצל מתיתיהו, בעלי ''סלסה'' חנות צעצועים ומכשירי כתיבה / צילום: תמונה פרטית

"אנחנו אולי לא חיוניים למשק אבל בהחלט חיוניים לשכונה וצריכים לקבל גיבוי ממשלתי וציבורי לזה"

הרצל מתיתיהו, בן 57 מרמת גן ● נשוי + 3 ● בעלי "סלסה", חנות צעצועים ומכשירי כתיבה ● "התחלתי כ'טמבוריה', והצרכים של תושבי השכונה הובילו אותי לשנות את האופי של החנות" ● גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

ססמאות / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

משתמשים תמיד באותה הסיסמה? כדאי לכם להכיר את הכלי הזה

ברחבי האינטרנט אורבות סכנות גדולות ואתגרים לא פשוטים, וחשוב לדעת איך שומרים על המידע בטוח ● בשביל כך, צריך לוודא שהסיסמאות אינן חוזרות על עצמן ואינן קלות לפיענוח ● איך עושים את זה? הכירו את מנהל הסיסמאות, על סוגיו השונים ● הטיפ היומי

ג'סטין טרודו, רה''מ קנדה / צילום: Shutterstock

שיא של 30 שנה באינפלציה בקנדה, והזרקור מופנה לבנק המרכזי

כלכלנים צופים כי בנק קנדה יעלה את שיעור הריבית כבר בשבוע הבא על בסיס דוח מדד המחירים לצרכן ולחצי השכר שתועדו בסקר של תחזיות לגבי חברות שונות

הוד בצר / צילום: מאת Kesemr , ויקימדיה

אדריכלי ממשלת גנץ-נתניהו חזרו לשתף פעולה, והפעם במגזר העסקי

הוד בצר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי לשעבר ומקורבו של שר הביטחון בני גנץ, התמנה לאחרונה למשנה למנכ"ל בחברת הנדל"ן אאורה שבבעלות איש העסקים יעקב אטרקצ'י, המקורב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו